AnonymBruker Skrevet 16 timer siden #1 Skrevet 16 timer siden Jeg leser stadig her inne at folk kjøper hobbyting på Temu, som de lager ting av, for videresalg. Men forteller dere da kundene at det de kjøper kommer fra Temu, og potensielt inneholder tungmetaller og andre skadelige stoffer? Anonymkode: 2ee10...657 1 1
AnonymBruker Skrevet 13 timer siden #2 Skrevet 13 timer siden Og derfor kjøper jeg ikke "hobbyting som folk lager" 🤣 Anonymkode: 48ca9...32e 3 5
AnonymBruker Skrevet 13 timer siden #3 Skrevet 13 timer siden AnonymBruker skrev (4 minutter siden): Og derfor kjøper jeg ikke "hobbyting som folk lager" 🤣 Anonymkode: 48ca9...32e Kjøper rett fra Temu, du. Anonymkode: ec66f...570
Catbert Skrevet 13 timer siden #4 Skrevet 13 timer siden Folk som kjøper fra Temu har en skrue løs… 4
AnonymBruker Skrevet 13 timer siden #5 Skrevet 13 timer siden Tviler jeg på 😅 da kan de jo ikke ta seg betalt i dyre dommer siden rælet bare kostet 10 kr Anonymkode: d23bb...932 1
AnonymBruker Skrevet 13 timer siden #6 Skrevet 13 timer siden Jeg redesigner en del gamle møbler. En «gjenganger» er bokhyller. De males, og bakveggen inni kan få en selvklebende tapet i kult mønster. Mange av tapetene jeg bruker fra Temu. Har ikke opplyst om dette i annonsene. Ikke fått spørsmål eller klager fra kjøperne. Kanskje de er døde. Anonymkode: 5076e...5ae 1 1
AnonymBruker Skrevet 13 timer siden #7 Skrevet 13 timer siden AnonymBruker skrev (23 minutter siden): Kjøper rett fra Temu, du. Anonymkode: ec66f...570 Nei, jeg ville ikke rørt noe fra Temu med ildtang en gang. Anonymkode: 48ca9...32e 5 1
AnonymBruker Skrevet 12 timer siden #8 Skrevet 12 timer siden AnonymBruker skrev (17 minutter siden): Nei, jeg ville ikke rørt noe fra Temu med ildtang en gang. Anonymkode: 48ca9...32e Hysterisk Anonymkode: 645aa...f94 1
AnonymBruker Skrevet 12 timer siden #9 Skrevet 12 timer siden AnonymBruker skrev (24 minutter siden): Jeg redesigner en del gamle møbler. En «gjenganger» er bokhyller. De males, og bakveggen inni kan få en selvklebende tapet i kult mønster. Mange av tapetene jeg bruker fra Temu. Har ikke opplyst om dette i annonsene. Ikke fått spørsmål eller klager fra kjøperne. Kanskje de er døde. Anonymkode: 5076e...5ae Du må si i fra!! og hva med om de spør, svarer du riktig , eller lyver du? Anonymkode: 2ee10...657 1
AnonymBruker Skrevet 12 timer siden #10 Skrevet 12 timer siden Selger ikke videre det jeg lager, men skal godt gjøres at glassperler tar livet av noen. Tviler folk ville vært villige til å betale et par tusen for en clutch i glassperler om jeg hadde kjøpt de på Panduro uansett. Anonymkode: 8a454...396
AnonymBruker Skrevet 12 timer siden #11 Skrevet 12 timer siden AnonymBruker skrev (Akkurat nå): Du må si i fra!! og hva med om de spør, svarer du riktig , eller lyver du? Anonymkode: 2ee10...657 Hvorfor i alle dager skulle en opplyse om dette? Uansett hva en lager for videre salg så opplyses det ikke hvor en har kjøpt materiale. "Dette kommer fra Panduro, spiker har jeg kjøpt på clas ohlson, jeg brukte økologisk bomull fra natur tekstiler og lim har jeg kjøpt på Nille" 🙄 Det er ingen som driver på med den type opplysningsplikt med mindre både kjøper og selger har en skrue løs. Anonymkode: 8ae40...9b4 1 1
AnonymBruker Skrevet 12 timer siden #12 Skrevet 12 timer siden AnonymBruker skrev (46 minutter siden): Du må si i fra!! og hva med om de spør, svarer du riktig , eller lyver du? Anonymkode: 2ee10...657 Ingen har spurt. Det er ikke vanlig å gjøre… Anonymkode: 5076e...5ae
AnonymBruker Skrevet 11 timer siden #13 Skrevet 11 timer siden AnonymBruker skrev (1 time siden): Jeg redesigner en del gamle møbler. En «gjenganger» er bokhyller. De males, og bakveggen inni kan få en selvklebende tapet i kult mønster. Mange av tapetene jeg bruker fra Temu. Har ikke opplyst om dette i annonsene. Ikke fått spørsmål eller klager fra kjøperne. Kanskje de er døde. Anonymkode: 5076e...5ae Ja, der ser du. Alle døde av temu tapeten din. Fyyyyy 😄😄 Anonymkode: cf282...7d6
AnonymBruker Skrevet 11 timer siden #14 Skrevet 11 timer siden AnonymBruker skrev (52 minutter siden): Selger ikke videre det jeg lager, men skal godt gjøres at glassperler tar livet av noen. Tviler folk ville vært villige til å betale et par tusen for en clutch i glassperler om jeg hadde kjøpt de på Panduro uansett. Anonymkode: 8a454...396 Panduro går det ikke an å kjøpe hobbyting på. Ikke verdt prisen. Anonymkode: cf282...7d6 1
AnonymBruker Skrevet 11 timer siden #15 Skrevet 11 timer siden AnonymBruker skrev (56 minutter siden): Du må si i fra!! og hva med om de spør, svarer du riktig , eller lyver du? Anonymkode: 2ee10...657 Skal de sleike på tapeten eller oser den asbest og bly? Skal den røykes? Anonymkode: cf282...7d6 1
Grønnsaksvaffel Skrevet 11 timer siden #16 Skrevet 11 timer siden Da er det slutt på å kjøpe hobbyting laget av andre. 2
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå