Blueberry Skrevet 9. april 2006 #1 Skrevet 9. april 2006 Hvor mye krydder skal (kan) jeg bruke til den kyllingrullen på søndag under ukemenyen for uke 14? Kjøpte en plante rosmarin og en plante estragon i dag. Ikke noe jeg bruker så ofte, så hadde vært fint å få brukt mye av det, men redd jeg tar i for hardt også... Jeg er veldig glad i krydder da, så jeg tåler litt. Gleder meg sånn til å lage middag i morgen!!!!!
Gjest gjest1 Skrevet 10. april 2006 #2 Skrevet 10. april 2006 Det du får til overs av krydderplantene, rosmarinen planter du i en litt større potte og setter i vinduet, gi den litt gjødsel og den vil vokse villig. Estragonen er legger du i en flaske med hvitvinseddik, og setter lyst, vend på flaske hver gang du ser den, og etter tre uker har du verdens beste estragoneddik, som har nesten ubegrenset holdbarhet, og er godt i salatdressinger, og sauser, f.eks bærnes
Blueberry Skrevet 10. april 2006 Forfatter #3 Skrevet 10. april 2006 Oi, tusen takk for tipset! Jeg fant ut hvor mye krydder jeg bør bruke. Tok kanskje litt for mye, for det ble veldig skarp smak og lukt...hehe...men det var kjempegodt i alle fall!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå