Gå til innhold

Dere som ikke suger

Fremhevede innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Jeg gjør egentlig det, men sluttet etter 10 år med samboeren. Jeg kan telle på 2 hender hvor mange ganger i løpet av de årene han har gått ned på meg, og når han har gjort har det vært 3 minutter også sier han seg ferdig. Jeg gidder ikke at alt skal handle om pikken hans, så nå blir det ikke mer suging. Jeg har tatt det opp maaaange ganger, men han er ego i senga og vil at jeg skal ta på eller suge han men han skal ikke gjøre det samme med meg. Da kan han klare seg uten :)

Anonymkode: c89d5...f15

• Liker 3
  • Nyttig 4
Videoannonse
Annonse
AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (1 minutt siden):

Jeg gjør egentlig det, men sluttet etter 10 år med samboeren. Jeg kan telle på 2 hender hvor mange ganger i løpet av de årene han har gått ned på meg, og når han har gjort har det vært 3 minutter også sier han seg ferdig. Jeg gidder ikke at alt skal handle om pikken hans, så nå blir det ikke mer suging. Jeg har tatt det opp maaaange ganger, men han er ego i senga og vil at jeg skal ta på eller suge han men han skal ikke gjøre det samme med meg. Da kan han klare seg uten :)

Som heterofil mann klarer jeg ikke forstå menn som ikke vil gi kvinnene sine oralsex. Det er jo noe av det beste og mest intime man kan gjøre med en kvinne. Å få oppleve at hun kommer og presser lårene sine mot hodet er himmelsk. Jeg blir utrolig kåt av det. Det er noe jeg helst vil gjøre daglig, hvis det lar seg gjøre. 

Anonymkode: 0e992...857

• Liker 1
  • Hjerte 9
AnonymBruker
Skrevet

Fordi jeg får så vondt i kjeven av å måtte gape sånn. Klarer typ et par minutter, men så blir for vondt. Det er veldig synd, fordi han går alltid ned på meg. Føler meg skikkelig egoistisk, men vet ikke hva man kan gjøre.

Anonymkode: 8cc9b...942

• Liker 2
AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (3 minutter siden):

Fordi jeg får så vondt i kjeven av å måtte gape sånn. Klarer typ et par minutter, men så blir for vondt. Det er veldig synd, fordi han går alltid ned på meg. Føler meg skikkelig egoistisk, men vet ikke hva man kan gjøre.

Du trenger ikke gape over for mye. Det holder å stimulere penishodet. 

• Liker 1
  • Nyttig 3
Skrevet
mommyaka skrev (16 minutter siden):

En dag på jobb,svetter og dusjet på morgen da hjelper det ikke 

Det har du helt rett i.

derfor eg vasker penis når eg tisser hvis det er mulig.

så når eg kommer hjem fra jobb så går eg i dusjen og vasker meg nedentil

• Liker 3
Skrevet
AnonymBruker skrev (6 minutter siden):

Du er ikke alene om slik problemstilling. Tror det er vanlig

• Liker 2
AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (1 minutt siden):

Du trenger ikke gape over for mye. Det holder å stimulere penishodet. 

Det er like bredt som resten av skaftet, så om jeg skal suge så må jeg gape. Kan selvsagt leke med penishodet med tunga, men det er jo mer teasing, så tror ikke det ville vært populært å holde på med for lenge.

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet

På spekteret slik tenker jeg! 

Anonymkode: 27e9d...c11

AnonymBruker
Skrevet

Det er ekkelt. Sæd hører hjemme i et kondom.

Anonymkode: 8cf78...58b

• Nyttig 1
AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (13 minutter siden):

Det er like bredt som resten av skaftet, så om jeg skal suge så må jeg gape. Kan selvsagt leke med penishodet med tunga, men det er jo mer teasing, så tror ikke det ville vært populært å holde på med for lenge.

Du kan kombinere med runking og konsentrere oralsexen om frenulum. Det vil nok gjøre susen. 

• Liker 1
  • Nyttig 4
Skrevet
AnonymBruker skrev (30 minutter siden):

Bra du setter grenser 🙌 Ego menn i senga er turn off!

• Liker 2
  • Nyttig 3
Skrevet
AnonymBruker skrev (26 minutter siden):

Du må bruke tunga og leke med penisen hans. Vise han at du nyter det. 

AnonymBruker
Skrevet

Suger gjerne, men kun med kondom. 

Anonymkode: 96861...734

• Liker 2
AnonymBruker
Skrevet

Pga seksuelle traumer. Har heldigvis en elsker som aksepterer det og spør aldri. Og pga det har jeg faktisk kysset penishodet hans og lekt bittelitt med det. Med trygghet og respekt tør jeg prøve litt. Men det er helt og holdent på mine premisser, så det kommer alltid som en overraskelse. Det er noe jeg kjenner der og da at jeg vil prøve, tenker aldri over det i forkant. Lar det komme naturlig. 

Anonymkode: f30f8...fc1

• Liker 1
  • Hjerte 2
AnonymBruker
Skrevet
mommyaka skrev (2 timer siden):

En dag på jobb,svetter og dusjet på morgen da hjelper det ikke 

Jeg suger ofte. Men det skal en dusj til umiddelbart før jeg gjør det. Ellers blir det ikke. En svett pikk kommer ikke nær meg.

Anonymkode: a6df7...948

• Liker 5
AnonymBruker
Skrevet

Jeg suger bare når han har fortjent det. Derfor suger jeg aldri. Ingen jobb, ingen kos. I tillegg rister han den når han har tisset. Når han slutter med det så kanskje.

Anonymkode: 8761f...3fb

AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (10 timer siden):

Jeg vil ikke si at jeg ikke suger, men heller at jeg ikke orker det med nåværende samboer. Det er noe jeg har prøvd mange ganger, men det er ekstremt vanskelig å få han til å komme. Samme med å runke han. Han har prøvd å gi meg alle slags instrukser, men det har ikke gått og jeg synes ikke at det er særlig fristende å holde på i flere timer for å prøve å få det til :P

Anonymkode: 65f58...6fa

Gå bort fra tanken om at han skal komme av det. Her suges det i mange omganger, og aldri så lenge at hun blir sliten eller lei av det. Hvis det kun er for å gi ham en utløsning, så kan han runke seg selv, til han kjenner at det nærmer seg. 

Anonymkode: bd445...a88

AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (20 timer siden):

Fordi de ikke vil? 

Anonymkode: d1c5c...72b

Jeg liker ikke heller spesielt godt når kvinner bare skal vugge frem og tilbake når de rir, selv om jeg vet dette er best for kvinnen. Men jeg kjører på med det likevell, fordi det er best for kvinnen. Da er det litt latterlig å høre på alle kvinnene her som "jeg vil ikke, jeg liker ikke, det er ikke favoritten min, blablabla". Tenkes om en mann her sa det samme "jeg gidder ikke slikke fitte fordi jeg bare liker det ikke". 

Anonymkode: 4986d...fec

AnonymBruker
Skrevet

Sugde ikke eksen, det kom alltid ut litt precum som smakte ekkelt. Kunne liksom ikke fortelle han årsaken. 

Suger gjerne nåværende, men nesten aldri til han kommer (tar for lang tid). Er en del av forspillet. 

Anonymkode: 3114a...5dd

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (8 minutter siden):

Jeg liker ikke heller spesielt godt når kvinner bare skal vugge frem og tilbake når de rir, selv om jeg vet dette er best for kvinnen. Men jeg kjører på med det likevell, fordi det er best for kvinnen. Da er det litt latterlig å høre på alle kvinnene her som "jeg vil ikke, jeg liker ikke, det er ikke favoritten min, blablabla". Tenkes om en mann her sa det samme "jeg gidder ikke slikke fitte fordi jeg bare liker det ikke". 

Anonymkode: 4986d...fec

Det er stor forskjell på å ha sex i en stilling man ikke synes er optimal, og det å ta en tiss i munnen som smaker 🤮 og kanskje i tillegg skal det sprutes. 

Anonymkode: 3114a...5dd

• Liker 2

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...