Gå til innhold

Tips til undertøy for langturer

Fremhevede innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Jeg opplever å få sånne små sår, ikke helt gnagsår etter lange løpeturer akkurat der trusene mine har kant, på innsiden av lårene. Jeg er usikker på om det er kanten av trusen som gjør at det gnager eller om det er selve tightsen. Jeg bruker Gymshark sin seamless tights for løpeturer. Er det noen som har tips til undertøy eller andre ting jeg kan bruke for å unngå disse sårene? Jeg er i gang med å trene meg opp til et halvmaraton og det er ikke et problem på korte turer men med en gang jeg bikker 12-14km så kan du banne på at disse dukker opp 

Anonymkode: c8b3b...d7c

Videoannonse
Annonse
AnonymBruker
Skrevet

Seamless truser er også en greie?
Prøv et annet snitt på trusa? høyere opp, eller lavere ned osv. Kan være kombo at kanter på tøy og akkurat der du bøyer mest på beina?

Anonymkode: 84da4...5c6

AnonymBruker
Skrevet

Jeg bruker thriatlon wear sine, løper både halv- og hel maraton med de unten problemer i hvert fall. 

Anonymkode: 54462...a53

AnonymBruker
Skrevet

Ja jeg tror jeg må prøve noen seamless boxere. 

Har ikke hørt om thriatlon sine, men takk for tips!

AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (1 time siden):

Jeg bruker thriatlon wear sine, løper både halv- og hel maraton med de unten problemer i hvert fall. 

Anonymkode: 54462...a53

Ser ikke ut som om de har noe for damer da

Skrevet

Jeg bruker seamless undertøy under, både fra pierre (briefs) og Lindex. Et annet tips er å bruke chamoiskrem 

Anonymkode: ede74...5e9

Skrevet

Jeg tror tightsen er mer problemet enn trusa, hvertfall er det veldig mange tights jeg virkelig ikke takler selv siden sømmene irriterer huden veldig over tid. Inkludert Gymshark. Min favoritt nå er noen som ikke er treningstights, men skulle gjerne hatt tips til treningstights uten irriterende sømmer selv. 

Anonymkode: 77928...e73

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...