Gå til innhold

Fremhevede innlegg

Skrevet

Det er ganske vesentlig for saken hvorvidt han viste deg meldingen på eget initiativ eller ikke, som flere her har nevnt. 

Videoannonse
Annonse
Skrevet
Batteri skrev (Akkurat nå):

Det er ganske vesentlig for saken hvorvidt han viste deg meldingen på eget initiativ eller ikke, som flere her har nevnt. 

Han viste den selv, etter en diskusjon om at jeg trodde det var noe mellom de. 

Anonymkode: 8f9d7...572

• Hjerte 2
  • Nyttig 1
Skrevet
LillaGorilla<3 skrev (38 minutter siden):

Jeg tenker at en positiv og hyggelig melding til en god kollega som skal slutte er helt ok. Det har jeg også gjort- til både kvinnelige og  mannlige kollegaer. Det jeg stusser på er at det er så voldsomt, samt tidspunktet han sendte det på.

Jeg synes også det er litt tonedøvt overfor henne, faktisk, med tanke på at han er endel eldre enn henne. 

Det at han både er eldre og gift ufarligjør dette til en viss grad, fordi da er han jo ingen frier.

• Liker 2
Skrevet
AnonymBruker skrev (4 minutter siden):

Han viste den fordi jeg har vært mistenksom og sjalu over tid, knyttet til denne kollegaen. De jobber medleverturnus sammen. Så hadde vi en diskusjon om det, og han sa at han hadde ingenting og skjule. Så viste han meldingen. 

Åja. Stol på magefølelsen du. Beklager å si det, men du har nok rett i et eller annet.

Anonymkode: 300a4...76e

• Liker 6
  • Nyttig 1
Skrevet

Mye rart her.. 

Hvorfor vet du hva han skrev? 

Hva er foranledningen? 

Om hun skal slutte og har gjort en utmerket jobb, er det vel ikke så rart. Jeg sa noe lignende til en kollega for litt siden, og det helt uten baktanker. 

Sender dog IKKE melding til kollegaer på natta.. Og går heller ikke på fylla med dem.... 

Anonymkode: 623ff...ba7

Skrevet

Tja… litt dårlig dømmekraft, absolutt, antagelig fyrt opp av alkohol. Men den meldingen beviser jo bare at han er litt betatt, og jeg ville absolutt ikke tolket det som at de hadde et forhold.

Livet er langt, og vi møter alle noen som får hjertet til å slå litt fortere en gang i mellom.

Anonymkode: 31658...a75

• Liker 5
  • Nyttig 1
Skrevet
AnonymBruker skrev (1 time siden):

Mannen min har en yngre kvinnelig kollega som skal slutte. De var ute på tembuilding og middag forrige helg. Om natten når han kom hjem sendte han denne meldingen til henne: 

Jeg har ikke ord. Du er altså bare et så fantastisk, Kari! Et tvers i gjennom godt menneske. Helt fantastisk! Du er helt UNIK, jeg har ikke ord. Helt tom for ord. Vet ikke hva jeg skal si. Du er bare så unik. 

Jeg kjenner jo at dette stikker hos meg, men han sier han ikke mener noe med det. Uansett mener jeg at slike type ord og setninger er ment for meg. Hva tenker dere andre? 

Dette er hva som kalles Micro utroskap i mine øyne. 

Anonymkode: 44534...a57

• Liker 9
Skrevet
AnonymBruker skrev (3 minutter siden):

Tja… litt dårlig dømmekraft, absolutt, antagelig fyrt opp av alkohol. Men den meldingen beviser jo bare at han er litt betatt, og jeg ville absolutt ikke tolket det som at de hadde et forhold.

Livet er langt, og vi møter alle noen som får hjertet til å slå litt fortere en gang i mellom.

Anonymkode: 31658...a75

Det betyr ikke at det er greit å sende slike meldinger til andre enn partner.

Oppstår det interesse og/eller følelser for andre og man ikke ønsker å avslutte forholdet man er i har man selv ansvar for å gjøre det man kan for å ikke nøre oppunder dette

• Liker 11
  • Nyttig 1
Skrevet
AnonymBruker skrev (33 minutter siden):

Han viste den selv, etter en diskusjon om at jeg trodde det var noe mellom de. 

Sitat

Jeg har ikke ord. Du er altså bare et så fantastisk, Kari! Et tvers i gjennom godt menneske. Helt fantastisk! Du er helt UNIK, jeg har ikke ord. Helt tom for ord. Vet ikke hva jeg skal si. Du er bare så unik. 

jeg tror nok at det ikke har vært noe mellom de, men ikke fordi at han ikke ville. For han har nok vært temmelig hypp på henne ja. Det har ikke vært noe mellom de fordi HUN ikke ville. 

Om han hadde hatt muligheten, hadde han hoppet rett på henne. Se hva han skriver! Han gjentar seg selv flere ganger. Du er unik, du er bare SÅ unik. 

Anonymkode: 1d872...da9

• Liker 15
  • Nyttig 2
Skrevet

Er jeg den eneste som ikke leser et eneste snev av romantikk i den meldingen...? Det første jeg tenkte da jeg leste den, var at de sikkert hadde hatt en dyp samtale sent på kvelden, og han sendte dette for å oppmuntre henne og uttrykke at han setter pris på henne som person og kollega. Kanskje jeg er naiv! 😂

Anonymkode: ca96b...6a8

• Liker 6
  • Hjerte 2
  • Nyttig 2
Skrevet

Han er betatt ja.

Det kan skje alle, men det er noe med å ha selvinnsikt på hvilke dører man prøver åpne og om konsekvensene er noe man ønsker. 

Det er nok ikke han spesielt reflektert på. 

Skal godt gjøres for folk å gå gjennom et livslangt forhold uten å dytte på noen grenser avogtil. 

• Liker 6
  • Nyttig 1
Skrevet
AnonymBruker skrev (9 minutter siden):

Er jeg den eneste som ikke leser et eneste snev av romantikk i den meldingen...? Det første jeg tenkte da jeg leste den, var at de sikkert hadde hatt en dyp samtale sent på kvelden, og han sendte dette for å oppmuntre henne og uttrykke at han setter pris på henne som person og kollega. Kanskje jeg er naiv! 😂

Anonymkode: ca96b...6a8

Romantikk er det ikke.

Men han ER småbetatt. Skjer mange, det. 

• Liker 4
Skrevet

Yikes, slike meldinger sendt midt på natta fikk vel alle varsellamper hos kollegaen. 

Anonymkode: dbf4f...373

• Liker 10
  • Nyttig 1
Skrevet

Helt enig at det er på grensen, men det er vel en blanding av alkohol og at han har vært betatt.
Nå er det ikke nødvendigvis skilsmissegrunn å bli betatt av noen - det er noe vi alle kan bli en sjelden gang.

Jeg tror ikke nødvendigvis at de har hatt noen dyp samtale eller "gjort noe galt" den kvelden. Det at meldingen kom da var vel fordi at det nå var et siste farvell med kollegaen etter teambuildingen, og da i kombo med litt promille innabords.

Jeg tror mange kan føle på slike følelser i blant, uten at det på noen som helst måte vil si at man ikke elsker ektefellen sin og på ingen måte kunne tenke seg å bryte ut av parforholdet. Nå slutter jo også denne kollegaen, slik at personen vil bli mer og mer glemt etter hvert som tiden går.

Ingen kan bestemme hvordan du TS skal reagere ovenfor mannen sin, så jeg tror det beste er å slå kaldt vann i blodet og følge magefølelsen din ❤️

Anonymkode: 3e3a6...900

• Liker 4
  • Nyttig 1
Skrevet
AnonymBruker skrev (49 minutter siden):

Mye rart her.. 

Hvorfor vet du hva han skrev? 

Hva er foranledningen? 

Om hun skal slutte og har gjort en utmerket jobb, er det vel ikke så rart. Jeg sa noe lignende til en kollega for litt siden, og det helt uten baktanker. 

Sender dog IKKE melding til kollegaer på natta.. Og går heller ikke på fylla med dem.... 

Anonymkode: 623ff...ba7

Han viste meldinger han skrev til henne fordi jeg er redd for at det er noe mellom de. Så han skulle vise at han var ærlig og ikke hadde noe å skjule. Men det hjalp ikke meg så mye med den meldingen😪

• Liker 1
  • Hjerte 6
  • Nyttig 1
Skrevet
AnonymBruker skrev (15 minutter siden):

Helt enig at det er på grensen, men det er vel en blanding av alkohol og at han har vært betatt.
Nå er det ikke nødvendigvis skilsmissegrunn å bli betatt av noen - det er noe vi alle kan bli en sjelden gang.

Jeg tror ikke nødvendigvis at de har hatt noen dyp samtale eller "gjort noe galt" den kvelden. Det at meldingen kom da var vel fordi at det nå var et siste farvell med kollegaen etter teambuildingen, og da i kombo med litt promille innabords.

Jeg tror mange kan føle på slike følelser i blant, uten at det på noen som helst måte vil si at man ikke elsker ektefellen sin og på ingen måte kunne tenke seg å bryte ut av parforholdet. Nå slutter jo også denne kollegaen, slik at personen vil bli mer og mer glemt etter hvert som tiden går.

Ingen kan bestemme hvordan du TS skal reagere ovenfor mannen sin, så jeg tror det beste er å slå kaldt vann i blodet og følge magefølelsen din ❤️

Anonymkode: 3e3a6...900

Jeg har ingen planer om å gå fra han. Vært sammen I over 10 år, og har forståelse for at man kan bli betatt av noen inni mellom. Men syns bare meldingen gjorde vondt, dette er ord jeg mener er forbeholdt meg. 

• Hjerte 6
Skrevet

Jeg har opplevd å være den kollegaen som får kleine meldinger fra eldre mannlige kollegaer. Det er fryktelig kleint, og det gjør det vanskelig å samarbeide. Bra for henne at hun skal slutte!

Anonymkode: 36b84...9fe

• Liker 11
  • Nyttig 1
Skrevet
AnonymBruker skrev (1 time siden):

Han viste den fordi jeg har vært mistenksom og sjalu over tid, knyttet til denne kollegaen. De jobber medleverturnus sammen. Så hadde vi en diskusjon om det, og han sa at han hadde ingenting og skjule. Så viste han meldingen. 

Pisspreik. Du har garantert tyv lest på mobilen bak ryggen hans! Aldri i verden om han hadde vist deg denne melding!! 

Anonymkode: d2ba7...cd5

• Liker 3
Skrevet
AnonymBruker skrev (6 minutter siden):

Pisspreik. Du har garantert tyv lest på mobilen bak ryggen hans! Aldri i verden om han hadde vist deg denne melding!! 

Anonymkode: d2ba7...cd5

Pisspreik er at han er en dritt 

Anonymkode: 5a98e...a3a

Skrevet
AnonymBruker skrev (59 minutter siden):

Jeg har ingen planer om å gå fra han. Vært sammen I over 10 år, og har forståelse for at man kan bli betatt av noen inni mellom. Men syns bare meldingen gjorde vondt, dette er ord jeg mener er forbeholdt meg. 

Unik er bare er ord som er forbeholdt deg? Ok spesielt spør du meg.

Jeg har både fått høre, og sagt til at andre at «du er unik», uten at man har lagt noe særlig i det. Noen mennesker er spesielle på en god måte, så spesiell at det finnes et fåtall av disse. Da ser jeg ikke problemet med å bruke begrepet, for å referere til personens personlighet/væremåte eller talent/prestasjon, eller hva det nå enn er. Man kan jo også bruke enestående, men det har samme nøkkelbetydning.

Dette er ikke noe jeg personlig ville ha brukt mer tid på, men det er meg. Folk tolererer ulike ting i et forhold. Jeg ville ha vært mer skeptisk hvis han sa det til en jevnaldrende dame vs yngre. Han er i hvertfall åpen med deg.

Anonymkode: 75f64...edc

• Liker 2
  • Nyttig 1

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...