AnonymBruker Skrevet lørdag kl. 21:48 #41 Skrevet lørdag kl. 21:48 Ser kjempefint ut! Så bra du fikk det dekket, sopp høres ubehagelig ut. Anonymkode: c4fd6...3a0 1
AnonymBruker Skrevet søndag kl. 08:04 #42 Skrevet søndag kl. 08:04 For et fantastisk resultat du har fått👏👏 Anonymkode: 888f4...bea 1
AnonymBruker Skrevet søndag kl. 12:43 #43 Skrevet søndag kl. 12:43 Syns det så veldig fint ut! Så tøft at du tørr! Var det veldig vondt/ekkelt i systedet? Er jo ganske langt. Eller gikk det fint å gå,sitte,bøye og bevege seg? Anonymkode: f72e4...998
91ejnot Skrevet søndag kl. 16:25 Forfatter #44 Skrevet søndag kl. 16:25 AnonymBruker skrev (3 timer siden): Syns det så veldig fint ut! Så tøft at du tørr! Var det veldig vondt/ekkelt i systedet? Er jo ganske langt. Eller gikk det fint å gå,sitte,bøye og bevege seg? Anonymkode: f72e4...998 Tusen takk! De første 2 ukene så «strekker» det litt i arret, og hele magen for den saks skyld, som er en av grunnene til at man ikke bør rette ut kroppen 100%. Ikke vondt, men litt ekkelt. Mens nå etter 3 uker så tenker jeg ikke over det lengre. Alt har grodd så fint, og jeg kjenner ingenting annet enn kompresjonsbeltet som er litt til hinder for å bøye meg og sitte godt.
AnonymBruker Skrevet mandag kl. 23:08 #45 Skrevet mandag kl. 23:08 Kan du skrive noe om mulige komplikasjoner som du ble informert om? Anonymkode: 888f4...bea
loveless Skrevet mandag kl. 23:47 #46 Skrevet mandag kl. 23:47 Kom innom tråden din. Så kjekt å følge reisen din! Og resultatet ser helt sykt bra ut!! Har ikke behov for bukplastikk selv, men synes det var interessant lell 😊😊👍🏻 1
91ejnot Skrevet tirsdag kl. 07:13 Forfatter #47 Skrevet tirsdag kl. 07:13 AnonymBruker skrev (7 timer siden): Kan du skrive noe om mulige komplikasjoner som du ble informert om? Anonymkode: 888f4...bea Jeg ble ikke informert om mulige komplikasjoner av kirurgen, men jeg har lest mye i ulike facebookgrupper og var veldig bekymret for hva som kunne skje i forkant av operasjonen. Det ble en ganske heftig komplikasjon hos ei som gjorde samme operasjon 2 dager før meg, hun la ut selv på sin egen Instagram, og helt ærlig så er jeg glad at jeg ikke visste på forhånd hvor ille det kan gå. Kirurgen var veldig opptatt av at jeg sendte daglig oppdatering med bilder av dren, samt tok kontakt umiddelbart om det ene og det andre skulle oppstå - så tror nok han holdt igjen på informasjon «hva hvis», men at han holdt et øye med det gjennom kontroll på bilder. Og det var trygghet nok for meg ☺️
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå