AnonymBruker Skrevet 12. mars #1 Skrevet 12. mars Jeg trenger en ny serie å se på! Gjerne miniserie. Orker ikke begynne på en som har 7 sesonger. Har tilgang på netflix, tv2play, skyshowtime, hbo, prime etc. Elsker serier som er spennende, gjerne drama. Helst ikke krim/truecrime, har sett meg litt lei. Anonymkode: 40af3...9ac
AnonymBruker Skrevet 12. mars #2 Skrevet 12. mars Godless! Samme skaperen som sto bak The Queens Gambit om du har sett den. Godless er utrolig bra og blant de vakreste seriene jeg har sett mtp. filming. Jeg har vel sett serien 4 ganger og kommer garantert til å se den igjen. Anonymkode: 81b7b...6ad 3
TomKrus Skrevet 12. mars #3 Skrevet 12. mars AnonymBruker skrev (13 minutter siden): Jeg trenger en ny serie å se på! Gjerne miniserie. Orker ikke begynne på en som har 7 sesonger. Har tilgang på netflix, tv2play, skyshowtime, hbo, prime etc. Elsker serier som er spennende, gjerne drama. Helst ikke krim/truecrime, har sett meg litt lei. Anonymkode: 40af3...9ac Ikke vær lojal mot disse leverandørene si det opp og søk etter nye ! Apple TV har en veldig god serie som heter "Theran" som er veldig godt rangert thriller som får god kritikk. Min neste serie som jeg planlegger å se når tiden er inne.
AnonymBruker Skrevet 12. mars #5 Skrevet 12. mars Kan dere som foreslår serier si hvilken sjanger det er også, og eb setning eller to om hvorfor den er så bra? Anonymkode: 04b3b...747
Moppeguri Skrevet 12. mars #6 Skrevet 12. mars Vet du sa ikke krim , men har nettopp sett ferdig "Dark winds" på Netflix. Anbefales virkelig ! Du følger to politimenn i et indianerreservat på 70tallet. Det er ikke moderne krim pr say, litt mer gammeldags politi-action vil jeg si. Synes ihvertfall den var veldig spennende 😊 2
AnonymBruker Skrevet 12. mars #7 Skrevet 12. mars AnonymBruker skrev (16 minutter siden): Godless! Samme skaperen som sto bak The Queens Gambit om du har sett den. Godless er utrolig bra og blant de vakreste seriene jeg har sett mtp. filming. Jeg har vel sett serien 4 ganger og kommer garantert til å se den igjen. Anonymkode: 81b7b...6ad Du finner den forresten på Netflix, sjanger western, drama, action? Anonymkode: 81b7b...6ad
AnonymBruker Skrevet 13. mars #8 Skrevet 13. mars Hvis tre sesonger er greit: From på Tv2Play Kommer sesong fire i slutten av april, og det kommer du til å være såååå glad for så fort du er igang. Anonymkode: 65814...48b 1 1
AnonymBruker Skrevet 13. mars #9 Skrevet 13. mars Er dritt lei serier og filmer selv. Har det med å begynne på nye for så falle av og gå lei. Ikke alltid jeg fullfører nye sesonger av serier jeg har likt engang. Så av og til godt med noe ekte, enkelt men av god kvalitet. Olive Kitterridge (HBO Max) har kun en sesong. Jeg så hele serien på noen få dager, ulikt meg. Anbefales❤️ Anonymkode: c92a0...931
AnonymBruker Skrevet 16. mars #10 Skrevet 16. mars Sirens og The Perfect Couple på Netflix. Mystikk i rik og vakker setting. Wolf Like Me på Prime. To men korte sesonger. Nåtidig dramakomedie med varulvtema. Anonymkode: 32524...fab
AnonymBruker Skrevet 24. mars #11 Skrevet 24. mars Moppeguri skrev (På 12.3.2026 den 20.55): Vet du sa ikke krim , men har nettopp sett ferdig "Dark winds" på Netflix. Anbefales virkelig ! Du følger to politimenn i et indianerreservat på 70tallet. Det er ikke moderne krim pr say, litt mer gammeldags politi-action vil jeg si. Synes ihvertfall den var veldig spennende 😊 Ikke «pr say», det er nok sånn du hører amerikanere uttale det, men det er «per se». Anonymkode: 6713d...3e5 2 1
AnonymBruker Skrevet 24. mars #12 Skrevet 24. mars Chernobyl!! Dramatisering av ulykken. Den er så sinnsykt bra laget at jeg har sett den flere ganger, og vanligvis syns jeg sånne typer serier blir for «tung». Men denne er et mesterverk. 5 episoder. Anonymkode: 3c00e...957 2
AnonymBruker Skrevet 24. mars #13 Skrevet 24. mars Graven på NRK, dansk om familiedrama og arkeologi. Anonymkode: db501...aaf
AnonymBruker Skrevet 24. mars #14 Skrevet 24. mars The pitt på hbo. Medisinsk drama i amerikansk ER, men det medisinske og dramaet er veldig realistisk. 2 sesong går nå. Ett skift er 12 timer, og man ser en episode= 1 time av skiftet. Anonymkode: b81b0...a83 1
AnonymBruker Skrevet 24. mars #15 Skrevet 24. mars All her fault på Showtime var en gledelig overraskelse for min del. Anonymkode: 9b4c0...b4d 1
visp Skrevet 28. mars #17 Skrevet 28. mars Rumle skrev (På 27.3.2026 den 11.20): DTF St. Louis Hadde tenkt å anbefale den jeg også Holder på med den nå, 1
AnonymBruker Skrevet 28. mars #18 Skrevet 28. mars AnonymBruker skrev (På 13.3.2026 den 8.33): Hvis tre sesonger er greit: From på Tv2Play Kommer sesong fire i slutten av april, og det kommer du til å være såååå glad for så fort du er igang. Anonymkode: 65814...48b Den orket jeg knapt en episode av. Anonymkode: 8982b...a06 1
Rumle Skrevet 28. mars #19 Skrevet 28. mars visp skrev (19 minutter siden): Hadde tenkt å anbefale den jeg også Holder på med den nå, Vi pleier å like mye av det samme, har jeg lagt merke til 1
visp Skrevet 29. mars #20 Skrevet 29. mars Rumle skrev (8 timer siden): Vi pleier å like mye av det samme, har jeg lagt merke til Ja, vi har veldig bra smak 1
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå