Gå til innhold

Beste spa i Norge?

Fremhevede innlegg

Skrevet
AnonymBruker skrev (15 timer siden):

The Well.

Anonymkode: 70dcc...c88

Enig her. The well er kjempefint 🥰 og som en annen sa så har de en dag i uka der badetøy er påbudt. 

• Liker 2
Videoannonse
Annonse
Skrevet
AnonymBruker skrev (15 timer siden):

Enig. Synes også Lily Country Club er veldig koselig selv om det er lite. Veldig god mat. 

Anonymkode: 9b061...660

Kan ikke lese noe om spa der.

Skrevet
Blått skrev (4 minutter siden):

Enig her. The well er kjempefint 🥰 og som en annen sa så har de en dag i uka der badetøy er påbudt. 

Å være naken der er jo en del av konseptet, som jeg liker veldig godt! Er kun der jeg kan gjøre noe slikt. Kan være spennende å se på flotte mannfolk også 😊 Hatt etpar spennende opplevelser der.

• Hjerte 1
Skrevet
AnonymBruker skrev (14 timer siden):

Aldri i verden om jeg hadde dratt på the well. Vil ikke se masse nakne mennesker 

Anonymkode: 3e575...e39

AnonymBruker skrev (14 timer siden):

Naken offentlig og velværeopplevelse går aldeles IKKE hånd i hånd for meg. 

Anonymkode: e29c2...f18

Ingen som tvinger deg til å reise dit, skjerp dere.

• Nyttig 1
Skrevet

The well. 

Har man først fått sansen aufguss,er det ingen vei tilbake 🤩

• Liker 2
  • Hjerte 1
Skrevet
AnonymBruker skrev (4 minutter siden):

Å være naken der er jo en del av konseptet, som jeg liker veldig godt! Er kun der jeg kan gjøre noe slikt. Kan være spennende å se på flotte mannfolk også 😊 Hatt etpar spennende opplevelser der.

Haha herlig! 🥰 Jeg har ikke noe i mot å gå rundt der naken selv, men syns det er fint at de har dager med badetøy sånn at folk som føler ubehag rundt å gå rundt naken kan besøke.

Skrevet
AnonymBruker skrev (21 minutter siden):

At det er en del av å konseptet å potensielt bli stirret på av kåte folk er jo det som er ubehagelig for mange. Folk later som at nakenheten er uskyldig og befriende, men alle skjønner jo at en del har seksuelle motiver.

Anonymkode: bbeb3...3bf

• Liker 2
Skrevet

Jeg ser ikke på The Well som Spa? for meg er spa Zen-omgivelser hvor man får te og tar velfortjente pauser mellom harde økter med manikyr og diverse type massasjebehandlinger og ansiktsbehandlinger.

Anonymkode: f6dc2...126

Skrevet
AnonymBruker skrev (3 minutter siden):

At det er en del av å konseptet å potensielt bli stirret på av kåte folk er jo det som er ubehagelig for mange. Folk later som at nakenheten er uskyldig og befriende, men alle skjønner jo at en del har seksuelle motiver.

ja, kunne taklet det om stirringen hadde en viss sexyhet bak seg men det er bare det tomme blikket til kåte menn som kun tenker på en ting. hva skal jeg med det liksom. jeg føler meg brydd av det. 

tok slike ting litt for bokstavelig da jeg var yngre, satt i et boblebad og slappet av med hodet bakover og når jeg åpner øynene, tror du ikke at alle sitter der og glor på meg ... en del av dem hang der tydeligvis fordi de var ensomme. 

Skrevet
AnonymBruker skrev (1 time siden):

Det er dessverre vanlig å tro at all nakenhet handler om sex, men det er faktisk ikke sånn. Det finnes andre og veldig gode grunner til å være naken. Denne blog-posten beskriver det slik jeg opplever det og slik de som bygde The Well tenkte det skulle være:

https://www.nakedwanderings.com/nudity-as-a-tool/ 

Rull ned til overskriften "Its not about being naked".

Og når det gjelder å "bli stirret på av kåte folk", tror jeg det er noe som skjer enten man har klær på eller ikke. Det er bare å ignorere, for det spiller da vel ingen rolle hva som rører seg i hodet til folk så lenge de holder avstand og ikke plager deg med det?

AnonymBruker skrev (1 time siden):

Jeg ser ikke på The Well som Spa? for meg er spa Zen-omgivelser hvor man får te og tar velfortjente pauser mellom harde økter med manikyr og diverse type massasjebehandlinger og ansiktsbehandlinger.

Ut i fra dine uttalelser virker det ikke som at du har vært der? Det er da plenty av "Zen"-omgivelser, kunst, lounger og sitteplasser. Det er bassengbar med dype lenestoler og restaurant hvor du kan innta en bedre lunsj eller middag i badekåpe mellom "slagene". 

De har også et bredt tilbud av ulike massasjer, behandlinger for kropp, ansikt, føtter osv.. Jeg talte nå til mer en 50 ulike behandlinger man kan booke på The Well. https://checkout.thewell.no/spaentry

• Liker 1
Skrevet

Fasilitetene ved the Well er blant de beste, men du må være komfortabel med å være naken. Jeg er ikke det, synes ikke det var en avslappende opplevelse, for å si det sånn. 

Farris bad har du også en del fasiliteter, du kan delta på seanser i badstuene der og. Noen er bra, andre midt på treet. 

Begge steder synes jeg maten er overkant dyr i forhold til hva de leverer. Farris bad har fordelen mer flere spisesteder rundt. 

The thief er veldig lite spa sammenlignet. 

Anonymkode: 3ce43...cf2

• Liker 1
Skrevet

TS, hva vil du på spa da? 

Vil du slappe av alene og bli pampered, er nok ikke The Well stedet. 

Drar du med noen og dere vil bruke en hel dag, spise lunsj etc så ville jeg derimot sagt The Well. Det er størst, og funker bra uansett vær. 

Anonymkode: 2612f...93f

Skrevet
AnonymBruker skrev (21 timer siden):

Aldri i verden om jeg hadde dratt på the well. Vil ikke se masse nakne mennesker 

Anonymkode: 3e575...e39

Det er synd at det med normale nakne kropper skal være så vanskelig? Det er jo bare vanlige mennesker uten klær?

Denne blog-posten belyser temaet bra, synes jeg. https://bitsandbums.wordpress.com/2026/03/02/when-nudity-makes-people-uncomfortable-whos-fault-is-that/

Anonymkode: 9acca...289

• Nyttig 1

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...