AnonymBruker Skrevet 22 timer siden #1 Skrevet 22 timer siden Jeg driver med en fyr, og vi har holdt på siden sommeren. Men vi er ingenting definert. Og det plager meg ikke. Syns egentlig det er veldig deilig å ikke forvente for mye, og bare ta ting som det faller seg. Vi oppfører oss som kjærester når vi er sammen, bortsett fra praten om følelser og fremtid. problemet er forventningene fra alle rundt meg om når vi skal bli kjærester. Og internettet som fylles opp av reels til meg om hva jeg som dame bør gjøre når han ikke vil noe, bare vil ha meg på gress, bare venter til den rette dukker opp. Er det virkelig helt usannsynlig at en dame og kan trives i en slik situasjon, at vi ikke mååå ha et definert forhold? Eller er det faktisk meg det er noe galt med, som er dysfunksjonell i kjærligheten? Anonymkode: 7d00a...2ca
AnonymBruker Skrevet 21 timer siden #2 Skrevet 21 timer siden AnonymBruker skrev (1 time siden): Jeg driver med en fyr, og vi har holdt på siden sommeren. Men vi er ingenting definert. Og det plager meg ikke. Syns egentlig det er veldig deilig å ikke forvente for mye, og bare ta ting som det faller seg. Vi oppfører oss som kjærester når vi er sammen, bortsett fra praten om følelser og fremtid. problemet er forventningene fra alle rundt meg om når vi skal bli kjærester. Og internettet som fylles opp av reels til meg om hva jeg som dame bør gjøre når han ikke vil noe, bare vil ha meg på gress, bare venter til den rette dukker opp. Er det virkelig helt usannsynlig at en dame og kan trives i en slik situasjon, at vi ikke mååå ha et definert forhold? Eller er det faktisk meg det er noe galt med, som er dysfunksjonell i kjærligheten? Anonymkode: 7d00a...2ca Ligger han med andre også? Anonymkode: 3b579...be5
AnonymBruker Skrevet 11 timer siden #3 Skrevet 11 timer siden AnonymBruker skrev (10 timer siden): Er det virkelig helt usannsynlig at en dame og kan trives i en slik situasjon, at vi ikke mååå ha et definert forhold? Eller er det faktisk meg det er noe galt med, som er dysfunksjonell i kjærligheten? Anonymkode: 7d00a...2ca Selvsagt er det ikke usannsynlig at en dame trives i en slik situasjon, når du selv sier at du gjør det! Ikke synes jeg det går an å si at noen er «dysfunksjonell i kjærligheten» heller, all det tid det ikke finnes en fasit eller oppskrift på hva kjærlighet er. Vet ikke hvor gammel du er (tipper ganske ung), men kjærlighet kommer i mange farger og fasonger. Hvis dere to trives med å ha det slik som dere har det akkurat nå, er dere velsignet heldige og må bare nyte det. Anonymkode: 7529b...3a9
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå