AnonymBruker Skrevet 15. mars #1 Skrevet 15. mars Lurer på om flere har dette problemet. Kjøpte iPhone 17pro for noen måneder siden . Fornøyd med alt utenom telefon samtaler. Det skjer når jeg ofte bruker høytaler . At jeg hører meg selv. Veldig irriterende. Noen som har opplevd det?. Anonymkode: 82c70...fdf
AnonymBruker Skrevet 15. mars #2 Skrevet 15. mars Ekko skyldes som regel telefonen du snakker med og ikke din egen. De som insisterer på å holde telefonen på strak arm i «hands free mode» lager oftere ekko på din side. Noen 3. part deksler kan dekke til mikrofoner som gir ekko problemer. Anonymkode: fd4b4...2bd 3
AnonymBruker Skrevet 15. mars #3 Skrevet 15. mars AnonymBruker skrev (9 minutter siden): Ekko skyldes som regel telefonen du snakker med og ikke din egen. De som insisterer på å holde telefonen på strak arm i «hands free mode» lager oftere ekko på din side. Noen 3. part deksler kan dekke til mikrofoner som gir ekko problemer. Anonymkode: fd4b4...2bd Takk for svar. Da får vi prøve det ut.😊 Anonymkode: 82c70...fdf
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå