Mumi26 Skrevet 1 time siden #1 Skrevet 1 time siden Hei! Må bare høre her inne før jeg kan teste på nytt imorgentidlig. Venter mensen om 2 dager, testet nå i ettermiddag (ca. 15.30), ordnet middag og så på testen igjen 17.00. Da så den slik ut. Svak svak strek. Vet den regnes som ugyldig, men hva er sjangsen for slik skyggestrek? Erfaringer med strek etter tidsrammen for avlesning? Var du gravid?
AnonymBruker Skrevet 37 minutter siden #2 Skrevet 37 minutter siden Synes det ser ut som det er farge i streken? I såfall er det ikke skygge. Anonymkode: e89cb...a95
AnonymBruker Skrevet 30 minutter siden #3 Skrevet 30 minutter siden Den er positiv! Anonymkode: 6d1f2...dab
AnonymBruker Skrevet 24 minutter siden #4 Skrevet 24 minutter siden Mumi26 skrev (53 minutter siden): Hei! Må bare høre her inne før jeg kan teste på nytt imorgentidlig. Venter mensen om 2 dager, testet nå i ettermiddag (ca. 15.30), ordnet middag og så på testen igjen 17.00. Da så den slik ut. Svak svak strek. Vet den regnes som ugyldig, men hva er sjangsen for slik skyggestrek? Erfaringer med strek etter tidsrammen for avlesning? Var du gravid? Det finnes en egen tråd her inne for tolkning av graviditetstester 😊 Anonymkode: a8001...7d5
AnonymBruker Skrevet 10 minutter siden #5 Skrevet 10 minutter siden Ta en ny med morgen urin, jeg syns den der ser positiv ut (er rød øverst). Anonymkode: 534df...5f7
AnonymBruker Skrevet 3 minutter siden #6 Skrevet 3 minutter siden ta heller en digital test da er man ikke usikker på svaret Anonymkode: caa3b...921
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå