AnonymBruker Skrevet søndag kl. 18:42 #1 Skrevet søndag kl. 18:42 Det er så vanskelig å ha diskusjoner eller bare det å ta opp ting med samboer, fordi han tar alt i verste mening. Han vrir og vender på ord som jeg sier eller har sagt, så det gjør til at jeg kvier meg til å ta opp noen ting med han. Jeg mister meg selv og opplever at jeg blir stilt til veggs. Flere ganger så dropper jeg å ta opp ting, fordi det er bare enklest. Blir stille og bare lar ting gå….. Anonymkode: dd27c...f92 2
AnonymBruker Skrevet søndag kl. 19:49 #2 Skrevet søndag kl. 19:49 Det er jo derfor han gjør som han gjør, fordi det får deg til å kvie deg for å ta opp ting/slutte å ta opp ting. Anonymkode: f3a80...6c2 6 1
AnonymBruker Skrevet søndag kl. 19:54 #3 Skrevet søndag kl. 19:54 Han herser med deg og det funker. Om du ikke har barn ennå er det på tide å ta et oppgjør om du syns han er god rollemodell for fremtidige barn hvis du vil ha det. Eller om det beste er å legge på sprang. Anonymkode: 90140...007 5
AnonymBruker Skrevet søndag kl. 19:55 #4 Skrevet søndag kl. 19:55 Dere burde kanskje få hjelp til å kommunisere? Når du kommuniserer på en måte som gjør at alt kan vris på og tolkes på en dårlig måte, og han kommuniserer på en måte der du opplever deg stilt til veggs, høres dét iallfall lurt ut. Anonymkode: c20e5...59a
AnonymBruker Skrevet søndag kl. 19:59 #5 Skrevet søndag kl. 19:59 Hat han bodd store deler av livet med sin mor og arvet hennes væremåte? Anonymkode: 93f94...2d2
AnonymBruker Skrevet mandag kl. 08:30 #6 Skrevet mandag kl. 08:30 Vel, det fungerer jo… Han får det som han vil. Dere virker konfliktsky begge to. Anonymkode: df379...416
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå