AnonymBruker Skrevet 8 timer siden #1 Skrevet 8 timer siden Er det OK sted å vokse opp nå? Gode skoler? Er det visse områder som er bedre enn andre? Enkel tilgang til marka? Jobber i Oslo så må pendle inn, men hjemmekontor 2-3 dager i uka. Vil ikke bo i Ski på grunn av alle utlendinger og dårlig miljø. Heller dobbel tid på toget da. Anonymkode: de5e1...e2e
AnonymBruker Skrevet 8 timer siden #2 Skrevet 8 timer siden Ville unngått Tårnåsen. Altfor bratt bakke opp dit. Anonymkode: da6a9...272 1
AnonymBruker Skrevet 7 timer siden #3 Skrevet 7 timer siden AnonymBruker skrev (43 minutter siden): Ville unngått Tårnåsen. Altfor bratt bakke opp dit. Anonymkode: da6a9...272 😂😂😂 OK. Selv om jeg bor på Grefsen nå? Er det enda brattere? Anonymkode: de5e1...e2e
AnonymBruker Skrevet 7 timer siden #4 Skrevet 7 timer siden Jeg bor på Myrvoll. Veldig fornøyd med skolen som har godt miljø og ligger i skogkanten. Selv bor jeg rett ved skogen og har i tillegg kun noen minutter til toget. Jeg syns også folk flest er veldig hyggelige. Jeg er innflytter Anonymkode: 4683c...025
AnonymBruker Skrevet 6 timer siden #5 Skrevet 6 timer siden AnonymBruker skrev (2 timer siden): Er det OK sted å vokse opp nå? Gode skoler? Er det visse områder som er bedre enn andre? Enkel tilgang til marka? Jobber i Oslo så må pendle inn, men hjemmekontor 2-3 dager i uka. Vil ikke bo i Ski på grunn av alle utlendinger og dårlig miljø. Heller dobbel tid på toget da. Anonymkode: de5e1...e2e Ikke dårlig miljø på Hebekk og Finstad som ligger i Ski. Lav andel av «utledninger» også siden du var opptatt av det. I klassen til ene ungen min er vel den eneste utlending en flyktning fra Ukraina. Og de er 26 i klassen. Anonymkode: d2764...23a 1
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå