AnonymBruker Skrevet 2 timer siden #21 Skrevet 2 timer siden AnonymBruker skrev (1 time siden): Bodde en liten periode i byggefelt og oppdaget plutselig at jeg spilte musikk for hele nabolaget 😇😅 Slik går det når man nesten hele livet har bodd med nærmeste nabo en halv km unna. Her spiller jeg musikk hele døgnet ute som inne. Skal aldri bo nærmere folk så de begrenser meg! Anonymkode: cab49...7bf Herregud da, lar du aldri hjernen din få hvile eller tenke lengre tanker? Med en evig musikkstøy kobler du deg selv egentlig ut. Men det er kanskje målet. Høres ufattelig slitsomt ut å ha på musikk nonstop. Anonymkode: 725ce...662 3
AnonymBruker Skrevet 1 time siden #22 Skrevet 1 time siden Jeg bor i blokk og tar selvfølgelig hensyn. Vi har et klart og tydelig husordensreglement, men jeg tar jo hensyn utover det også. Setter f.eks ikke på vaskemaskinen så den sentrifugerer tidlig en lørdag morgen, selv om jeg egentlig ikke tror det høres (har hørt kanskje 5 vaskemaskiner på like mange år) og jeg strengt tatt kan bråke fra 6. Hjemmekinoen ga jeg bort da jeg kjøpte leilighet og kjøpte meg en fin liten lydplanke i stedet. Anonymkode: 33a21...147
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå