AnonymBruker Skrevet 13. mars #1 Skrevet 13. mars Min samboer døde på fredag den 13, så etter det er det en uhyggelig dag. Kjente en fyr en gang som ikke forlot soverommet sitt på fredag den 13, og kvelden før hadde han satt kjøleskap og TV inn på soverommet, slik at han slapp å forlate rommet. Hva han gjorde når han skulle på do, glemte jeg å spørre om. Han gikk heller ikke på skolen/jobb den dagen. Anonymkode: 15941...431
AnonymBruker Skrevet 13. mars #2 Skrevet 13. mars Jeg fødte min sønn fredag den 13. så for meg er det en veldig bra dag. Anonymkode: cfd98...689 1 2
AnonymBruker Skrevet 13. mars #3 Skrevet 13. mars Jeg fikk en kreftdiagnose 😅 Men er åpenbart bare tilfeldig, i etterkant litt morsomt at det havnet på den datoen 🙈 Anonymkode: 21c1c...c35 1
AnonymBruker Skrevet 13. mars #4 Skrevet 13. mars Da jeg gikk hjem etter å ha handlet i dag sprang en helt svart katt over veien, ca 50-100 meter framme. Har aldri opplevd noe skummelt på fredag 13 før. Bør jeg være redd?😨 Anonymkode: e941f...797
AnonymBruker Skrevet 13. mars #5 Skrevet 13. mars Jeg har bursdag i dag, så synes fredag den 13. er en fin dag. 🎉 Anonymkode: 91323...581
AnonymBruker Skrevet 13. mars #6 Skrevet 13. mars AnonymBruker skrev (2 timer siden): Jeg har bursdag i dag, så synes fredag den 13. er en fin dag. 🎉 Anonymkode: 91323...581 Grattis 🎉🥳💃 Ts Anonymkode: 15941...431
AnonymBruker Skrevet 26. mars #7 Skrevet 26. mars Fødte min datter fredag den 13🥰 Anonymkode: f21b4...16f 1
AnonymBruker Skrevet 26. mars #8 Skrevet 26. mars For min del går ting nesten oftere skeis, eller jeg blir mer klønete/uheldig lørdag den 14., enn fredag den 13., faktisk. 🙈 Mulig jeg har lave forventninger til fredag 13., sånn at det føles ekstra mye som uflaks dagen etter. Men utover det har jeg egentlig ikke noe forhold til dagen. Skjønner godt at det føles som en vond dag for deg da, ts. 💔 Å miste en partner til døden er jo vondt nok i seg selv, uansett dato. Kan godt tenke meg at det er ekstra vondt på en dag som sies å være en ulykkesdag. Anonymkode: 9c869...947 1
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå