AnonymBruker Skrevet 16 timer siden #1 Skrevet 16 timer siden Vi kjøpte et hamster i dag. Verdens søteste. Kjøpte stort bur, stort løpehjul, mat, spon og alt som hører med. Jeg har hatt mange hamstere før, men da var jeg selv barn. Hva ville du gitt av tilskot at hamsteren skal få en god start hos oss? Når begynne å temme den, og hvordan gå frem? Har selvfølgelig lest en del og pratet med han i dyrebutikken, men kanskje noen har noen gode tips likevel? Anonymkode: 9d09f...961 2
AnonymBruker Skrevet 3 timer siden #2 Skrevet 3 timer siden Hamstere trenger myyye aktivitet. Det største buret man finner i dyrebutikk er ofte ikke stort nok. I naturen så leter de etter mat hele natten, så spre litt forskjellig mat på forskjellige plasser i buret som oppmuntrer til søk. De er også nysgjerrige dyr, så bytt ut inventar i buret ofte, gi dem nye pinner, doruller de kan krype gjennom eller tygge på osv. De aller fleste hamstre lever et liv i for lite bur med for lite stimuli, og det er forferdelig trist. Anonymkode: 0205b...421 1 1
AnonymBruker Skrevet 3 timer siden #3 Skrevet 3 timer siden Beklager men det heter vel EN hamster, ikke et hamster?? Anonymkode: 83f11...ff5
AnonymBruker Skrevet 2 timer siden #4 Skrevet 2 timer siden De er nattdyr, så de skal gjerne ut av buret sent på kveld. Ikke la barn vekke de når de sover på dagen. Anonymkode: 87112...0a5 3
AnonymBruker Skrevet 2 timer siden #5 Skrevet 2 timer siden Jeg ville lagd en større innhegning hvor den kan utfolde seg mer enn i et bur. Selv om buret er stort er det likevel for lite for at et levende vesen skal leve hele livet sitt der. Kanskje dere har et hjørne i et rom eller en bod hvor dere kan bygge en innhegning? Variasjon i innholdet er også viktig for at den skal bli tilstrekkelig stimulert. Anonymkode: 12cc7...199 1
AnonymBruker Skrevet 8 minutter siden #6 Skrevet 8 minutter siden Jeg kan anbefale videoene til denne hamstereieren. Det er masse som kan gjøres for å gi et hamster et godt liv og det kan være gøy for hele familien å lære om. Anonymkode: e43ed...b3d 1
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå