AnonymBruker Skrevet 4 timer siden #1 Skrevet 4 timer siden Hei. Jeg har en sønn på 10 år. Han er ikke så veldig lang, men han er til gjengjeld kraftig bygd. Han er nok innenfor overvektig nå, men helsesykepleier sier at vi ikke skal bekymre oss enda, fordi han ikke har strekt seg. Nok om det. Vi sliter med å finne bukser som passer godt i livet. Vi har gått opp til størrelse 146-152, noe som er altfor langt i beina. Noen passer i livet, mens andre er dessverre trange og vonde for han. Han er også veldig selvbevisst, og føler på at buksene ikke passer.. vi jobber mye med selvbildet hans, i tillegg til at vi spiser mye grønnsaker og frukt, går turer, er aktive i helgene. Jeg ønsker derfor verken kommentarer på at jeg burde ha passet på vekten hans, eller tips til hvordan han kan gå ned i vekt. Vi følges opp av helsevesen, og vi gjør mye bra. Men bukser sliter jeg med! Vi kan ikke gå opp enda en størrelse, da 146-152 allerede er for langt i beina. Hvor kjøper jeg olabukser som er vide i passform, og ikke for trange i livet? Han vil helst ha vide olabukser, ikke joggebukser. Chinos og smale jeans er også utelukket. Noen fra hm går bra, men Lindex og name it er altfor smale. Anonymkode: 40a08...95a
FrkSolsikke Skrevet 4 timer siden #2 Skrevet 4 timer siden Kappahl har jeans til barn som er "extra wide". Tror Ellos har en bukser til barn hvor du kan velge kortere benlengde også. GAP, Zalando og Nike har klær til store barn på nett, finns også et merke som heter Husky, på nett. Generelt har amerikanske kleskjeder klær til kraftigere barn, søk på nett 😀😀 ellers kan man fint legge opp bukser , gå til en lokal skredder hvis du ikke er god på det selv. 👍🏻
AnonymBruker Skrevet 4 timer siden #3 Skrevet 4 timer siden Gå på Boys of Europe/Decades eller andre som selger Henry Choice. De har jeans som er elastisk i livet og man velger livvidde og lengde som passer. Regular rod heter de som har løs passform og elastisk. Anonymkode: bba27...33d
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå