Gjest Gjest Skrevet 9. april 2006 #1 Skrevet 9. april 2006 Ja! Enten via en ledning som ofte følger med telefonen, da med en CD som man innstallerer på PCen. Sende via mail, blåtann eller infrarød. Du må sjekke telefonen og PCen din for å se hvilke muligheter du kan bruke.
Gjest Gjest_trådstarter_* Skrevet 9. april 2006 #2 Skrevet 9. april 2006 Hei, det var meg som skrev åpningsinnlegget - som bare forsvant! Det jeg lurte på var om jeg kan sende bilder fra data'n min og til en mobiltelefon. Søkte på tidligere tråder om emnet, men de konkluderte bare med "bruk blåtann". Litt vanskelig når mottakeren (mobiltelefonen) er på en annen kant av landet... Det er er mannen min som er på reise med jobben, og jeg har tatt noen blinkskudd av barna imens. Er det noen nettsider jeg kan sende fra, eller? Jeg har fått bilde på epost fra hans mobil, da var adressen som bildet kom fra slik: [email protected] Forsøkte å sende bilde tilbake til han, men fikk feilmelding: ----- The following addresses had permanent fatal errors ----- <[email protected]> (reason: 550 relay not permitted) ----- Transcript of session follows ----- ... while talking to smtp-relay.mobil.telenor.no.: DATA <<< 550 relay not permitted 550 5.1.1 <[email protected]>... User unknown <<< 503 valid RCPT command must precede DATA
Gjest Gjest_trådstarter_* Skrevet 9. april 2006 #3 Skrevet 9. april 2006 Og ja, jeg hadde forminsket bildet ned til samme spec's som bildet jeg fikk fra han. Så det skulle ikke være at det er for stort.
Flo* Skrevet 10. april 2006 #4 Skrevet 10. april 2006 Om du selv har et mobilabonnement hos Telenor kan du gjøre det via Mobilpost
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå