AnonymBruker Skrevet lørdag kl. 21:48 #41 Skrevet lørdag kl. 21:48 Ser kjempefint ut! Så bra du fikk det dekket, sopp høres ubehagelig ut. Anonymkode: c4fd6...3a0 1
AnonymBruker Skrevet i går, 08:04 #42 Skrevet i går, 08:04 For et fantastisk resultat du har fått👏👏 Anonymkode: 888f4...bea 1
AnonymBruker Skrevet 20 timer siden #43 Skrevet 20 timer siden Syns det så veldig fint ut! Så tøft at du tørr! Var det veldig vondt/ekkelt i systedet? Er jo ganske langt. Eller gikk det fint å gå,sitte,bøye og bevege seg? Anonymkode: f72e4...998
91ejnot Skrevet 16 timer siden Forfatter #44 Skrevet 16 timer siden AnonymBruker skrev (3 timer siden): Syns det så veldig fint ut! Så tøft at du tørr! Var det veldig vondt/ekkelt i systedet? Er jo ganske langt. Eller gikk det fint å gå,sitte,bøye og bevege seg? Anonymkode: f72e4...998 Tusen takk! De første 2 ukene så «strekker» det litt i arret, og hele magen for den saks skyld, som er en av grunnene til at man ikke bør rette ut kroppen 100%. Ikke vondt, men litt ekkelt. Mens nå etter 3 uker så tenker jeg ikke over det lengre. Alt har grodd så fint, og jeg kjenner ingenting annet enn kompresjonsbeltet som er litt til hinder for å bøye meg og sitte godt.
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå