Gå til innhold

Fremhevede innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Mannen min har en yngre kvinnelig kollega som skal slutte. De var ute på tembuilding og middag forrige helg. Om natten når han kom hjem sendte han denne meldingen til henne: 

Jeg har ikke ord. Du er altså bare et så fantastisk, Kari! Et tvers i gjennom godt menneske. Helt fantastisk! Du er helt UNIK, jeg har ikke ord. Helt tom for ord. Vet ikke hva jeg skal si. Du er bare så unik. 

Jeg kjenner jo at dette stikker hos meg, men han sier han ikke mener noe med det. Uansett mener jeg at slike type ord og setninger er ment for meg. Hva tenker dere andre? 

Anonymkode: 8f9d7...572

• Hjerte 9
Videoannonse
Annonse
AnonymBruker
Skrevet

Det der er helt fullstendig uakseptabelt. Tenk å motta noe slikt? Hvordan hadde man tolket det som mottaker? Hadde min kjæreste sendt det der hadde jeg måttet gå.

Anonymkode: 300a4...76e

• Liker 41
  • Nyttig 5
AnonymBruker
Skrevet

Jeg synes også den er over grensen. 

Anonymkode: 4a9e5...147

• Liker 18
  • Nyttig 5
Skrevet
AnonymBruker skrev (2 minutter siden):

Det der er helt fullstendig uakseptabelt. Tenk å motta noe slikt? Hvordan hadde man tolket det som mottaker? Hadde min kjæreste sendt det der hadde jeg måttet gå.

Takk! Glad for å høre dette, og at det ikke bare er eg som reagerer. Han sier selv at han ser den ble litt mye... 

• Hjerte 2
  • Nyttig 2
AnonymBruker
Skrevet

Langt over grensen. 

Anonymkode: be9d8...e11

• Liker 14
  • Nyttig 3
AnonymBruker
Skrevet

Hadde stolt på han når han sa at han ikke mente det, det var kanskje fylla og han ble revet med og nå føler han seg kanskje flau. Forøvrig helt enig i deg med tanke på at slike meldinger og ord vil du ikke at han deler rundt til andre 

Anonymkode: 76866...6c1

• Liker 7
  • Nyttig 2
AnonymBruker
Skrevet

Ikke akseptabelt, hadde dessverre revurdert hele forholdet.

Anonymkode: 3799e...de3

• Liker 5
AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (1 minutt siden):

Hadde stolt på han når han sa at han ikke mente det, det var kanskje fylla og han ble revet med og nå føler han seg kanskje flau. Forøvrig helt enig i deg med tanke på at slike meldinger og ord vil du ikke at han deler rundt til andre 

Anonymkode: 76866...6c1

Det er det han sier. Han var full og ble revet med. Jg kjenner bare at det gjør skikkelig vondt, og jeg klarer ikke helt å glemme den..😪

• Liker 1
  • Hjerte 5
Skrevet

Jeg tenker at en positiv og hyggelig melding til en god kollega som skal slutte er helt ok. Det har jeg også gjort- til både kvinnelige og  mannlige kollegaer. Det jeg stusser på er at det er så voldsomt, samt tidspunktet han sendte det på.

Jeg synes også det er litt tonedøvt overfor henne, faktisk, med tanke på at han er endel eldre enn henne. 

• Liker 18
  • Nyttig 10
AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (18 minutter siden):

Mannen min har en yngre kvinnelig kollega som skal slutte. De var ute på tembuilding og middag forrige helg. Om natten når han kom hjem sendte han denne meldingen til henne: 

Jeg har ikke ord. Du er altså bare et så fantastisk, Kari! Et tvers i gjennom godt menneske. Helt fantastisk! Du er helt UNIK, jeg har ikke ord. Helt tom for ord. Vet ikke hva jeg skal si. Du er bare så unik. 

Jeg kjenner jo at dette stikker hos meg, men han sier han ikke mener noe med det. Uansett mener jeg at slike type ord og setninger er ment for meg. Hva tenker dere andre? 

Hadde klikket! Ikke ok!

Anonymkode: 0f50b...219

• Liker 6
AnonymBruker
Skrevet

Han smører voldsomt på, men hvorfor viser han deg meldinger til kolleger?

Anonymkode: 58d2d...0e7

• Liker 4
  • Nyttig 1
AnonymBruker
Skrevet

Jeg tror han har håp i hengende snøre.

Anonymkode: af660...cc9

• Liker 9
  • Nyttig 1
AnonymBruker
Skrevet

Au. Den er veldig vond å oppdage. Dette krever selvsagt fullstendig åpenhet fra han, for det var jo åpenbart noe foreliggende som skjedde mellom dem på denne kvelden - om det så enn bare var dypere samtaler, så er det likevel noe han må være villig til å snakke ærlig om. Det er ingen tvil: noe må ha vært delt mellom dem for å initiere en slik melding. 

Har du møtt denne kollegaen TS? 

Anonymkode: 39aed...dfa

• Liker 5
  • Nyttig 1
Skrevet
AnonymBruker skrev (4 minutter siden):

Han smører voldsomt på, men hvorfor viser han deg meldinger til kolleger?

Anonymkode: 58d2d...0e7

Lurer jeg også på..hva er grunnen til at du i det hele tatt fikk se meldingen? Kudos til han om han faktisk viste deg meldingen selv - da hadde jeg ikke hatt problemer med å stole på han. Om det derimot var du som gikk inn på telefonen hans og fant meldingen - ville jeg lurt på hva foranledningen til meldingen var..dessverre.

• Liker 6
  • Nyttig 2
Skrevet

Dersom han ikke pleier å ha den tonen med andre mennesker, så hadde jeg også reagert på det.

Noen mennesker har jo en veldig «voldsom» tone i kommunikasjonen, spesielt i meldinger. Jeg har et par bekjente som skriver sånn. «Du er helt fantastisk», «du er så unik», «du er det beste i verden». Men de skriver jo ikke slikt bare til meg, og jeg vet de er sånn. Derfor legger jeg minimalt i det - selv om jeg fikk litt bakoversveis første gang det skjedde. 

Men man vet jo hvordan partner pleier å uttrykke seg. Og dette høres ut som var unormalt. Og da er det bekymringsverdig synes jeg. 

• Liker 9
AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (32 minutter siden):

Det er det han sier. Han var full og ble revet med. Jg kjenner bare at det gjør skikkelig vondt, og jeg klarer ikke helt å glemme den..😪

Det hadde ikke jeg gjort heller. Forholdet hadde aldri noen sinne blitt det samme. Hadde tenkt på det hver gang jeg så på han. Lurt på hva han gjør neste gang han er ute osv. 

• Liker 3
AnonymBruker
Skrevet

Hadde blitt irritert bare av å motta en sånn melding. Voldsomt overdrevet av mannen. Men over grensa ja.

Anonymkode: 8f0b7...b72

• Liker 9
  • Nyttig 3
AnonymBruker
Skrevet

Jeg vet ikke om jeg hadde greid å bli så veldig lei meg hvis mannen min gjorde noe sånt. Det ville vært bevis på at han ikke eier selvkontroll og at han er dum. To trekk ved en partner jeg ikke takler. Siden vi er i småbarnsperioden nå hadde jeg ikke skilt meg på dagen, men jeg hadde flyttet inn på gjesterommet hvis det var mulig! Hadde ansett forholdet som dødt.

(Jeg har høye forventninger til meg selv og klare grenser for hva jeg ville sagt til det motsatte kjønn. Hvis jeg blir betatt av noen trekker jeg meg raskt unna. Forventer samme standard tilbake).

Anonymkode: 257a0...93e

• Liker 8
  • Nyttig 3
AnonymBruker
Skrevet

Hvorfor i all verden ville han vise en slik over the top fyllamelding til deg, særlig når han selv sier det var over the top?

Anonymkode: 93e35...53d

• Liker 3
  • Nyttig 2
AnonymBruker
Skrevet

Han fremstår som en heslig type. 

Vannvittig dårlig skriving er det òg. 

Anonymkode: f0558...bb2

• Liker 8
  • Nyttig 3

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...