AnonymBruker Skrevet 14. mars #1 Skrevet 14. mars Forrige gang var det et graviditetstegn. Hadde det igjen i hele går. Noen som skjønner hva jeg mener? Innvendig kløe/kiling Anonymkode: 8aee8...341
mommyaka Skrevet 14. mars #2 Skrevet 14. mars Aldri hat, kanskje du har litt sommerfugler. Nå skal du ha mensen
AnonymBruker Skrevet 14. mars #3 Skrevet 14. mars mommyaka skrev (3 timer siden): Aldri hat, kanskje du har litt sommerfugler. Nå skal du ha mensen Aner ikke. Jeg kan sammenligne det med rastløse bein, bare det er i magen 😅 Jeg har H.spiral så sjansen er vel omtrent ikke tilstede med graviditet. Anonymkode: 8aee8...341
mommyaka Skrevet 14. mars #4 Skrevet 14. mars AnonymBruker skrev (1 time siden): Aner ikke. Jeg kan sammenligne det med rastløse bein, bare det er i magen 😅 Jeg har H.spiral så sjansen er vel omtrent ikke tilstede med graviditet. Anonymkode: 8aee8...341 Ta test
AnonymBruker Skrevet 14. mars #5 Skrevet 14. mars Jeg hadde det likt i graviditeten, men av og til kan jeg innbille meg det også nå når jeg ikke er gravid Anonymkode: 60b74...af8
AnonymBruker Skrevet 15. mars #6 Skrevet 15. mars Jeg får det av og til også. Merket det første gang da jeg var gravid for første gang. Jeg har tenkt at jeg fortsatt kjenner det av og til nå er fordi jeg har vært mer bevisst på bevegelser i det området. Altså: jeg tror jeg har hatt det før graviditeter også, bare ikke lagt merke til. Anonymkode: fe3a6...b07
AnonymBruker Skrevet 15. mars #7 Skrevet 15. mars AnonymBruker skrev (32 minutter siden): Jeg får det av og til også. Merket det første gang da jeg var gravid for første gang. Jeg har tenkt at jeg fortsatt kjenner det av og til nå er fordi jeg har vært mer bevisst på bevegelser i det området. Altså: jeg tror jeg har hatt det før graviditeter også, bare ikke lagt merke til. Anonymkode: fe3a6...b07 Okei, var bare den ene dagen. Trenger sikkert ikke ta test. Har hotmonspiral. Anonymkode: 8aee8...341
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå