Gjest Gjest Skrevet 8. april 2006 #1 Skrevet 8. april 2006 Jeg har lyst å male ett mønster/bilde på den ene soveromsveggen min. Har lyst å bruke projektor. Har to spørsmål... Noen som gjort dette og har tips til fine motiv? Når jeg funnet et motiv, hvordan får jeg det over på ett plastark- som jeg siden skal bruke på projektoren? Printer det ut på plastark?
Night Owl Skrevet 8. april 2006 #2 Skrevet 8. april 2006 (endret) Det husker jeg vi gjorde på barne- og ungdomsskolen. Vi valgte bare helt vanlige Disney figurer, hadde ei som var flink til å tegne som tegnet de over på overhead ark. Brukte overhead mot veggen og det ble kjempefint Men om du ikke vil tegne motiv for hånd, så går det an å printe den ut på et vanlig ark, og så kopiere over på et blankt et... Når det gjelder motiv, skal det på ditt eget soverom, eller skal det på soverom til datter/sønn f.eks? Endret 8. april 2006 av Night Owl
Gjest Gjest Skrevet 8. april 2006 #3 Skrevet 8. april 2006 På mitt soverom- er voksen Så, når jeg funnet motiv så printer jeg det ut og sen kopierer jeg- med vanlig kopimaskin??- over på plastark?
Krista83 Skrevet 9. april 2006 #4 Skrevet 9. april 2006 om du har tilgang til kopimaskin som lager lysark som det heter nå for tiden så kan du bare legge arket i spesialskuffen og programere maskinen til det. Eller du kan gå til et kopisenter som ordner det for deg. Lykke til
Gjest -eline- Skrevet 9. april 2006 #5 Skrevet 9. april 2006 Hvis du skal bruke _prosjektor_ og ikke overhead maskin saa er det jo bare aa koble datamaskina di til denne og lyse den paa veggen...
Spirito Skrevet 10. april 2006 #6 Skrevet 10. april 2006 (endret) En overhead er også en prosjektør, -eline-. Og hvis man skal være nøye på det, heter det enten projektor uten s eller prosjektør med ø. Endret 13. april 2006 av Spirito
Gjest ¤Humlen¤ Skrevet 10. april 2006 #7 Skrevet 10. april 2006 På mitt soverom- er voksen Så, når jeg funnet motiv så printer jeg det ut og sen kopierer jeg- med vanlig kopimaskin??- over på plastark? ← Vel, ja, pröv du ! Det er en mulighet av mange. Det funker fint
Gjest Binna Skrevet 10. april 2006 #8 Skrevet 10. april 2006 Jeg har lyst å male ett mønster/bilde på den ene soveromsveggen min. Har lyst å bruke projektor. Har to spørsmål... Noen som gjort dette og har tips til fine motiv? Når jeg funnet et motiv, hvordan får jeg det over på ett plastark- som jeg siden skal bruke på projektoren? Printer det ut på plastark? ← Ta et bildesøk på google, så finner du det meste. Er kommet en del mønstrede tapeter som kan være fine å la seg inspirere av. Skal du ha et mønster kan en hjemmelaget sjablong være tingen.
Gjest -eline- Skrevet 11. april 2006 #9 Skrevet 11. april 2006 En overhead er også en prosjektør, -eline-. Og hvis man skal være nøye på det, heter det enten projektor uten s eller prosjektør med ø. http://home.broadpark.no/~lcmichae/snill.gif Fjernet bildet ditt Fra reglene: Arwen (mod) ← Oki, bare jeg som ikke har hørt det ordet brukes for overhead før. At man skriver projektor burde jeg vite gitt, men...
Gjest Binna Skrevet 11. april 2006 #10 Skrevet 11. april 2006 (endret) En overhead er også en prosjektør, -eline-. Og hvis man skal være nøye på det, heter det enten projektor uten s eller prosjektør med ø. Joda, men det er jo greit å forklare det enklest mulig, slik at det er enklest mulig Jeg har heller aldri hørt det blitt brukt. Endret 11. april 2006 av Binna
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå