Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Gjest *nurket*
Skrevet (endret)

Hvordan har du opplevd forelskelse? Og hvor gammel er du?

Selv med mine 30 år, har jeg aldri opplevd å bli slått overende ved første blikk. Vært betatt, som har gått over til forelskelse etterhvert. Jeg blir raskt betatt, men det er sjelden det slår ut i forelskelse.

Nesten så jeg ville foretrukket flere års vennskap med en gutt, som går over i forelskelse (for begge parter). Da kjenner man personen godt, og vet litt mer hva man går til føler jeg.

Nylig gått ut av et langt forhold, hvor vi kastet oss ut i familielivet veldig raskt fordi vi var hodestups forelsket. Ulikhetene kom for en dag likevel de :sjenert:

Endret av *nurket*
Videoannonse
Annonse
Skrevet

Første blikk forelskelse har jeg møtt...

Det ringte varselklokker, og jeg var klar over det, men jeg var FORELSKET...

Nå er jeg singel og gidder ikke mer. Menn skal bare styre, selv om jeg er ærlig om mine feil og mangler fra dag nummer fire.

Nå er jeg ingen ungdom mer ( i hodet ja...kanskje...), og jeg merker at jeg er tilbøyelig til å se litt nærmere på mine mannlige venner, som jeg har kjent i år, men jeg er fremdeles skeptisk...

Både på vegne av begge partnere.

Men møter jeg en stormforelske igjen, da vet ikke jeg engang... men har en indre alarm, det meste er løgn, spill for galleriet, så møter du galliotinen, når toppen kommr.

Jeg er mer glad i vennskap, uten sex og hodebry.

Gjest Gjesta
Skrevet (endret)

Stemte det første.

Har opplevd det ja.

Endret av sjarmtroll
Skrevet

Har opplevd det ja, men ble ingen lykkelig slutt på meg heller. Nå synes jeg vel det er (minst) like bra...

Skrevet

Aldri opplevd det, trur ikke det er mulig!

Gjest lurven
Skrevet

har opplevd alle tre alternativene

Skrevet

Jeg tror helt klart det er mulig å bli forelsket ved første blikk. Jeg har ikke opplevd det selv, men blir veldig lett betatt. Jeg ble betatt ganske kjapt første gang jeg så han som i dag er mannen min, og det gikk etterhvert (ikke å lang tid, gitt) over til å bli forelskelse. Er like forelsket i dag, snart 7 år senere. Jeg er forresten 31.

Gjest Bellatrix
Skrevet

For meg og mannen var det kjærlighet ved første blikk.

Gjest Emera
Skrevet

Forelskelse ved første blikk har jeg opplevd, ja. Men ikke kjærlighet. Den må få komme etter hvert.

Gjest gjest1
Skrevet

Forelskske ved ett blikk, er skummelt, men like skummelt å forelske seg i en snill venn...

Det må vel komme en dag, der alle menn er døde, og sæd er i sædbanker, og kvinner har slik makt, jeg håper ikke det, vi får heller drite på draget hele hurven, men

forelskelse er lik å være å våge være glad i seg selv, så ikke sperr der.

:sjenert:

Gjest Gjest
Skrevet

Har opplevd det jeg også. Satan som det svir når det går åt skogen.

Gjest Gjesta
Skrevet
Har opplevd det jeg også. Satan som det svir når det går åt skogen.

Mm. Det gjør det.

Særlig når dette ikke for min del ihvertfall, skjer ofte/i det hele tatt. Da sier det jo seg selv at man blir dobbelt så skuffet og lei seg om det ikke fører videre.

For en fantastisk start på et forhold det må være, å falle pladask for en med første øyekast OG få bygge videre på det sammens.

Med tanke på at jeg kun har opplevd det en eneste gang, og ut av det sikkert blitt noe skadeskutt - tror jeg ikke det skjer meg igjen. En utrolig trist tanke.

Gjest Varg-Menja
Skrevet

Jeg tror at kjærelighet ved første blikk er mulig, men synes det er best å bygge ett forhold på vennskap, siden forelskelse er en så flyktig følelse.

Gjest ¤Humlen¤
Skrevet

Det var *pang*, men ingen dyp forelskelse - bare slått over liksom. Den dype kjärligheten har kommet nå, etter at forelskelsen som kommer etter *panget* har lagt seg - ... :ler:

Skrevet

Har opplevd "pang" jeg også. Føles som å bli slått i bakken og "kjenne igjen" noen du aldri har møtt før... :sjenert: Snodig.

Ingen lykkelig utgang her heller gitt...

Skrevet

Jeg har hatt noen sånne virkelige pang.

Hvor jeg har blitt stormforelska ved første blikk og samme har vært for typen og man føler det som man er helt i sine egen verden.

Forholdene har ikke vart, men det har ikke hatt noe med følelser og gjøre. Begge gangene så bodde personene alt for langt unna og når ingen er villig til og flytte så blir det vanskelig. Begge var fantastiske personer.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...