AnonymBruker Skrevet lørdag kl. 16:53 #21 Skrevet lørdag kl. 16:53 Jeg er kronisk syk selv og synes det er fint at folk sender meg artikler osv om folk som har blitt bedre. Det er jo kun av et godt hjerte, og man vet aldri om det er noe jeg kan ha nytte av. Det jeg IKKE liker er folk som sender melding med en baktanke om å selge meg noe. Det er ikke greit. Anonymkode: 1dbdb...a32 1 1
AnonymBruker Skrevet lørdag kl. 16:53 #22 Skrevet lørdag kl. 16:53 Ikke alvorlig dianose da men, jeg har cøliaki og det finnes ikke ende på hvor mange kurer, tips og triks folk har😅 de vil jo bare hjelpe, men med sin manglende kunnskap blir det jo meningsløst. Smil og nikk og prøv å tenke at de prøver å hjelpe. Høres ut som du har alvorlig sykdom, og da kan det være et tips(ser ironien) å si til folk at du ikke vil snakke om sykdom i tide og utide med mindre du tar det opp selv. Anonymkode: 443fc...984 2 1
AnonymBruker Skrevet lørdag kl. 17:00 #23 Skrevet lørdag kl. 17:00 Ikke om det er «vanlige» råd eller slik du kan lese/google selv. Men om jeg har gjort noe som har hjulpet meg/eller nærmeste, om det er samme som vedkommende, som ikke er noe man googler så kan jeg nok nevne på Anonymkode: c22aa...d90
AnonymBruker Skrevet lørdag kl. 19:32 #24 Skrevet lørdag kl. 19:32 Nei, i utgangspunktet ikke. Men jeg kjenner en eldre dame som har samme sykdom som meg (sjelden sykdom), hun spør meg innimellom om råd og tips, og da svarer jeg. Jeg hater å få tips, eller, tror jeg heller skal kalle det «tips» fordi de virkelig ikke har peiling og kommer med fullstendig idiotiske ting! Anonymkode: 0de5f...b45 1 1
AnonymBruker Skrevet lørdag kl. 19:41 #25 Skrevet lørdag kl. 19:41 Kommer an på om jeg har noe å bidra med. Det finnes enkelte tilstander jeg har kompetanse på langt over allmennlegenivå. Men jeg vinkler det jo helst litt sånn "har du prøvd?" mer enn "du måååå prøve!" Anonymkode: a9c6d...578
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå