Gå til innhold

Fremhevede innlegg

Skrevet

Jeg tenker vel ikke at det er særlig ugreit overfor deg, jeg opplever det ikke som flørtende. 

Men helt ubegripelig pussig og kleint? Ja, virkelig. Dette er over i skikkelig crazy-land. Og attpåtil godt utpå natten. 

Anonymkode: 46aa5...f36

• Liker 3
  • Nyttig 1
Videoannonse
Annonse
Skrevet

For ei flau melding. Flaut for han, deg og henne.

Anonymkode: e6015...efd

• Liker 1
  • Nyttig 1
Skrevet

Slapp helt av.

Anonymkode: 31658...a75

Skrevet

Føler ikke at dette er en melding du sender til noen du har lyst på, mer sånn superklein fyllemelding når du virkelig skal vise at du og kan sette pris på den som skal slutte. Alle har sikkert vært litt sånn: «å Kari, du er så god, ikke slutt», så da heiv han seg på. 

Flaut, men.. ja. Og sånne ord vil jeg gjerne ikke ha av en kjæreste, i motsetning til ts, så ufattelig kleint. 🤭

Anonymkode: 537c7...142

• Liker 1
Skrevet
AnonymBruker skrev (4 timer siden):

Godt poeng, i grunn. 

Hva er de fine tingene han sier til deg, er de i samme gate? 

Snakker han slik til andre i livet sitt, på platonisk måte? 

Anonymkode: 39aed...dfa

Han er en mann som strør om swg av gode ord, men denne syns wg var over kanten. Spesielt siden han vet at eg har vært bekymret for forholdet mellom de to på jobb.

Anonymkode: 8f9d7...572

• Liker 3
Skrevet

For en fyllefjott.

Anonymkode: be89c...700

• Liker 1
Skrevet

Eksremt rødt flagg. Du burde spørre han rett ut om de knuller.

Anonymkode: 3850a...251

• Liker 2
  • Nyttig 1
Skrevet
AnonymBruker skrev (8 timer siden):

Mannen min har en yngre kvinnelig kollega som skal slutte. De var ute på tembuilding og middag forrige helg. Om natten når han kom hjem sendte han denne meldingen til henne: 

Jeg har ikke ord. Du er altså bare et så fantastisk, Kari! Et tvers i gjennom godt menneske. Helt fantastisk! Du er helt UNIK, jeg har ikke ord. Helt tom for ord. Vet ikke hva jeg skal si. Du er bare så unik. 

Jeg kjenner jo at dette stikker hos meg, men han sier han ikke mener noe med det. Uansett mener jeg at slike type ord og setninger er ment for meg. Hva tenker dere andre? 

Jeg hadde tenkt at han var i sin fulle rett til å mene det og sende det, men jeg hadde blitt lei meg

Anonymkode: 799db...bcb

• Liker 1
Skrevet
AnonymBruker skrev (6 minutter siden):

Han er en mann som strør om swg av gode ord, men denne syns wg var over kanten. Spesielt siden han vet at eg har vært bekymret for forholdet mellom de to på jobb.

Visste han dette før festen også?

Skrevet
AnonymBruker skrev (2 minutter siden):

Visste han dette før festen også?

Ja, det har vi snakket om i over 6 mnd😪

• Hjerte 2
Skrevet

Jeg hadde sett på dette som et stort svik, og i bunn og grunn utroskap. Overhodet ikke greit.

• Liker 4
Skrevet
AnonymBruker skrev (8 timer siden):

Mannen min har en yngre kvinnelig kollega som skal slutte. De var ute på tembuilding og middag forrige helg. Om natten når han kom hjem sendte han denne meldingen til henne: 

Jeg har ikke ord. Du er altså bare et så fantastisk, Kari! Et tvers i gjennom godt menneske. Helt fantastisk! Du er helt UNIK, jeg har ikke ord. Helt tom for ord. Vet ikke hva jeg skal si. Du er bare så unik. 

Jeg kjenner jo at dette stikker hos meg, men han sier han ikke mener noe med det. Uansett mener jeg at slike type ord og setninger er ment for meg. Hva tenker dere andre? 

Det der syns iallefall jeg at er langt over grensen😬 Var da ikke måte på heller til skryt🙄

• Liker 4
Skrevet

De har garantert klina på den festen! (Minst!) 

Anonymkode: 08b7e...2f5

• Liker 1
Skrevet
AnonymBruker skrev (6 timer siden):

Stakkars Kari 🙈

Anonymkode: 04857...b2d

Kari får gjennomgå...

Anonymkode: cd9df...d2b

Skrevet
AnonymBruker skrev (2 timer siden):

Ja, det har vi snakket om i over 6 mnd😪

Er det et alternativ for deg å snakke med henne direkte? For å finne ut hva som faktisk skjedde eller ikke skjedde den natten? 

• Liker 1
  • Nyttig 1
AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (4 timer siden):

Er det et alternativ for deg å snakke med henne direkte? For å finne ut hva som faktisk skjedde eller ikke skjedde den natten? 

Nei, det tror jeg ikke. Har møtt henne og noen andre kollegaer et par ganger. Vi fant liksom ikke helt tonen, så egentlig uaktuelt. Tror nødvendigvis ikke at det skjedde noe den kvelden, men heller tidligere. 

Skrevet

Han har nok et øye til denne damen, og de har nok hatt mange stunder hvor de har hatt gode samtaler, tullet og hun har gjort at din mann ser behovet for å løfte henne. Trenger ikke å bety noe negativt, tenker da av større betydning, men at din mann har «ekstremt» dårlig dømmekraft er 100% sikkert. Jeg som mann ville aldri skrevet noe slikt til en kvinnelig kollega. Som du selv skriver, denne typen bruk av superlativer med mer er det du som skal motta. 

Lykke til og håper du får den fulle info om hva som ligger bak, er nok redd for at det kan ha vært opplevelser de i mellom som gjør at han har hatt behovet for å løfte henne opp på den måten.

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (47 minutter siden):

Nei, det tror jeg ikke. Har møtt henne og noen andre kollegaer et par ganger. Vi fant liksom ikke helt tonen, så egentlig uaktuelt. Tror nødvendigvis ikke at det skjedde noe den kvelden, men heller tidligere. 

Hva er det som har gjort at du tror at noe har skjedd mellom dem tidligere?

Anonymkode: 8f2bd...854

AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (19 minutter siden):

Hva er det som har gjort at du tror at noe har skjedd mellom dem tidligere?

Mange små ting egentlig: han har tatt mange bilder av henne, ble oppglødd når han snakket om henne tidligere, han sier selv at han ble sjarmert av hun ikke starten som kollegaer,  når eg kom hjem når de hadde jobbfest her ble det veldig rar stemning, de tilbringer 7 døgn sammen. Vet egentlig ikke, bare har en ekkel magefølelse.. 

• Liker 1
  • Hjerte 2
AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (40 minutter siden):

Mange små ting egentlig: han har tatt mange bilder av henne, ble oppglødd når han snakket om henne tidligere, han sier selv at han ble sjarmert av hun ikke starten som kollegaer,  når eg kom hjem når de hadde jobbfest her ble det veldig rar stemning, de tilbringer 7 døgn sammen. Vet egentlig ikke, bare har en ekkel magefølelse.. 

Høres ut som du er inne på noe her. Hvorfor skulle det ellers bli rar stemning da du kom hjem under jobbfesten deres.

Og hvorfor i alle dager skal han ha masse bilder av henne? Og skjønner han virkelig ikke hvor avslørende oppførselen hans er?

Han hadde aldri godtatt dette av deg.

• Liker 5
  • Nyttig 2

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...