AnonymBruker Skrevet søndag kl. 14:46 #1 Skrevet søndag kl. 14:46 Noen som har opplevd noe lignende? Denne måneden hadde jeg milde kramper to kvelder på rad rundt 7-9 etter eggløsnknf (syklusdag 20-21/23-24). I de samme dagene og dagene som fulgte økte heller enn minket utfloden min (som den ellers pleier før mensen), og ble mer og mer gjennomsiktig med nesten ren væske på syklusdag 24 eller 27 (avhengig av om jeg teller mens fra spot-start eller hva jeg er vant med som mens). Jeg har også vært veldig varm, i følge min partner. I helga var jeg uggen foruten rett etter jeg hadde spist, følte meg ellers fin. Fortsatt mye slim. Begynte å blø på mandag, syklusdag 26 (eller 1), først litt rosa blandt mye slim, så litt friskt blod, nok til truseinnlegg og litt på papiret, av og på, helt smertefritt (veldig uvanlig for meg, både mengde og smertefrihet). Samme på tirsdag, noe mer blod, men bare litt. En formiddag (syklusdag 28 eller 3) merket jeg at blødningen tok seg litt opp, og jeg begynte å kjenne litt kramper, men også hodepine, og svak muskelverk. Veldig redusert matlyst, kvalm og måtte tvinge meg til å spise. Satte inn en tampong i 12-tida. Følte jeg hadde veldig mild feber fram til jeg endelig fikk tatt en paracet i 17-tida og lagt meg. Skiftet tampong før jeg la meg, den var mer slimete enn blodig. Det skal sies at jeg også var sliten av lange og sosiale dager, så jeg har tenkt at jeg bare brygget på noe som følge av det/var ekstra sliten. Da jeg våknet igjen og skulle på do, verket hele kroppen og det var skikkelig tungt å reise seg. Feber/vondt på den måten har jeg ikke hatt på lenge. Jeg ble kvalm og svimmel av bevegelse og etter jeg hadde vært på do fikk jeg akutt behov for å kaste opp, men det skjedde ikke til slutt. Tror jeg skiftet tampong igjen ved dette besøket, men jeg husker ikke. Husker lite fra denne kvelden. La meg igjen med en bøtte ved siden av senga, og tok en til paracet. Da jeg våknet igjen 21-tida, tror jeg at jeg følte meg litt bedre, den verste kvalmen var borte, men jeg turte ikke reise meg. Drakk litt vann, ville ikke spise, reagerte veldig på matlukt. Verk i hele kroppen og hodepine, mildere med paracet men likevel. Eneste jeg ikke følte noe særlig til var magen (verken menskramper eller omgangsjukekramper). Var våken en drøy time, sterkt undrende på om det var omgangsjuke eller influensa eller om det skal være sånn å blø ut en eventuell graviditet (ikke hatt før), før jeg sovnet igjen for natten. Morgenen etter følte jeg meg sliten men ikke syk, på noen måte. Ingen kramper, ingen smerter, ikke veldig trøtt, men litt sliten. Ikke sulten heller, selv om jeg ikke hadde spist noe særlig siste døgnet. Hadde en helt vanlig dag, og blødde store klumper i do de to gangene jeg skiftet fulle rosa tamponger. Anonymkode: 00f55...996
AnonymBruker Skrevet søndag kl. 15:16 #2 Skrevet søndag kl. 15:16 Sist jeg kunne skrive opp symptomene mine time for time slik du gjør her, da hadde jeg skikkelig helseangst. Enig med tanken om at du brygget på noe. Du hadde kanskje et snev av omgangssyke (kvalm og svimmel uten oppkast eller diare) samtidig som mensen. Vært sliten pga. lange og sosiale dager. Ikke rart du ikke hadde menssmerter når du tok paracet. Anonymkode: 3947f...182 2
AnonymBruker Skrevet søndag kl. 15:21 #3 Skrevet søndag kl. 15:21 Hvor gammel er du? Anonymkode: 726f3...7e9
dibbi Skrevet søndag kl. 15:22 #4 Skrevet søndag kl. 15:22 Har du spist for lite eller usunt siste tiden før mens?
mommyaka Skrevet søndag kl. 15:29 #5 Skrevet søndag kl. 15:29 Har ikke du 2 andre innlegg om dette? Ring lege om du er usikker
AnonymBruker Skrevet søndag kl. 15:30 #6 Skrevet søndag kl. 15:30 Kanskje du var syk samtidig som du hadde mensen? Anonymkode: 822a8...e58 2
AnonymBruker Skrevet mandag kl. 06:41 #7 Skrevet mandag kl. 06:41 AnonymBruker skrev (15 timer siden): Hvor gammel er du? Anonymkode: 726f3...7e9 Hva i alle dager har det med noe som helst å gjøre?? Anonymkode: c4720...e40
AnonymBruker Skrevet mandag kl. 06:44 #8 Skrevet mandag kl. 06:44 AnonymBruker skrev (3 minutter siden): Hva i alle dager har det med noe som helst å gjøre?? Anonymkode: c4720...e40 Tuller du? Anonymkode: 99dad...373 1
AnonymBruker Skrevet mandag kl. 08:07 #9 Skrevet mandag kl. 08:07 AnonymBruker skrev (1 time siden): Hva i alle dager har det med noe som helst å gjøre?? Anonymkode: c4720...e40 Overgangsalder for eksempel. Anonymkode: 3947f...182
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå