AnonymBruker Skrevet 5 timer siden #1 Skrevet 5 timer siden Hei, Noen her som har gode tips for å gå OPP i vekt hvis man har dårlig matlyst og er for syk til å lage masse mat? Lette måter å berike maten på? Fikk dere hjelp av ernæringsfysiolog? Anonymkode: 813d9...88f
AnonymBruker Skrevet 5 timer siden #2 Skrevet 5 timer siden Næringsdrikker fra apoteket, spise mer sunt fett som f.eks. nøtter, avokado, mørk sjokolade og olivenolje. Spis mindre potet og erstatt det med pasta og ris. Anonymkode: 6c15e...7c7
AnonymBruker Skrevet 5 timer siden #3 Skrevet 5 timer siden Googler du weight gainer så får du opp mange forslag til protein pulver med mye kcal. Anonymkode: 02d8c...856
AnonymBruker Skrevet 5 timer siden #4 Skrevet 5 timer siden Næringsdrikker og/eller spise energitett. Lykke til! ❤️ Anonymkode: b3445...f9e
AnonymBruker Skrevet 2 timer siden #5 Skrevet 2 timer siden Smoothies tilsatt helmelk og litt avokado sammen med annen frisk frukt/bær, eller nøtter som mellommåltider. Anonymkode: 2dc72...438
AnonymBruker Skrevet 1 time siden #6 Skrevet 1 time siden Da jeg hadde anoreksi fikk jeg beskjed om at jeg ikke trengte å spise sunt, det viktigste var at jeg fikk i meg nok kalorier. Ble frisk, men det tok noen år. Anonymkode: b94d3...8f9
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå