AnonymBruker Skrevet 16 timer siden #1 Skrevet 16 timer siden Hvor er det best å ha et spa opphold av de i nærheten av Oslo og Norefjell? Anonymkode: 01e3b...30a
AnonymBruker Skrevet 16 timer siden #2 Skrevet 16 timer siden The Well. Anonymkode: 70dcc...c88 2 1 1
AnonymBruker Skrevet 16 timer siden #3 Skrevet 16 timer siden AnonymBruker skrev (1 minutt siden): The Well. Anonymkode: 70dcc...c88 Enig. Synes også Lily Country Club er veldig koselig selv om det er lite. Veldig god mat. Anonymkode: 9b061...660
aksase Skrevet 15 timer siden #4 Skrevet 15 timer siden The Well er det desidert største, og det er veldig fint, men det finnes en rekke mindre spahoteller. F.eks. Son Spa, Lysebu(Holmenkollen) og Sundvolden. Orker du å ta turen en drøy time utenfor Oslo, er Farris Bad i Larvik veldig bra. 2
AnonymBruker Skrevet 15 timer siden #5 Skrevet 15 timer siden the thief ? vet ikke om det er bra men. Anonymkode: f6dc2...126
AnonymBruker Skrevet 15 timer siden #6 Skrevet 15 timer siden aksase skrev (5 minutter siden): The Well er det desidert største, og det er veldig fint, men det finnes en rekke mindre spahoteller. F.eks. Son Spa, Lysebu(Holmenkollen) og Sundvolden. Orker du å ta turen en drøy time utenfor Oslo, er Farris Bad i Larvik veldig bra. Jeg synes ikke Farris er så bra, jeg. Og spesielt ikke Son. Anonymkode: 9b061...660
AnonymBruker Skrevet 15 timer siden #7 Skrevet 15 timer siden Ville ikke dratt på The Well. Høres ut som Egon-Spa. Anonymkode: f6dc2...126 2
aksase Skrevet 15 timer siden #8 Skrevet 15 timer siden AnonymBruker skrev (20 minutter siden): Ville ikke dratt på The Well. Høres ut som Egon-Spa. Anonymkode: f6dc2...126 Vet ikke hva et Egon-spa er for noe, men hvis The Well er et Egon-Spa, så er Egon-Spa et veldig bra konsept. 3 2
micromaya Skrevet 15 timer siden #9 Skrevet 15 timer siden Ingen er i nærheten av The Well. Beste spa-et som finnes 🥰. (Egon-spa…?!!) 2
AnonymBruker Skrevet 15 timer siden #10 Skrevet 15 timer siden The Well, udiskutabelt. Anonymkode: f0a28...b33 2 1
AnonymBruker Skrevet 15 timer siden #11 Skrevet 15 timer siden The well har jo bare en dag hvor man har på badetøy. Er man naken ellers Anonymkode: 3e575...e39
aksase Skrevet 15 timer siden #12 Skrevet 15 timer siden AnonymBruker skrev (Akkurat nå): The well har jo bare en dag hvor man har på badetøy. Er man naken ellers Anonymkode: 3e575...e39 Det at man kan være naken er jo en av de tingene som gjør The well til en ekstra fin opplevelse. Hvis du velger badetøy på The Well går du glipp av en vesentlig del av velværeopplevelsen. 2
AnonymBruker Skrevet 15 timer siden #13 Skrevet 15 timer siden aksase skrev (2 minutter siden): Det at man kan være naken er jo en av de tingene som gjør The well til en ekstra fin opplevelse. Hvis du velger badetøy på The Well går du glipp av en vesentlig del av velværeopplevelsen. Naken offentlig og velværeopplevelse går aldeles IKKE hånd i hånd for meg. Anonymkode: e29c2...f18 2
AnonymBruker Skrevet 15 timer siden #14 Skrevet 15 timer siden Aldri i verden om jeg hadde dratt på the well. Vil ikke se masse nakne mennesker Anonymkode: 3e575...e39 2
aksase Skrevet 14 timer siden #15 Skrevet 14 timer siden AnonymBruker skrev (18 minutter siden): Naken offentlig og velværeopplevelse går aldeles IKKE hånd i hånd for meg. Anonymkode: e29c2...f18 AnonymBruker skrev (16 minutter siden): Aldri i verden om jeg hadde dratt på the well. Vil ikke se masse nakne mennesker Anonymkode: 3e575...e39 Da er det jo supert at The Well har en dag i uka hvor badetøy er påbudt, og ikke minst at de aller fleste andre SPA har badetøypåbud. Det gir valgmuligheter. 2
AnonymBruker Skrevet 13 timer siden #16 Skrevet 13 timer siden Norefjell Ski & Spa har et lite spa, sånn hvis du ikke ville dra altfor langt. Anonymkode: 9bb83...907 1
FCC Skrevet 1 time siden #17 Skrevet 1 time siden Ikke vært her ennå, men det frister: https://hotelbristol.no/spa/
AnonymBruker Skrevet 1 time siden #18 Skrevet 1 time siden AnonymBruker skrev (14 timer siden): Ville ikke dratt på The Well. Høres ut som Egon-Spa. Anonymkode: f6dc2...126 Hæ? For det første så er The Well av det mer eksklusive, og for det andre hvordan kan du uttale deg uten å ha vært der? Anonymkode: 9b061...660 1
Blått Skrevet 55 minutter siden #19 Skrevet 55 minutter siden AnonymBruker skrev (14 timer siden): the thief ? vet ikke om det er bra men. Anonymkode: f6dc2...126 Det er veldig lite og bassenget er ofte veldig kaldt 😑
Blått Skrevet 54 minutter siden #20 Skrevet 54 minutter siden AnonymBruker skrev (14 timer siden): Aldri i verden om jeg hadde dratt på the well. Vil ikke se masse nakne mennesker Anonymkode: 3e575...e39 Det som holdt meg tilbake også. Jeg trodde det skulle bli problematisk første gangen jeg var der, men det gikk egentlig veldig fint. 🥰 1
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå