Gå til innhold

Fremhevede innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Ett par ganger nå så har naboen ved siden av kranglet med noen. Tror det er kjæresten. Men hører bare han. Han roper veldig høyt. Hva gjør man i sånne situasjoner? 

Anonymkode: e81fb...386

Videoannonse
Annonse
AnonymBruker
Skrevet

Banker i veggen.

Setter på høy musikk.

Anonymkode: 764d3...da1

Skrevet

Man går og banker på og er nysgjerrig nabo. Er det skummelt å gjøre alene tar man med en venn eller nabo. Helst en nabo som også kan være vitne til det som har skjedd i forkant hvis det viser seg at noe ulovlig foregår. Har man mistanke om at noen blir skadet av dette, spesielt etter å ha oppsøkt stedet, så ringer man politiet. 

• Liker 1
Skrevet

Herregud makan til en nabokjerring skal man ikke lete lenge etter. Folk må da krangle og le i huset sitt. Så lenge du ikke hører vold eller noen i fare så har du ikke en dritt med hva naboen gjør i sitt hus. Går det an å være så nysgjerrig?!?!?

Anonymkode: a8053...fd0

• Liker 1
  • Hjerte 1
Skrevet

Om du tror det er fare på ferde så har du hjelpeplikt. Om det gjentatte ganger bryter med ordensreglene der du bor varsler du styret. Om du bare hører at det er verbalt og ingen fare på ferde så kan du vurdere å fortelle de at det er lydt og de høres.

Jeg informerte naboene her om at de burde vurdere å enten ta krangler innendørs eller dempe stemmen fordi alle i rekka hører de veldig private detaljene i krangelen klart og tydelig. Det hjalp ikke så jeg tok praten på nytt og sa fra om at det var ugreit at disse kranglene utelukkende starta etter borettslagets stilletid og at jeg ville varsle styret om det fortsatte. Jeg fortalte de også noen av de skikkelig pinlige tingene de hadde krangla om slik at det gikk inn hvor lydt det er og hvor mye man hører, etter det roa det seg betraktelig. De krangler fortsatt men har kutta ned tiden og volumet.

Anonymkode: 1b323...b6a

• Liker 2

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...