Gå til innhold

Fremhevede innlegg

Skrevet
AnonymBruker skrev (3 timer siden):

Mannen min har en yngre kvinnelig kollega som skal slutte. De var ute på tembuilding og middag forrige helg. Om natten når han kom hjem sendte han denne meldingen til henne: 

Jeg har ikke ord. Du er altså bare et så fantastisk, Kari! Et tvers i gjennom godt menneske. Helt fantastisk! Du er helt UNIK, jeg har ikke ord. Helt tom for ord. Vet ikke hva jeg skal si. Du er bare så unik. 

Jeg kjenner jo at dette stikker hos meg, men han sier han ikke mener noe med det. Uansett mener jeg at slike type ord og setninger er ment for meg. Hva tenker dere andre? 

Anonymkode: 8f9d7...572

Slasken er kåt på Kari.

Så enkelt er det. 

Anonymkode: f5ec7...736

• Liker 14
  • Nyttig 2
Videoannonse
Annonse
Skrevet
AnonymBruker skrev (48 minutter siden):

Pisspreik. Du har garantert tyv lest på mobilen bak ryggen hans! Aldri i verden om han hadde vist deg denne melding!! 

Anonymkode: d2ba7...cd5

Han viste den fordi jeg påsto at han holdt hemmelige kontakten med henne. Så jo, han viste den fordi å vise meg at han ikke hadde noe å skjule. 

• Liker 3
  • Hjerte 1
Skrevet

Huff. Min kone er leder på sin jobb. Hun sier slikt til de hun er leder for. Skriver det på kort når de har rund dag og. Hun har også sendt melding til en mann hun er leder for og rost han opp i skyene etter en hendelse på jobb. Ord akkurat i den gaten der. 

Burde jeg skille meg? 

Anonymkode: 70566...5af

• Liker 3
  • Nyttig 2
Skrevet

Synes det er flott at han sa noe fint. Men det kunne vært sagt i en setning eller to. Det var liksom et helt avsnitt om hvor flott hun var. Nå lurer jeg veldig på flotte hans kjærlighetserklæringer til deg er. De må være helt over the top. 

Anonymkode: ddf8f...f35

• Liker 7
Skrevet
AnonymBruker skrev (Akkurat nå):

Synes det er flott at han sa noe fint. Men det kunne vært sagt i en setning eller to. Det var liksom et helt avsnitt om hvor flott hun var. Nå lurer jeg veldig på flotte hans kjærlighetserklæringer til deg er. De må være helt over the top. 

Godt poeng, i grunn. 

Hva er de fine tingene han sier til deg, er de i samme gate? 

Snakker han slik til andre i livet sitt, på platonisk måte? 

Anonymkode: 39aed...dfa

• Liker 8
Skrevet

Stakkars Kari 🙈

Anonymkode: 04857...b2d

• Liker 4
Skrevet
AnonymBruker skrev (2 timer siden):

Han viste den fordi jeg har vært mistenksom og sjalu over tid, knyttet til denne kollegaen. De jobber medleverturnus sammen. Så hadde vi en diskusjon om det, og han sa at han hadde ingenting og skjule. Så viste han meldingen. 

Han høres jo dødsbetatt ut. Fatter ikke hvorfor han viser deg denne meldingen, skulle det gjøre saken noe bedre? Følte han at han avkreftet mistanken din?

Fyren virker jo helt lost. Forelska, desperat og uten verken filter eller respekt

Anonymkode: 06d0e...b4b

• Liker 11
  • Nyttig 2
Skrevet

Hadde jeg fått dette av din mann så hadde jeg tenkt at jeg virkelig hadde gjort inntrykk. Kanskje at han til og med likte meg.

Er enig i at de ordene burde være rettet mot deg. 

Fint å si fine ting til andre. Men han dro det så langt at han var til og med tom for ord. Han var rett og slett helt lamslått av hvor flott menneske hun er. Blir nysgjerrig på denne dama nå. Er hun moder Theresa eller er han litt forelsket?

• Liker 4
Skrevet

Hadde jeg vært denne henta så hadde jeg nok syntes han var en gammel gris. 
Ingen unge damer ønsker å høre sånt fra godt voksne menn så sant de ikke er i en livskrise. 

Anonymkode: 15e37...0c3

• Liker 8
  • Nyttig 1
Skrevet

Unik ja. Han skrev jo hvertfall ikke hot eller sexy da. Sånn sett ser det vel vennskapelig nok ut? Var det noe spesielt som skjedde som gjorde henne spesielt unik den kvelden kanskje. 

Anonymkode: 40f50...ca6

• Liker 2
  • Nyttig 2
Skrevet

Jeg hadde begynt å tenke på hva som skjedde tidligere på kvelden jeg… 

Anonymkode: f71e4...346

• Liker 10
  • Nyttig 3
Skrevet
AnonymBruker skrev (5 minutter siden):

Hadde jeg fått dette av din mann så hadde jeg tenkt at jeg virkelig hadde gjort inntrykk. Kanskje at han til og med likte meg.

Er enig i at de ordene burde være rettet mot deg. 

Fint å si fine ting til andre. Men han dro det så langt at han var til og med tom for ord. Han var rett og slett helt lamslått av hvor flott menneske hun er. Blir nysgjerrig på denne dama nå. Er hun moder Theresa eller er han litt forelsket?

Mannen er jo helt komplett idiot mener jeg. Man kan si fine ting til andre uten å bruke ord som nesten formulerer utroskap ! Hvor tonedøv går det faktisk an å bli. For de fleste gjelder det å holde kjeften sin, og ikke spy ut slikt ovenfor andre som man ikke aner konsekvensen av. Ble det gjort i fylla ?  Virker nesten slik, og når man er full bør man holde seg langt unna å tekste noen som helst. 

• Liker 8
  • Nyttig 1
Skrevet
AnonymBruker skrev (3 timer siden):

Jeg vet ikke om jeg hadde greid å bli så veldig lei meg hvis mannen min gjorde noe sånt. Det ville vært bevis på at han ikke eier selvkontroll og at han er dum. To trekk ved en partner jeg ikke takler. Siden vi er i småbarnsperioden nå hadde jeg ikke skilt meg på dagen, men jeg hadde flyttet inn på gjesterommet hvis det var mulig! Hadde ansett forholdet som dødt.

(Jeg har høye forventninger til meg selv og klare grenser for hva jeg ville sagt til det motsatte kjønn. Hvis jeg blir betatt av noen trekker jeg meg raskt unna. Forventer samme standard tilbake).

Anonymkode: 257a0...93e

Det er ikke sikkert at mannen er betatt. Han synes hun er et flott menneske og ønsket å fortelle det. Og så var han full og det ble muligens ovedrevet. 

Trenger ikke å tenke det verste. Ts vet best om mannen er til å stole på.

• Liker 2
  • Nyttig 1
Skrevet

Jeg hadde gitt totalt blanke F..N og tatt det som en voksen person.

Hadde ikke giddet å hatt borderline ritualer for noe slikt. 

Noe så barnslig. 

Anonymkode: 5f348...ac5

• Nyttig 2
Skrevet

Du er usikker.

Anonymkode: 83d60...5cd

• Liker 1
Skrevet
AnonymBruker skrev (4 timer siden):

Mannen min har en yngre kvinnelig kollega som skal slutte. De var ute på tembuilding og middag forrige helg. Om natten når han kom hjem sendte han denne meldingen til henne: 

Jeg har ikke ord. Du er altså bare et så fantastisk, Kari! Et tvers i gjennom godt menneske. Helt fantastisk! Du er helt UNIK, jeg har ikke ord. Helt tom for ord. Vet ikke hva jeg skal si. Du er bare så unik. 

Jeg kjenner jo at dette stikker hos meg, men han sier han ikke mener noe med det. Uansett mener jeg at slike type ord og setninger er ment for meg. Hva tenker dere andre? 

Alle menn dummer seg ut en eller annen gang. Det er så pinlig og ydmykende framfor deg. Men han må få en sjanse.1.På betingelse. Slette nummer til kollega og ikke mer alkohol på teambuilding. Det går fint an å sosialisere på teambuilding med jobben uten alkohol. Din mann har nok prøvd seg på den yngre kollegaen. Han kunne sendt melding til deg istedenfor, ikke henne. 

Anonymkode: 57dcf...37b

• Liker 1
  • Nyttig 1
Skrevet

Sykt. Han er fullstendig på villspor.

• Liker 4
  • Nyttig 1
Skrevet
AnonymBruker skrev (57 minutter siden):

Huff. Min kone er leder på sin jobb. Hun sier slikt til de hun er leder for. Skriver det på kort når de har rund dag og. Hun har også sendt melding til en mann hun er leder for og rost han opp i skyene etter en hendelse på jobb. Ord akkurat i den gaten der. 

Burde jeg skille meg? 

Nei. Hun høres flott ut. 🙂👍

Hun bygger folk opp og viser at hun setter pris på de. 

Men hvis hun kun sendte det til én mann og det var midt på natten i fylla så hadde det vært mere rart.

• Liker 6
Skrevet
AnonymBruker skrev (11 minutter siden):

Nei. Hun høres flott ut. 🙂👍

Hun bygger folk opp og viser at hun setter pris på de. 

Men hvis hun kun sendte det til én mann og det var midt på natten i fylla så hadde det vært mere rart.

Phu... 😌

Skrevet

Men for å være litt seriøs her. Ja, han tok nok litt av utpå natten der. Men jeg jobber selv ganske tett på folk. I psykiatrien gjør vi det, og kan si mye fint på jobb til hverandre. Når noen slutter sier vi gjerne slike ting til hverandre. Jeg har selv hatt store ord å si til unge kvinner jeg jobber med. Men jeg drikker meg aldri beruset på jobb fest og sier det utpå natten, eller på melding. Har knapt noen kolleger på snap eller andre some. 

Syntes ts skal gi litt pekefinger til mannen sin, men gi han litt slæck. I jobber der man har medleverturnus blir man tett. 

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...