Gå til innhold

Jenter med mange sexpartnere - problemer og dobbeltmoral?

Gjest anonym

Partnerens sexuelle fortid har betydning for deg  

2 stemmer

1. 1. Partnerens sexuelle fortid har betydning for deg

• NEI! Slikt betyr da ikke noe! At jeg har hatt sex med mange flere enn han/henne har han/hun ikke noe med, og får heller ikke vite!
      1
    • Nei, jeg bryr meg ikke om at han/hun har hatt sex med mange flere enn meg.
      15
    • JA! For meg betyr det noe. Vil ikke være sammen med en som har hatt mange flere sexpartnere enn meg!
      6

Anbefalte innlegg

Gjest KATTAstrofe

Grand: 60-70 partnere høres drøyt ut, uansett kjønn. Det som provoserer meg er at en av dere menn mente at ei jente var ei hore dersom hun hadde hatt 8-12 partnere. Det er en viss forskjell på 10 og 65.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Gjest quatromas

Ble oppriktig glad i ei jente som var nesten ti år yngre enn meg. Jeg hadde hatt sex med 11 jenter før jeg traff henne. Etter et par måneder fikk jeg vite at hun nok hadde hatt sex med 60-70 menn. Sjokket var totalt. Så hadde jeg en periode hvor jeg sa til meg selv at dette ikke betød noe. Men det gikk ikke i lengden. Kanskje spesielt fordi "alle" på dette lille tettstedet "visste"! -Og jeg er innflytter. Forholdet ble "terminert", men kanskje ikke bare på grunn av dette.

hvis jeg hadde innledet et seriøst forhold med en slik jente og jeg på et sener tidspunkt hadde fått vite at hun hadde hatt så mange så hadde jeg omtrent drept henne på stedet

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Grand: 60-70 partnere høres drøyt ut, uansett kjønn. Det som provoserer meg er at en av dere menn mente at ei jente var ei hore dersom hun hadde hatt 8-12 partnere. Det er en viss forskjell på 10 og 65.

Jeg kan ikke gjøre stort med at det finnes enkelte menn med et slikt menneskesyn. Men jeg mener altså IKKE det samme om hun jeg var sammen med en stund, som hadde 60-70 sexpartnere.

Jeg forteller bare at det ikke noen gang ville fungert for meg, pga fortiden hennes. Men hun er da ingen hore! Fri og bevare meg for et slikt syn!

For menn er de ofte vanskelig å takle at jenta har hatt et vesentlig mere utsvevende sexliv enn de selv har hatt. Det kan komme av alt fra forstokket menneskesyn til ren misunnelse! :lol:

:oops: Ja, for min del var jeg så klønete og sjenert med jenter de første årene at det ikke ble noe på meg, til tross for godt utseende, kropp som en gud :briller: og nogenlunde brukbare sosiale antenner. Og om ei jente hadde invitert til sex så hadde jeg blitt med. Jeg er ingen moralist!

Men det er faktisk ikke så lett for en mann å få en kvinne til sengs, hvis ha prøver! For dere jenter er det svært enkelt å lure med oss gutta til sengevals. Vi kommer diltende som en hundevalp til matskåla! Kanskje nettopp derfor bør unge jenter være tilbakeholdne med sine invitasjoner?

Og så er det dette med intimitet da.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Anonymous

Hva slags menn er det som tiltrekkes av KG??

Begynner å lure seriøst på det. Jeg er ihvertfall overbevist om at de ikke representerer gjennomsnittet av mennene her i landet...

Blir mer og mer glad for den mannen jeg har.

Herregud, for noen jæ##@ mannssjåvinister som har forvilla seg inn på forumet nå!

(Mente ikke deg, Kristian 71)

Mariah,

uinnlogget

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest maneater

Til GeirMM og Andreas in the hood

Av måten dere bruker hore/tøs på, forstår jeg at dere mener det er negativt. Kan dere forklare hva som er galt med å være en hore?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Hva slags menn er det som tiltrekkes av KG??

Begynner å lure seriøst på det. Jeg er ihvertfall overbevist om at de ikke representerer gjennomsnittet av mennene her i landet...

Blir mer og mer glad for den mannen jeg har.

Herregud, for noen jæ##@ mannssjåvinister som har forvilla seg inn på forumet nå!

(Mente ikke deg, Kristian 71)

Mariah,

uinnlogget

:x

Nuh nei du! Mannssjåvinist er jeg IKKE! Faktum er (Dessverre?) det at det er mye lettere for jenter å "pule rundt" enn det er for gutter. Og når det "tar av" litt for ei jente kan det fort gå litt over styr med HVOR MANGE hun har sex med.

Jeg har (Ja, faktisk!) ok drag på damene. Men hvis du og jeg reiste til syden samtidig, og bestemte oss for å slå oss virkelig løs med masse uforpliktende sex, HVEM TROR DU DA DET HADDE BLITT MEST SEX PÅ??? Hvis du ikke ser ut som et takras, så kan du jo lett få svingt deg der nede? Sjekke opp og ha sex med 5-6-7 mannfolk på ei lita uke er ikke noe problem, for deg! Tror du en hvilken som helst mann kunne klart det samme? NEPPE!

SÅ er det da uungåelig noen jenter som gjør nettopp slike ting. Hvordan tror du det da føles for en mann, og finne ut noe slikt om sin kjæres fortid? Om ikke annet, så blir han i allefall MISUNNELIG!

(Dette er rent hypotetisk, ettersom vi begge er i forpliktende forhold, ikke sant?)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hun var av en ganske frimodig art og la ut uten å tenke om div detaljer - bl.a. at hun ble tatt bakfra oppå et salongbord på er nashspiel samt sex sammen med en bisexuell veninne.

So f*cking what ??

Takler du ikke frigjorte jenter som er ærlige og sier ting som de er ?

Takler du ikke at andre også har en fortid ?

Du er 29 år og har hatt 3 sexpartnere, de fleste har vel hatt flere enn det i en alder av 29, du må bare regne med at de aller fleste her i verden har faktisk en fortid, de har faktisk hatt sex før de traff deg. De kunne jo ikke da vite at de ville treffe deg.

Dessuten har erfaring aldri skadet noen.

Føler du deg trua av at de har mer sexuell erfaring enn deg ?

Får du prestasjonsangst ?

Eller er du bare kort og godt fordomsfull ?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg er enig med TheMan..... Lupin, slike uttalelser som du kommer med her gjør at noen av oss faktisk syns det er flaut å tilhøre arten mann.

Vil heller ha 1000 Lilleville en et eksemplar av arten Lupin i denne verden.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Og her sitter faktisk en og samme gutt og legger inn en masse støtteinlegg til seg selv med samme holdning.

Tøff er du :hoho:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Siden tråden er befengt med trakkaseringer og usakligheter finner jeg det like godt å lukke den. Jeg ryddet en del, men når noen ikke tar hintet ender det på denne måten.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Opprett ny...