Gå til innhold

Fremhevede innlegg

Skrevet
AnonymBruker skrev (16 timer siden):

Er jeg den eneste som ikke leser et eneste snev av romantikk i den meldingen...? Det første jeg tenkte da jeg leste den, var at de sikkert hadde hatt en dyp samtale sent på kvelden, og han sendte dette for å oppmuntre henne og uttrykke at han setter pris på henne som person og kollega. Kanskje jeg er naiv! 😂

Anonymkode: ca96b...6a8

Jeg tenkte noe lignende, det høres ut som noe slags banal selvtillitshjelp "Tro på deg selv" "Du er bra nok som du er" "Du er unik"

Syretesten her er jo om han like gjerne skriver sånne meldinger til vaktmester Asbjørn på 61.

• Liker 3
  • Nyttig 2
Videoannonse
Annonse
AnonymBruker
Skrevet

Følg magefølelsen. Den har stort sett rett. 

Anonymkode: 8f0b7...b72

• Liker 5
  • Nyttig 2
AnonymBruker
Skrevet
Nymerïa skrev (56 minutter siden):

Jeg tenkte noe lignende, det høres ut som noe slags banal selvtillitshjelp "Tro på deg selv" "Du er bra nok som du er" "Du er unik"

Syretesten her er jo om han like gjerne skriver sånne meldinger til vaktmester Asbjørn på 61.

Tenker du det i lys av de nye detaljene TS deler, om hvorfor hun har følt på noe fra før av? 

Jeg synes dessverre det høresut som noe har ligget mellom linjene. Jeg ville ha tatt en rolig samtale med denne kollegaen direkte. 

Anonymkode: 39aed...dfa

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (16 timer siden):

Jeg har ingen planer om å gå fra han. Vært sammen I over 10 år, og har forståelse for at man kan bli betatt av noen inni mellom. Men syns bare meldingen gjorde vondt, dette er ord jeg mener er forbeholdt meg. 

Anonymkode: 8f9d7...572

Hva med selvrespekt? 

Anonymkode: 0d576...979

• Liker 1
  • Nyttig 3
Skrevet
AnonymBruker skrev (12 minutter siden):

Tenker du det i lys av de nye detaljene TS deler, om hvorfor hun har følt på noe fra før av? 

Jeg synes dessverre det høresut som noe har ligget mellom linjene. Jeg ville ha tatt en rolig samtale med denne kollegaen direkte. 

Jeg tenker det ut fra teksten.

Skrevet
AnonymBruker skrev (19 timer siden):

Mannen min har en yngre kvinnelig kollega som skal slutte. De var ute på tembuilding og middag forrige helg. Om natten når han kom hjem sendte han denne meldingen til henne: 

Jeg har ikke ord. Du er altså bare et så fantastisk, Kari! Et tvers i gjennom godt menneske. Helt fantastisk! Du er helt UNIK, jeg har ikke ord. Helt tom for ord. Vet ikke hva jeg skal si. Du er bare så unik. 

Jeg kjenner jo at dette stikker hos meg, men han sier han ikke mener noe med det. Uansett mener jeg at slike type ord og setninger er ment for meg. Hva tenker dere andre? 

Spør han når han ble en diger simp? 

Skrevet
AnonymBruker skrev (12 timer siden):

For ei flau melding. Flaut for han, deg og henne.

Anonymkode: e6015...efd

Hvorfor skal det være flaut for hi? 

AnonymBruker skrev (10 timer siden):

Ja, det har vi snakket om i over 6 mnd😪

Gud, så slitsomt! Det er jo oppskriften på å drive en mann fra deg. Sjalusi er så usjarmerende og slitsomt, jeg hadde aldri orket at mannen skulle gnåle om mennesker jeg møter på min vei. Enten stoler du på han eller ikke. Denne seigpiningen er jo døden for et forhold!

AnonymBruker
Skrevet
Hallepalle2 skrev (8 minutter siden):

Gud, så slitsomt! Det er jo oppskriften på å drive en mann fra deg. Sjalusi er så usjarmerende og slitsomt, jeg hadde aldri orket at mannen skulle gnåle om mennesker jeg møter på min vei. Enten stoler du på han eller ikke. Denne seigpiningen er jo døden for et forhold!

Ja, i stedet for å snakke om det burde ts gått fra han for lenge siden. 

• Liker 4
AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (5 minutter siden):

Dessverre ser man jo dette igjen og igjen, ja. Det er ofte langt mer effektivt å gå - sette tydelig grense ved å si at dette tolererer jeg ikke. 

Da ville det vært hlyere sannsynlighet for at han kom tilbake mot TS. I stedet har han nok i seks måneder mistet respekt for forholdet og for Ts, selv om det selvsagt ikke er riktig. Han burde kommunisert med TS, men dessverre lever vi ikke i en verden hvor alle har den evnen. 

Ts, med den siste informasjonen du deler, hvor det ble rar stemning når du kom inn - det høres ut som røde flagg. Har du annen informasjon som kan endre flaggfargen? Kan stemningen har endret seg fordi de ikke forventet deg hjem, og de trodde de kun var kollegaer der? Kjenner du de andre kollegaene?

Har du god tone med henne? 

• Liker 2
  • Nyttig 1
Skrevet
AnonymBruker skrev (13 minutter siden):

Gå fra han basert på hva? Magefølelsen sin? 

AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (13 timer siden):

Han er en mann som strør om swg av gode ord, men denne syns wg var over kanten. Spesielt siden han vet at eg har vært bekymret for forholdet mellom de to på jobb.

Hvorfor var du bekymret over forholdet?

Anonymkode: ddf8f...f35

AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (4 minutter siden):

Hvorfor var du bekymret over forholdet?

Bare glem det. Fant ut av det over. 

Faen det suger for deg. Det forandrer jo litt på meldingen med den ekstra infoen. Men det beviser liksom ingenting.

• Liker 2
AnonymBruker
Skrevet

Han viser mld til deg og innser den var litt drøy. Han prøver å dysse ned en situasjon så du ikke skal grave noe mer. 
hadde aldri stolt på den mannen igjen tror jeg. Nå er de ikke kollegaer lenger - fjerner han henne da fra alt på tlf/some? For nå er det jo null grunn til kontakt. 

Anonymkode: 279c7...b08

• Liker 3
  • Nyttig 1
AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (19 timer siden):

Jeg har ingen planer om å gå fra han. Vært sammen I over 10 år, og har forståelse for at man kan bli betatt av noen inni mellom. Men syns bare meldingen gjorde vondt, dette er ord jeg mener er forbeholdt meg. 

Det skjønner jeg, klart det er vondt å oppleve at partneren er blitt betatt av en annen. Og enda vondere er det når de jobber så tett sammen, og man vet at følelser kan utvikle seg enda mer da. 

Jeg hadde nok blitt veldig usikker, og syntes at dette hadde vært vondt selv. Sjansen for utroskap er ganske høy. Dette er åpenbart to mennesker som har en spenning og flørtende tone mellom seg, og om det ikke allerede har utviklet seg til et slags forhold er sjansen stor for at det vil skje. Det er godt mulig at det er «nok» for han å ha denne dama på si, og at han ikke ender opp med å forlate deg, men er dette noe du kan godta? 

Anonymkode: 98ede...a4c

• Liker 2
AnonymBruker
Skrevet

Jeg har fått nesten samme av en gammel sjef. Han skrev jeg var unik og fantastisk! Men han kunne vært faren min, og det var overhodet ikke noe annet enn et godt, men profesjonelt forhold mellom oss! Jeg så på han som en unik og fantastisk sjef og. 

Anonymkode: 1b969...5a7

AnonymBruker
Skrevet
Hallepalle2 skrev (5 timer siden):

Bra naiv du.

Anonymkode: 8f5ae...037

Skrevet
AnonymBruker skrev (1 time siden):

Bra naiv du.

Anonymkode: 8f5ae...037

Naiv? Fordi?

AnonymBruker
Skrevet

Mannen din hadde helt klart kjørt kjøtthagla i Kari hadde han hatt sjansen, men det har han tydeligvis ikke. Og det er vel også derfor han viste deg meldingen.

Anonymkode: 6f6c7...937

• Liker 2

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...