Gå til innhold

Fremhevede innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Prøver å gjøre lang historie kort;

Venninne som dater en mann , og hun har gitt utrykk for å være redd at han skal bli interessert i meg.

Jeg er singel, og har fortalt henne om de menn jeg har kontakt med. Nå viser det seg at hun har tatt kontakt med begge disse mennene bak min rygg , sagt til dem at de bør satse på meg , at hun vet at vi har kontakt osv. Dette har hun selvfølgelig holdt skult for meg, benektet første gangen jeg spurte henne , altså hun har jugd til meg også.

Jeg synes dette er kjempe-pinlig på mange måter, at hun plaprer til disse mennene om forhold hun ikke har noe med. At hun tar seg til rette bak min rygg, bryter tilliten min.

Jeg har konfrontert henne så kraftig med det, hun bagatelliserer det, sier at hun bare er et menneske som gjør feil som alle andre.  

Hva hadde dere gjort?

Anonymkode: e0c6d...09e

• Hjerte 7
Videoannonse
Annonse
Skrevet

Dette hadde blitt for banal og sprø oppførsel.

Så her hadde jeg kuttet kontakt, for hun er jo ikke i vater og går langt over grenser.

• Liker 24
  • Nyttig 9
AnonymBruker
Skrevet

Poco loco oppførsel. Umulig å fatte! Hadde kanskje ikke brutt kontakten, men aldri fortalt noe fortrolig igjen. 

Anonymkode: f0c7c...597

• Liker 12
  • Nyttig 5
AnonymBruker
Skrevet

Hun hadde jeg nok faset sakte, men sikkert ut ja. 

Anonymkode: 48254...d94

• Liker 8
  • Nyttig 3
AnonymBruker
Skrevet

Jeg tror jeg hadde kontaktet fyren hennes og fortalt hvor psyko oppførsel Hun har som følge av å ha blitt "forelsket". 

Så hadde jeg brutt absolutt alle bånd!! 

Anonymkode: 944d3...4b6

• Liker 2
  • Nyttig 2
Skrevet

Høyres ut som ein skikkelig rabbit boiler. 

• Liker 3
  • Nyttig 1
AnonymBruker
Skrevet

Helt crazy. Kunne ikke tilgitt det der. En ting er hvor koko det er, men hun tar jo også sjansen på å ødelegge masse for deg bare for å stilne egen usikkerhet. Ingen god venn. 

Anonymkode: 4eaa1...293

• Liker 6
AnonymBruker
Skrevet

Ts igjen

...det hører med til historien om.at jeg tok avstand fra henne etter dette. Hun skjønte tydeligvis ikke at det var pga tillitsbrudd...Men i stedet anklaget hun meg for å ha involvert meg med typen hennes !€@ Altså!!, at det var derfor jeg tok avstand fra henne. ( på den tiden var det avstand mellom dem)

• Hjerte 3
Skrevet
AnonymBruker skrev (3 minutter siden):

Ts igjen

...det hører med til historien om.at jeg tok avstand fra henne etter dette. Hun skjønte tydeligvis ikke at det var pga tillitsbrudd...Men i stedet anklaget hun meg for å ha involvert meg med typen hennes !€@ Altså!!, at det var derfor jeg tok avstand fra henne. ( på den tiden var det avstand mellom dem)

Bare å blokkere å kutte henne ut . Man kan ikke vinne med folk som henne . 

• Liker 7
  • Nyttig 2
AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (6 minutter siden):

Ts igjen

Altså, for meg er det uansett helt åpenbart at dette er et vennskap som koster mer enn det smaker og åpenbart også vil gjøre det fremover. Det hun gjorde var både koko og voldsomt egoistisk, ved at det innebar å risikere å rive ditt eget kjærlighetsliv i filler, og det er utrolig at hun selv i ettertid ikke bare legger seg helt paddeflat.

Men selv ved en uforbeholden unnskyldning hadde jeg nok kuttet henne ut. Enten hun er slem, dum og/eller gal er det tydelig at hun når som helst kan finne på de villeste ting for å stilne egen uro, også om det går ut over deg. Med en sånn konstant frykt for at hun kaster deg under bussen igjen er ikke vennskapet vært å opprettholde. 

• Liker 5
  • Hjerte 1
  • Nyttig 5
AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (2 minutter siden):

Altså, for meg er det uansett helt åpenbart at dette er et vennskap som koster mer enn det smaker og åpenbart også vil gjøre det fremover. Det hun gjorde var både koko og voldsomt egoistisk, ved at det innebar å risikere å rive ditt eget kjærlighetsliv i filler, og det er utrolig at hun selv i ettertid ikke bare legger seg helt paddeflat.

Men selv ved en uforbeholden unnskyldning hadde jeg nok kuttet henne ut. Enten hun er slem, dum og/eller gal er det tydelig at hun når som helst kan finne på de villeste ting for å stilne egen uro, også om det går ut over deg. Med en sånn konstant frykt for at hun kaster deg under bussen igjen er ikke vennskapet vært å opprettholde. 

Jeg er så sint på meg sjøl for at jeg har godtatt så mye dritt fra henne, og har lurt på " hvorfor meg" ? 

