Gå til innhold

Hvilken måned gifter dere dere, eller har dere giftet dere?

Hvilken måned gifter dere dere/har dere giftet dere?  

1. 1. Hvilken måned gifter dere dere/har dere giftet dere?

• Januar-Mars
      2
    • September
      3
    • April
      3
    • Juni
      9
    • August
      14
    • Mai
      9
    • Juli
      10
    • Oktober-Desember
      4

Anbefalte innlegg

Skrevet

Er bare litt nysgjerrig på hvilken måned som er mest populær å gifte seg i jeg...

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Vi valgte oss...juli! litt fordi det var mest praktisk..og litt fordi vi ville ha bryllupet samme dato som vi traff hverandre for første gang..nå lot det seg ikke gjennomføre helt, bare nesten...!! :ler:

Tror også sjansene er store for fint vær da...i juli!

Skrevet

Vi gifter oss i desember :D

Et lys i mørketiden

Skrevet

Vi gifter oss 12. juni 2004. Den er valgt pga det er fødselsdagen til min samboer. Jeg fikk lov til å velge dato,så da valgte jeg den dagen. Vi forlovet oss på min fødselsdag, i Thailand.

Hilsen en som venter på å bli gift med min drømmemann. :P

Gjest Angelique
Skrevet

Vi skal gifte oss i mai....fordi det var da det passet best for hotellet! Ellers var egentlig planen å gifte seg på høsten, gjerne i september. Høstfarger er veldig vakkert. Men mai er glimrende, fordi det betyr at bryllupet er fremskyndet, og jeg blir muligvis gravid tidligere enn planen opprinnelig var (vis man skal tørre å være så freidig å planlegge noe sånt...)

Hurra!! :P

Gjest Anonymous
Skrevet

Vi giftet oss i Juli.

Syntes det passet fint, ettersom vi begge ville gifte oss på sommeren

Gjest Anonymous
Skrevet

Vi giftet oss i April. Elsker våren og det var perfekt tid for oss :D

Skrevet

Vi er høstmennesker og giftet oss i oktober. Det skulle egentlig være september - men alle helgene var opptatt :ler: da vi satt datoen ca. et halvår før. Det var også et poeng for oss å ha det utenom pollensesongen.

Glimrende å feire bryllup utenom bryllupsesongen - ikke noe problemer med kirke, lokaler, fotograf eller noe.

Skrevet

Hei !

Vi gifter oss 31.05 2003 og gleder oss veeeeldig !

Det passet best for oss i mai da vi skal holde det langt fra hvor vi bor og er avhengig av innklemte fridager.

Dette for at gjestene skal slippe å ta seg ekstra fri for å komme .

:P

Skrevet

Vi gifter oss i juli.

Litt fordi jeg ønsker å være sommerbrud, og at det da er størst mulighet

for fint vær der vi skal gifte oss. Men, hovedgrunnen er at vi skal invitere

mange tilreisende gjester, og da er det greit at det er ferietid :)

K.

Skrevet

Vi gifter oss helt på tampen av august. Jeg ville gjerne være sommerbrud, og siden monjamannen ville ha fyrverkeri måtte vi vente til det igjen er mørkt på kveldene :ler:

Ville dessuten ikke ha det i fellesferien for da er jo så mange bortreist.

Skrevet

Vi valgt spesielt fellesferien vi, for da har mange fri, og jeg vet at

mange vil legge ferien sin til den byen vi gifter oss i.

K.

Skrevet

Allt gick så fort för oss.... vi valde egentligen aldrig månad.

Han firade till mig i mitten på april och vi var överens om att vi skulle gifta oss "hemma" i Norge. Semestern var redan bestämd och bröllopet blev mitt i semestern av praktiska skäl, 2 augusti... 020802.

Att vänta längre hade varit svårt. För att familjen skulle kunna komma var semestertider också praktiskt.

Skrevet
Vi valgt spesielt fellesferien vi, for da har mange fri, og jeg vet at

mange vil legge ferien sin til den byen vi gifter oss i.

K.

Bare et lite tips til en brud fra en annen da: send ut innbydelsene tidlig og spre ryktene om datoen fort slik at ikke folk bestiller seg sydenturer og slik før de får beskjed om at dere skal gifte dere. Det er jo veldig mange som bestemmer slikt i lang tid i forveien og det er jo kjedelig om gjestene ikke kan komme fordi de fikk beskjed litt sent...

Skrevet

Vi giftet oss i juni - på den dagen det regnet...hehe

Ellers var det en flott mnd å ha bryllup - ferien var foran oss, ja hele sommeren koset vi oss som nygifte.

Vi koser oss enda altså :wink:

Skrevet
Bare et lite tips til en brud fra en annen da: send ut innbydelsene tidlig og spre ryktene om datoen fort slik at ikke folk bestiller seg sydenturer og slik før de får beskjed om at dere skal gifte dere. Det er jo veldig mange som bestemmer slikt i lang tid i forveien og det er jo kjedelig om gjestene ikke kan komme fordi de fikk beskjed litt sent...

Så sant så sant dessverre...nå var vi ute med muntlig beskjed til alle sammen ETT år før bryllupet, og da hadde allerede mange av gjestene bestilt (!) ferietur... :(

Trist for oss og trist for dem det gjelder!...men det blir nok moro læll!!! :ler:

Skrevet

Ja, det er viktig å gi muntlig beskjed i god tid, og det har vi også gjort.

Har ikke hørt noe om allerede bestilte ferieturer som krasjer, så

jeg tror dette går bra!

Vi planlegger å sende ut skriftlig invitasjon ganske tidlig på nyåret,

så da er det bare å håpe at de aller fleste kommer :D

K.

Skrevet

Vi valgte februar. Mest for å få datoen: 01.02.03

Tror det skal bli fint med bryllup på vinteren....

Skrevet

vi valgte mai fordi vi synes det er en så utrolig fin tid på året. Vi skal ha det på fjellet så på den tiden er fortsatt fargene og blomstene på utspriningsstadiet...

vi og har morsom dato, (selv om det er lenge til) 20.05.2005... :lol:

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...