Gjest Gjest Skrevet 9. april 2006 #1 Skrevet 9. april 2006 Jeg har en fast "ONS" eller som nå er FSNS(Friday Saturday Night Stand). Har et helt greit sexforhold, hvor vi er tilfreds begge to med å ha det sånn. Vi prøver å skifte stilling flere ganger under akten, og jeg liker best "doggystyle", men da kommer det ofte liksom "fiselyder" fra vagina, og dette tenner meg skikkelig, ikke selve lyden men følelsen rund min manndom med denne lufte som presser seg ut. Hvorfor kommer denne lyden har jeg undret meg over, har aldri spurt henne, men hun vet jeg kommer så snart det kommer luft og presser seg på.... Dette er kanskje ikke helt normal, men det tenner faktisk meg!! Noen vil kanskje kalle det sykt!! Men man tenner faktisk på forskjellig ting alle sammen.
Gjest Gjest Skrevet 9. april 2006 #2 Skrevet 9. april 2006 I doggystyle blir det ofte sugd inn luft i skjeden og det må jo ut igjen. Dette er veldig vanlig og har ingenting med hvor trang eller vid damen er. Det er flott at du tenner på det, syns jeg og jeg håper du forteller det til damen din.
Gjest Gjest Skrevet 10. april 2006 #3 Skrevet 10. april 2006 Ja, for noen damer syns det er ekkelt og pinlig.
Ephemra Skrevet 10. april 2006 #4 Skrevet 10. april 2006 Skjer meg ofte også. Typen min liker det han og vi kan fnise litt av det;)
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå