Gå til innhold

Fremhevede innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Hva synes folk om dette? 

Jeg haaaater når folk begynner å klappe i takt med musikken🙊 Vil høre ikke konserten, ikke hvor umiskalsk menneskene rundt meg er - som ikke engang klarer å klappe i takt. 

Føler det er respektløst ovenfor artisten. Var nettopp på Sivert Høyem, selv der fikk folk seg til å klappe sånn. Rart. 

Er det bare meg...? 🙉

Noe annet er det selfølgelig når artisten ønsker det og tydelig vil ha publikum med. Jeg snakker om sånn spontangreier, gjerne noen gamlinger starter med. 

Anonymkode: 21468...91c

• Liker 4
Videoannonse
Annonse
AnonymBruker
Skrevet

Prøver på nytt uten skrivefeiler (forhåpentligvis)😄😄😄

Hva synes folk om dette? 

Jeg haaaater når folk begynner å klappe i takt med musikken🙊 Vil høre konserten, ikke hvor umusikkalsk menneskene rundt meg er - som ikke engang klarer å klappe i takt. 

Føler det er respektløst ovenfor artisten. Var nettopp på Sivert Høyem, selv der fikk folk seg til å klappe sånn. Rart. 

Er det bare meg...? 🙉

Noe annet er det selfølgelig når artisten ønsker det og tydelig vil ha publikum med. Jeg snakker om sånn spontangreier, gjerne noen gamlinger starter med. 

Anonymkode: 21468...91c

Skrevet

Aldri tenkt over. Alle mobilene som veiver forran alle er verre.

• Liker 9
AnonymBruker
Skrevet

Det irriterer meg også. Og så føler jeg at folk ser på meg som en kjiping når jeg ikke joiner. 

Anonymkode: a63eb...675

Skrevet

Spesielt ille når halvparten av publikum klapper på 1 og 3, og den andre halvparten klapper på 2 og 4 🤪

• Liker 2
  • Nyttig 1
AnonymBruker
Skrevet

Greit når det er nor slutten av en bra låt, men slitsomt når noen starter tidlig og du liksom må joine hele låten ut. 

Anonymkode: 8019b...9b0

AnonymBruker
Skrevet

Om en skal irritere seg så mye over ting tenker jeg at det kanskje er best en hører på youtube hjemme på sitt eget anlegg.

De konsertene jeg stort sett har opplevd dette så er det artisten selv som inviterer til klapping og til og med allsang. Da oppleves det kjipt når folk er helt stille. Det er med på å gi innlevelse og entusiasme. Joda dette kan oppleves irriterende om hele konserten blir sunget mer av publikum enn artisten men samtidig tenker jeg at det må en tåle.

Noen lar seg irritere av folk som klapper, noen av at folk er mer opptatt av å drikke alkohol enn å være på konsert, noen på mobilbruk. Men jeg gidder ikle å la meg hefte med å bli irritert av slike små bagateller.

Anonymkode: 61dd9...154

• Nyttig 1
Skrevet

Jeg har ikke noe imot det.

AnonymBruker
Skrevet

Aldri tenkt over det. Synes det ofte kan lage god stemning :) 

Anonymkode: 5f615...468

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet

Jeg liker ikke å klappe og føler det er kleint når jeg ikke gjør det. Jeg har slått meg til ro med at artistene liker det, de får jo feedback fra publikum som de igjen bruker til å lage god stemning. Utrolig kleint når INGEN klapper, ingen danser og alle bare sitter og glor. Så jeg velger å klappet selv om det er kleint fordi alternativet er enda kleinere 

Anonymkode: 10ecd...22f

• Liker 2
AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (Akkurat nå):

Jeg liker ikke å klappe og føler det er kleint når jeg ikke gjør det. Jeg har slått meg til ro med at artistene liker det, de får jo feedback fra publikum som de igjen bruker til å lage god stemning. Utrolig kleint når INGEN klapper, ingen danser og alle bare sitter og glor. Så jeg velger å klappet selv om det er kleint fordi alternativet er enda kleinere 

Anonymkode: 10ecd...22f

litt klapping må til da ja 

Anonymkode: 37a16...f1d

AnonymBruker
Skrevet

Mye, mye verre med alle de mobiltelefonene som hele tiden lyser opp, plinger, filming osv. For ikke å snakke om de som snakker på konsertene, så høyt at de overdøver hverandre og til slutt musikken.

At folk faktisk følger med på konserten og viser begeistring med klapping er i de fleste tilfeller bare koselig (så lenge det ikke ledes av fulle folk som klapper uansett og ukritisk til hvor de klapper - og får med seg mange andre).

Anonymkode: b888a...390

• Liker 1
Skrevet

Heller klapping i takt enn i utakt... Som andre har vært inne på - det er veldig mye annet som irriterer meg mer.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...