AnonymBruker Skrevet 15 timer siden #21 Skrevet 15 timer siden AnonymBruker skrev (På 15.3.2026 den 8.58): Tusen millioner takk for at du deler din personlige reise. Gleder meg til flere updates. Masse god bedring og håper du får et strålende resultat - det fortjener du❤️ Ikke hør på f82! 🤮 Anonymkode: 888f4...bea Selvfølgelig må man tåle sannheten. Jeg har også tatt full mageplastikk og betalte det selv. Kom på over 90 000 … Jeg har ikke spurt legen engang, for dette er jåleri og ikke noe å belaste fellesskapet med!! Men ja,- ts du kommer til å elske resultatet 👌 Anonymkode: db94f...ac9 1
AnonymBruker Skrevet 15 timer siden #22 Skrevet 15 timer siden AnonymBruker skrev (3 minutter siden): Selvfølgelig må man tåle sannheten. Jeg har også tatt full mageplastikk og betalte det selv. Kom på over 90 000 … Jeg har ikke spurt legen engang, for dette er jåleri og ikke noe å belaste fellesskapet med!! Men ja,- ts du kommer til å elske resultatet 👌 Anonymkode: db94f...ac9 Hvor er jåleriet i å bli kvitt gjentatte problemer med sopp, betennelser og lukt sånn helt nøyaktig? Mener du at legen som godkjente operasjonen ikke fulgte retningslinjene basert på din egen enorme kompetanse og innsikt i spesifikt ts sin journal? Anonymkode: a722a...e30
AnonymBruker Skrevet 15 timer siden #23 Skrevet 15 timer siden AnonymBruker skrev (På 15.3.2026 den 10.30): Du så kun på utseendet og var ikke glup nok til å lese biten om sopp, lukt og betennelse? Det offentlige burde ikke brukt penger på å gi deg en utdannelse, den var åpenbart bortkasta på deg. Anonymkode: a722a...e30 Det er jo knapt heng på før-bildet. Burde ikke være vanskelig å holde det området fri for både sopp, lukt og betennelse. Hvis det knappe henge der fører til sopp, lukt og betennelse, må dey enten være noe med TS spesielt som gjør at ho er særlig utsatt (eller har dårlig hygiene?), eller så er det fryktelig mange kvinner som går rundt med sopp, lukt og betennelse. For det der var et ganske så alminnelig oh relativt lite heng. TS står likevel fritt til å gå privat og betale av egen lomme, slik ho har gjort. Men vurderingen til det offentlige har vært riktig. Dette handler utvilsomt mest om estetikk og ikke medisin. TS kan likevel fortelle og opplyse om sin opplevelse med bukplastikk, så dette er ingen kommentar på ay tråden finnes. Kun en kommentar på at TS tilsynelatende ikke var fornøyd med dey offentliges vurdering, og reaksjonene på AB innlegg #4 . Anonymkode: 3e4e2...cf6 1
91ejnot Skrevet 14 timer siden Forfatter #24 Skrevet 14 timer siden Formålet med tråden er å dele min personlige erfaring før, under og etter operasjon, til nytte for andre som vurderer eller skal gjennom det samme, uavhengig av om det er dekt offentlig eller betalt privat. Jeg opplever nå at tråden i stor grad bikker over til diskusjoner om hvorvidt slike inngrep bør dekkes av det offentlige, samt vurderinger av mine personlige valg og hygieniske forhold. Jeg ber derfor om at slike diskusjoner tas i egne tråder, da jeg helst vil holde denne tråden oversiktlig og relevant for dem som faktisk søker informasjon om selve prosessen og erfaringene rundt bukplastikk. Personlige vurderinger av min hygiene, jåleri eller mitt standpunkt til legenes vurdering bidrar ikke til en konstruktiv diskusjon, og er heller ikke formålet her. Men om det skulle ha noe å si så er jeg et veldig hygienisk og aktivt menneske, middels jålete og tar ikke meg selv så høytidelig sånn i utgangspunktet. At jeg går litt i kjelleren av disse «påstandene» og avsporingene skyldes nok i stor grad av hvor sårbar jeg faktisk er, 4 dager post operativ. Dren i veien. Forstoppa og jævlig. Hadde jeg funnet ut hvordan så hadde jeg sletta tråden på dette tidspunktet. Takk for meg 🫠 1
AnonymBruker Skrevet 6 timer siden #25 Skrevet 6 timer siden 91ejnot skrev (8 timer siden): Formålet med tråden er å dele min personlige erfaring før, under og etter operasjon, til nytte for andre som vurderer eller skal gjennom det samme, uavhengig av om det er dekt offentlig eller betalt privat. Jeg opplever nå at tråden i stor grad bikker over til diskusjoner om hvorvidt slike inngrep bør dekkes av det offentlige, samt vurderinger av mine personlige valg og hygieniske forhold. Jeg ber derfor om at slike diskusjoner tas i egne tråder, da jeg helst vil holde denne tråden oversiktlig og relevant for dem som faktisk søker informasjon om selve prosessen og erfaringene rundt bukplastikk. Personlige vurderinger av min hygiene, jåleri eller mitt standpunkt til legenes vurdering bidrar ikke til en konstruktiv diskusjon, og er heller ikke formålet her. Men om det skulle ha noe å si så er jeg et veldig hygienisk og aktivt menneske, middels jålete og tar ikke meg selv så høytidelig sånn i utgangspunktet. At jeg går litt i kjelleren av disse «påstandene» og avsporingene skyldes nok i stor grad av hvor sårbar jeg faktisk er, 4 dager post operativ. Dren i veien. Forstoppa og jævlig. Hadde jeg funnet ut hvordan så hadde jeg sletta tråden på dette tidspunktet. Takk for meg 🫠 Jeg setter kjempestor pris på at du deler din erfaring. Skal gjennom samme selv nå på våren og det er veldig kjekt å høre andre sine erfaringer. Hadde du klart å reise med fly nå ett par dager etter operasjon? Anonymkode: b5262...939
91ejnot Skrevet 6 timer siden Forfatter #26 Skrevet 6 timer siden AnonymBruker skrev (31 minutter siden): Jeg setter kjempestor pris på at du deler din erfaring. Skal gjennom samme selv nå på våren og det er veldig kjekt å høre andre sine erfaringer. Hadde du klart å reise med fly nå ett par dager etter operasjon? Anonymkode: b5262...939 Så godt å høre at det kan komme til nytte! Jeg har ikke beveget meg ut av huset ennå, første tur blir i morgen (med bil). Dag 1 og 2 hadde vært helt uaktuelt for meg å skulle reise, dag 3 var første dag uten morfin… Men dag 4 eller 5 kunne gått fint å fly - dog med god tid og hjelp😅 Jeg har lest flere på facebookgrupper som reiser hjem med fly kort tid etter, og jeg tror at hvis innstillingen er sånn at du MÅ det, så får du det til.
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå