Gå til innhold

Fremhevede innlegg

AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (På 14.3.2026 den 0.44):

Pisspreik. Du har garantert tyv lest på mobilen bak ryggen hans! Aldri i verden om han hadde vist deg denne melding!! 

Anonymkode: d2ba7...cd5

Si ikke det. Min mann viste meg nylig meldingene mellom seg og eksen hans sånn at jeg kunne se at de bare er venner fordi han så gjerne vil at jeg skal være venn med henne også. Og det jeg så tok fra meg nattesøvnen, for å si det forsiktig. Selfier, hjerter, kjælenavn og komplimenter, men det gjør visst ingenting fordi hun vet at han ikke er interessert i henne. Enkelte menn aner ikke hva emosjonell utroskap er om det så slår dem i hodet. 

Mener ikke å kuppe tråden, ts. Føler med deg, og det er vel gjerne en grunn til at du fattet mistanke i første omgang. Tonen kunne vært verre, men det hjelper jo ikke deg nå. Jeg syns det er illojalt og setter deg i dårlig lys å være så åpenbar mot en person utenfor forholdet. 

Anonymkode: 79651...7be

• Liker 1
  • Hjerte 2
  • Nyttig 1
Videoannonse
Annonse
AnonymBruker
Skrevet

Jeg stoler ikke på en mann som skriver slike meldinger til en kollega. Min mann kan finne på sånt, viser meg noe får å roe meg ned, og jeg er stille, mens han skjuler noe annet. Dekker for noe verre. Kanskje han er forsiktig og tør ikke å skrive mer avslørende ting på sms. Hvem vet. 

Jeg hadde kanskje funnet meg noen ved siden av mannen som er minst like fantastisk som Kari, en som kan pleie meg når mannen er opptatt av Kari på jobb. Så får du se hvordan mannen reagerer når han ser dine meldinger til fantastiske Per❤️❤️❤️. Tror du at han blir glad på dine vegner at du endelig fant noen som pleier deg mens han er på jobb og jobbfester?

Anonymkode: 57dcf...37b

• Liker 2
Skrevet
AnonymBruker skrev (På 13.3.2026 den 14.04):

Mannen min har en yngre kvinnelig kollega som skal slutte. De var ute på tembuilding og middag forrige helg. Om natten når han kom hjem sendte han denne meldingen til henne: 

Jeg har ikke ord. Du er altså bare et så fantastisk, Kari! Et tvers i gjennom godt menneske. Helt fantastisk! Du er helt UNIK, jeg har ikke ord. Helt tom for ord. Vet ikke hva jeg skal si. Du er bare så unik. 

Jeg kjenner jo at dette stikker hos meg, men han sier han ikke mener noe med det. Uansett mener jeg at slike type ord og setninger er ment for meg. Hva tenker dere andre? 

Anonymkode: 8f9d7...572

Hvorfor leste du dette nå da?

Skrevet

Jeg ville faktisk stolt på at dette bare var ment som en dårlig formulert farvelhilsen. At han var full da han skrev den er tydelig og sannsynligvis derfor han velger feil ord, gjentar seg selv og har dårlig dømmekraft. Hun har sikkert også vært full. At alkohol har en tendens til å gjøre at folk blir veldig åpne og sier ting de ellers ville ha holdt for seg selv er ikke noe nytt. Sannsynligvis har de hatt en "dyp samtale", kanskje sliter hun med følelser som mannen din på en litt knotete måte prøver å være hobbypsykolog for.

Klønete formulering ja

Utroskap, nei

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...