Gå til innhold

Fremhevede innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Hei, 

jeg har letet meg i hjel for å finne tråder som denne. Jeg og min mann er prøvere og har prøvd en god stund. Neste steg er IVF. Denne måneden var litt annerledes for meg og jeg sitter nå på kveldstid (uten en graviditetstest i hus) for å lete etter lignende erfaringer og utkommet. 

Jeg tester alltid positivt på EL-test fra clearblue og fikk i følge den EL 24 April. Forventet menstruasjon var da 10.mars. Jeg bruker å blø i ca. 4 dager når jeg først får mensen. Denne måneden spottet jeg litt brunt 9.mars samt kunne også skvise hvitlig melkelignende væske ut av puppene mine. Testet negativt dagene før IKM. Når jeg begynte å spotte ga jeg opp håpet om en graviditet men er nå ikke så sikker lenger. Jeg fikk en frisk liten blødning (mindre enn normalt/vanligvis men nok til å tro jeg fikk mensen. Jeg hadde i tampong feks.) plutselig stoppet jeg å blø etter kun 1-2 dager med friskt blod. Siden det har jeg hatt murringer i livmoren. Det har ALDRI skjedd før, aner ikke hva som skjer men var helt sikker på at jeg fikk mensen. 

er det noen som har opplevd lignende og var gravid/ikke gravid? 

skal kjøpe en test i morgen men håper noen vil dele erfaringene sine❤️ 

Anonymkode: 95811...ea1

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Ja, det kan fint skje :) er også noe som heter festeblødninger man kan få, samt man kan bli reste blod (det brune blodet).. kjøp en graviditetstest eller 2, jeg likte best clearblue med ukesindikator på, men siden dere prøver så trenger du sikkert ikke tips om hvilken graviditetstest du kan bruke, ikke var det en del av spm heller 😆 test i morgen tidlig om den er negativ, så sjekker du igjen til mandag/tirsdag 😊 

AnonymBruker
Skrevet

Da jeg ble gravid hadde jeg absolutt ikke noe blod ved forventet mens, og blødde ingenting under graviditeten.

Jeg har også opplevd et par spontanaborter, og da var det slik som hos deg. Det utviklet seg fra små blødninger og murringer til mer blod og kramper i løpet av en ukes tid.

Nå er vi alle forskjellige, og har hørt om de det går bra med om man blør også.

Du må nesten se det an, - enten så går murringene over eller så blir de verre.

Lykke til! 🤞

Anonymkode: a9558...004

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...