• Hjerte 5
AnonymBruker
Skrevet

Jeg er så sint på meg sjøl for at jeg har godtatt så mye dritt fra henne, og har lurt på " hvorfor meg" ? 

Fordi du har tillatt det. 

Anonymkode: 171a9...88c

• Liker 2
  • Hjerte 1
  • Nyttig 4
AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (51 minutter siden):

«Hvorfor deg» er nok rett og slett fordi du har latt henne gradvis flytte grensene uten at det har fått reelle konsekvenser for henne. Kanskje har hun bevisst og manipulativt flyttet grensene for akseptabel atferd, kanskje har det bare blitt sånn uten at noen av dere har ment det, men dette tar uansett ikke slutt uten å bryte av. Den andre måte den kunne tatt slutt på, en alvorsprat der hun legger seg flat, har du jo allerede sett at ikke lot seg gjennomføre.

Dette betyr jo ikke at det hele er din feil. Det er hennes. Men du har et ansvar, overfor deg selv, for ikke å tillate at det fortsetter. Nå som du først innser hva du har tillatt og hvor jævlig ufortjent det er, da vet du i hvert fall hva du må gjøre. Nemlig på gå videre uten henne. 

AnonymBruker skrev (55 minutter siden):

Med en sånn konstant frykt for at hun kaster deg under bussen igjen er ikke vennskapet verdt å opprettholde. 

Skal bare kjapt rette opp en feil i forrige innlegg fra meg. Aner ikke hva som gikk av meg. 

• Liker 3
Skrevet (endret)

«Hvorfor deg» er nok rett og slett fordi du har latt henne gradvis flytte grensene uten at det har fått reelle konsekvenser for henne. Kanskje har hun bevisst og manipulativt flyttet grensene for akseptabel atferd, kanskje har det bare blitt sånn uten at noen av dere har ment det, men dette tar uansett ikke slutt uten å bryte av. Den andre måte den kunne tatt slutt på, en alvorsprat der hun legger seg flat, har du jo allerede sett at ikke lot seg gjennomføre.

Dette betyr jo ikke at det hele er din feil. Det er hennes. Men du har et ansvar, overfor deg selv, for ikke å tillate at det fortsetter. Nå som du først innser hva du har tillatt og hvor jævlig ufortjent det er, da vet du i hvert fall hva du må gjøre. Nemlig på gå videre uten henne. 

Skal bare kjapt rette opp en feil i forrige innlegg fra meg. Aner ikke hva som gikk av meg. 

se etter andre venner :)

Endret av oslomaraton
  • Liker 1
AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (8 minutter siden):

Hehe jeg skjønte hva du mente:) 

AnonymBruker
Skrevet

Jeg hadde kuttet henne tvert ut. Det hun gjorde er så sykt invaderende at hun aldri vil bli bedre kun verre og hun er et 🚩.

Klarer ikke å forestille meg hva hun kan finne på neste gang om du lar henne fortsette å være i livet ditt.

Min mor er forresten lik og jeg kuttet henne ut. Så jeg snakker av erfaring.

Og det at hun er så sjalu på deg er også et mega 🚩.

Anonymkode: 1f6ab...e0a

• Liker 3
  • Hjerte 1
  • Nyttig 1
Skrevet (endret)

Say whaaaat?! Den var ny! Nei, det der er både uakseptabelt og ganske crazy! Hun vet tydeligvis at du stolte på henne, men hun stoler definitivt ikke på deg. Gode vennskap skal ikke være slik.

Endret av katties
  • Liker 3
AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (1 time siden):

Ts igjen

Sjalue folk maler ofte fanden på veggen. De innbiller seg ting som overhodet ikke stemmer. De er loco. 🚩🚩🚩

Anonymkode: 1f6ab...e0a

• Liker 2
AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (4 timer siden):

Prøver å gjøre lang historie kort;

Venninne som dater en mann , og hun har gitt utrykk for å være redd at han skal bli interessert i meg.

Jeg er singel, og har fortalt henne om de menn jeg har kontakt med. Nå viser det seg at hun har tatt kontakt med begge disse mennene bak min rygg , sagt til dem at de bør satse på meg , at hun vet at vi har kontakt osv. Dette har hun selvfølgelig holdt skult for meg, benektet første gangen jeg spurte henne , altså hun har jugd til meg også.

Jeg synes dette er kjempe-pinlig på mange måter, at hun plaprer til disse mennene om forhold hun ikke har noe med. At hun tar seg til rette bak min rygg, bryter tilliten min.

Jeg har konfrontert henne så kraftig med det, hun bagatelliserer det, sier at hun bare er et menneske som gjør feil som alle andre.  

Hva hadde dere gjort?

Hun lærte ikke av "feilen" sin med den første mannen, men gjentok samme "feil" en gang til. 

Jeg hadde ikke stolt på henne igjen.

Anonymkode: 41da8...e3e

• Liker 3
AnonymBruker
Skrevet

Nei, hun har ikke lært av sine feil, for slik holder hun fortsatt på. Nå er det en ny mann hun er utrygg på, og hun sier bl.a at hun stalker andre damer som mistenker kan ha kontakt med mannen hun treffer. Det er helt sykt egentlig sånn hun holder på. Hun er så opptatt av at folk skal være ærlig med henne , så er hun det stikk motsatte selv. 

• Nyttig 1

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...