Gå til innhold

Therese-saken

Fremhevede innlegg

Skrevet

Tror dere man får en oppklaring av Therese-saken?

Siden 1988 har saken vært en verkebyll for mange, og en tragedie for Thereses familie.

At en jente på ni år kan bli revet bort fra familien sin på den måten. Og det på et sted (Fjell i Drammen) hvor det bodde så mange mennesker. 

I dag snakker mange om at svaret ligger i lokalsamfunnet- i blokken hvor Therese bodde. Jeg tenker at det er hold i det.  

Anonymkode: 236b7...6b7

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Nei. Synske Michael winger har spådd at hun lever, ble kidnappet av faren, og er i farens hjemland. 

Anonymkode: 9e143...259

Skrevet
AnonymBruker skrev (1 minutt siden):

Nei. Synske Michael winger har spådd at hun lever, ble kidnappet av faren, og er i farens hjemland. 

Det er en gammel teori. Jeg veit ikke hvor tett du har fulgt saken den siste tiden, men mye peker mot lokalsamfunnet på Fjell.

Skrevet
AnonymBruker skrev (9 timer siden):

Tror dere man får en oppklaring av Therese-saken?

Siden 1988 har saken vært en verkebyll for mange, og en tragedie for Thereses familie.

At en jente på ni år kan bli revet bort fra familien sin på den måten. Og det på et sted (Fjell i Drammen) hvor det bodde så mange mennesker. 

I dag snakker mange om at svaret ligger i lokalsamfunnet- i blokken hvor Therese bodde. Jeg tenker at det er hold i det.  

Merkelig at disse som mener at svaret ligger der og der ikke har hjulpet politiet med dette før, da.

Svada.

Anonymkode: de7c0...df6

Skrevet
AnonymBruker skrev (11 timer siden):

forbanna piss preik 

dersom en eller annen "klarsynt" faktisk hadde visst hvor Therese befant seg, så burde han selvfølgelig komme med noe langt mer konkret. I stedet for å rote rundt i gamle hypoteser.            

hvem som helst kan selvfølgelig påstå at hun befinner seg i Pakistan, betyr ikke at man faktisk er "klarsynt" av den grunn. 

Anonymkode: bb43d...bba

• Liker 1
Skrevet
AnonymBruker skrev (2 timer siden):

Merkelig at disse som mener at svaret ligger der og der ikke har hjulpet politiet med dette før, da.

Svada.

Tror det er litt mer komplisert enn som så.

Skrevet
AnonymBruker skrev (2 minutter siden):

Tror det er litt mer komplisert enn som så.

Men "mange snakker om det".

Ok.

• Nyttig 1
Skrevet

Tror dessverre at familien aldri får svar. Husker dokumentaren på NRK da moren fikk tilbake sakene hennes og lukta på klærne og åpna matboksen hennes. Det brast fullstendig for meg av å se morens sorg. 

Anonymkode: a9d31...9f7

Skrevet
AnonymBruker skrev (2 minutter siden):

Tror dessverre at familien aldri får svar. Husker dokumentaren på NRK da moren fikk tilbake sakene hennes og lukta på klærne og åpna matboksen hennes. Det brast fullstendig for meg av å se morens sorg. 

Anonymkode: a9d31...9f7

Ja, den sekvensen var hjerteskjærende.

Skrevet

Håper saken blir oppklart. Må være forferdelig for moren som aldri får svar.

• Hjerte 1
Skrevet
cafflatte skrev (På 13.3.2026 den 18.22):

Håper saken blir oppklart. Må være forferdelig for moren som aldri får svar.

Jeg også håper den blir oppklart. Inger Lise Johannesen har måttet tåle ufattelig med smerte, og hun har aldri gitt opp håpet om svar. Hun har stått på, selv der mange sa det var Quick. Inger Lise tvilte hele tiden, og fikk rett. Har veldig respekt for henne ❤️

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...