Gå til innhold

Fremhevede innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Førstegangsmor søker hjelp og råd😀

jeg har samsovet med ungen fra start og hun er 11 mnd, jeg sluttet å amme da jeg mista melken rundt 7 mnd. Hvordan kna jeg få henne til å legge seg selv i egen seng uten å bruke de typiske cry it out metodene ? 

hun har vært gjennom operasjoner allerede i livet og har ikke vært helt i form noe som har bidratt til at jeg igså ville ha hun i sengen så lenge. Jeg kunne gjerne sovet med hun til hun ble 18 men jeg savner mannen min i sengen haha. 

er det noen som har noen råd? :) 

tas imot med et smil og en stor takk 

Anonymkode: b5554...f0b

Videoannonse
Annonse
AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (2 minutter siden):

jeg har samsovet med ungen fra start og hun er 11 mnd, jeg sluttet å amme da jeg mista melken rundt 7 mnd. Hvordan kna jeg få henne til å legge seg selv i egen seng uten å bruke de typiske cry it out metodene ? 

hun har vært gjennom operasjoner allerede i livet og har ikke vært helt i form noe som har bidratt til at jeg igså ville ha hun i sengen så lenge. Jeg kunne gjerne sovet med hun til hun ble 18 men jeg savner mannen min i sengen haha. 

Hun er veldig knyttet til meg og lar ingen andre legge hun for kvelden forresten. Fra ca 18 på kvelden er det bare mamma 

AnonymBruker
Skrevet

Ville latt mannen vente litt til rett og slett. De er små så kort periode i livet, så jeg ville ha samsovet lenger. Du kommer aldri til å angre på det. Det skaper trygge barn 💕 De kan aldri få nok nærhet og kjærlighet 

Anonymkode: b2f6c...fb1

• Liker 2
  • Hjerte 1
  • Nyttig 3
AnonymBruker
Skrevet

Hva med madrass på gulvet til henne? Så ligger du inntil henne som vanlig når du legger henne😊 I løpet av natten kan enten hun komme opp i dobbeltsengen eller du legge deg ned på madrassen😊

Anonymkode: b2443...7b3

• Hjerte 1
  • Nyttig 1
AnonymBruker
Skrevet

Vi ga opp og kjøpte ekstra rammemadrasser, så hele soverommet ble tilslutt ei eneste stor seng . Vi er to voksne og 3 tette unger, og alle ungene havnet stortsett oppi senge(ne) til oss flere ganger i uka.

For oss var det naturlig å samsove, og vi stresset lite med å få ungene til å sove i egen seng de første barneåra, samtidig må en jo ha litt plass rundt seg for best søvnkvalitet. 

Tulla di høres ut som att ho trenger litt ekstra nærhet, så her ville jeg gitt ho den, og tenkt att slik er det nå, om ei stund er ho klar for egen seng, for det blir ho før eller siden - og heller kjøpt ei ekstra rammemadrass så det er plass til mannen også. 

Anonymkode: e900e...fea

• Liker 2
  • Hjerte 1
  • Nyttig 1
AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (6 timer siden):

Hvorfor sover ikke mannen med deg?

Anonymkode: b7832...63c

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet

Mannen kan da være i sengen selv om ungen ligger der? 

Anonymkode: 2f1dc...ddf

• Liker 2
AnonymBruker
Skrevet

Sov med henne litt lenger, du 🥰 mannen og jeg har hatt mye "hanky panky" på sofaen/i dusjen/i boblebadet ute osv de årene ungene var så små😅

Anonymkode: 1d977...9f7

• Hjerte 1
AnonymBruker
Skrevet

Tror ikke du får det til uten gråt. Så hvis du ikke vil det, er det nok best å vente.

Anonymkode: 2bd83...9bc

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet

Lag et kjempe koselig soverom for henne, kjøp inn Hemnes dagseng som kan dras ut som dobbel seng. Så begynner du å legge deg der inne sammen med henne. Da har du hvertfall fått henne ut av soverommet deres. så kan du heller snike deg ut når ungen har sovna. Når ungen bikker 2-3 år kan du begynne å sette deg utenfor døren hennes.

Anonymkode: 39b8d...60f

• Hjerte 1
AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (1 time siden):

Hun blir urolig når han og er der og vpkner oftere om natten for en eller annen grunn ?? Også er ho ei tulle som ligger på skrått haha så er bare plass til en voksen for å kunne sove forsvarlig 

AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (32 minutter siden):

Sov med henne litt lenger, du 🥰 mannen og jeg har hatt mye "hanky panky" på sofaen/i dusjen/i boblebadet ute osv de årene ungene var så små😅

Anonymkode: 1d977...9f7

Haha var ikke akkurat det jeg var ute etter men selve intimiteten om kvelden morningen , det andre greierne hsr vi blitt kreativ på kan en si ;) 

AnonymBruker
Skrevet

Hun reagerer på det 😕 og blir heller forsvarlig soving siden hun breier seg sånn

AnonymBruker
Skrevet

Hvorfor sover ikke mannen med deg?

Anonymkode: b7832...63c

Hun blir mer urolig , våkner oftere og samsoving blir ikke forsvarlig med tanke på hvordan hun sover 

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...