AnonymBruker Skrevet 3 timer siden #1 Skrevet 3 timer siden Heisan! Jeg har slitt mye med huden opp i gjennom. Etter iso-kur ble kvisene borte, men jeg har noe arr/fordypninger i huden. De plager meg heldigvis ikke så mye. Det som derimot plager meg, er rødhet rundt nese og i kinn. Jeg vil helst ikke bruke foundation, men føler jeg må det, fordi jeg er lys i huden og rødhet vises extra godt. Fins det hudpleie som kan fjerne det? Bruker pr nå rens, toner, serum og krem, samt solkrem hver dag. Jeg er 34 år. Anonymkode: 2160a...3da
AnonymBruker Skrevet 2 timer siden #2 Skrevet 2 timer siden Laserbehandling kan være en svært effektiv løsning for å redusere rødhet og synlige blodkar i ansiktet. Det er ofte nødvendig med en serie på flere behandlinger for å oppnå ønsket resultat, og regelmessig vedlikehold kan kreves for å opprettholde en jevn hudtone over tid. Anonymkode: 667c0...40e
AnonymBruker Skrevet 2 timer siden #3 Skrevet 2 timer siden Mange velger å fjerne arr og fordypninger med laser. Det gir ofte veldig gode resultater, selv om det kan være en litt mer kostbar investering i egen hud. Anonymkode: 667c0...40e
Roci Skrevet 2 timer siden #4 Skrevet 2 timer siden En Isotretinoin kur er en ganske hard påkjenning for huden og kan etterlate den tørr og med en svekket hudbarriere, begge deler kan føre til rødhet i huden. Hvis du forteller hvilke produkter du bruker produkter nå, kan jeg sjekke ingrediensene og evt komme med anbefalinger om produkter som er bedre egnet. Umiddelbart vil jeg si at det ikke er nødvendig med renseprodukter om morgenen, da holder det med lunkent vann.
AnonymBruker Skrevet 2 timer siden #5 Skrevet 2 timer siden Jeg anbefaler deg å oppsøke en kosmetisk hudpleier eller hudlege for en konsultasjon. Anonymkode: 667c0...40e
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå