Gjest hjelp Skrevet 8. april 2006 #1 Del Skrevet 8. april 2006 fins det noen reseptfrie smertestillende som virker muskelavslappende? har så vondt i ryggen ofte, går til behandling for det for å forebygge men når smertene først er der er det ikke annet å gjøre enn å lide seg igjennom det... så noe som kan får muskelknutene mine til å slappe av ville vært flott.... bruker vanlig paracetamol, ibux og aspirin men syns ikke det hjelper no særlig, de er jo ikke muskelavslappende.... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest vimse Skrevet 8. april 2006 #2 Del Skrevet 8. april 2006 Da anbefaler jeg deg å kontakte legen din som har best peiling på medisiner som forhåpentligvis kan hjelpe for vonde rygger Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Gjest Skrevet 8. april 2006 #3 Del Skrevet 8. april 2006 Du kan forsøke naproxen som fås reseptfritt på apotek. For sterkere smertestillende må du til lege. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest hjelp Skrevet 9. april 2006 #4 Del Skrevet 9. april 2006 tusen takk til gjest som svarte på det jeg spurte om Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Belit Skrevet 9. april 2006 #5 Del Skrevet 9. april 2006 Hva med et varmt bad med en aromterapeutisk olje i? På helsekosten har de mange naturlige oljer og kremer som virker muskelavslappende. Eller idrettsmassasje? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Gjest Skrevet 9. april 2006 #6 Del Skrevet 9. april 2006 Hva med et lite massasjeapparat? Jeg tror de selger slike på elkjøp. Ellers vil jeg anbefale risvarmerne som finnes på Apoteket. Det finnes forskjellige typer og størrelser. De varmes i micro eller ovn. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Gjest Skrevet 9. april 2006 #7 Del Skrevet 9. april 2006 Jeg bruker naproxen mot lette ryggsmerter. De er betennelsesdempende og lett muskelavslappende. De kan kjøpes reseptfritt på apotek, men bare hvis du sier at de er mot menstruasjonssmerter. Skal du bruke de til noe annet, må du ha resept! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Kosejenta Skrevet 9. april 2006 #8 Del Skrevet 9. april 2006 Fikk naproxen og paracet etter fødsel da jeg hadde mye smerter i rygg og underliv.Disse to er visst veldig gode sammen som smertelindrende i følge sykehuset. Kan jo hende de kan hjelpe, men det er kanskje lurt å kontakte lege??? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Skya Skrevet 9. april 2006 #9 Del Skrevet 9. april 2006 Jeg bruker naproxen mot lette ryggsmerter. De er betennelsesdempende og lett muskelavslappende. De kan kjøpes reseptfritt på apotek, men bare hvis du sier at de er mot menstruasjonssmerter. Skal du bruke de til noe annet, må du ha resept! ← Ikke meninga å kuppe tråden: men du må vel ikke fortelle hva du skal ha det til når du handler reseptfritt på apoteket?? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Aeriana Skrevet 10. april 2006 #10 Del Skrevet 10. april 2006 Ikke meninga å kuppe tråden: men du må vel ikke fortelle hva du skal ha det til når du handler reseptfritt på apoteket?? ← Nei Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå