AnonymBruker Skrevet 12. mars #21 Skrevet 12. mars Både undertøy og pysj føles som tvangstrøyer. Klarer ikke sove med noe som helst på kroppen. Anonymkode: 191cf...88c 3
AnonymBruker Skrevet 12. mars #22 Skrevet 12. mars AnonymBruker skrev (4 timer siden): O.K. Skikkelig sexy da. Anonymkode: 54700...341 Du har aldri vært borti kvinner før eller. Tusenvis bruker innlegg grunnet lekkasje eller utflod. Svært mange får mye utflod på natta, og vil unngå å få det på pysjen.. Jeg sover naken og blir ikke kåt av klær, eller kontakt med dem.. Anonymkode: a43e6...fcb 1 1
AnonymBruker Skrevet 12. mars #24 Skrevet 12. mars AnonymBruker skrev (5 timer siden): Ja, er det uvanlig? Anonymkode: 00fa7...2e6 det er ikke mye vanelig nei, kanskje du bør gå til gyn Anonymkode: a1b5a...c9b 1
AnonymBruker Skrevet 12. mars #25 Skrevet 12. mars AnonymBruker skrev (1 minutt siden): Du har aldri vært borti kvinner før eller. Tusenvis bruker innlegg grunnet lekkasje eller utflod. Svært mange får mye utflod på natta, og vil unngå å få det på pysjen.. Jeg sover naken og blir ikke kåt av klær, eller kontakt med dem.. Anonymkode: a43e6...fcb Men kvinner bruker da ikke bind når de har utflod, da bruker de truseinnlegg. Anonymkode: ae7f2...544 2
Sinsiew Skrevet 12. mars #26 Skrevet 12. mars Sover naken. Til nød med pysj hvis jeg sover borte, men aldri med truse. Syns det er ukomfortabelt å sove med truse. Liker at det er luftig. Men så kan jeg også finne på å gå naken hjemme, samt uten undertøy under joggebukse og t-skjorte. 1 1
Gaia Skrevet 12. mars #27 Skrevet 12. mars AnonymBruker skrev (5 timer siden): Ja, er det uvanlig? Anonymkode: 00fa7...2e6 Ja, med mindre du har svært uregelmessig menstruasjon. Jeg sover for øvrig naken hele året. Greier ikke å sove med masse lag med tøy omkring meg. Nok med ett lag: dyna. 2
AnonymBruker Skrevet 12. mars #29 Skrevet 12. mars Kliss naken. Huff,husker jeg fikk bleier på sykehuset for en 6 mnd siden. Anonymkode: 29da6...c01
AnonymBruker Skrevet 12. mars #31 Skrevet 12. mars AnonymBruker skrev (2 timer siden): Du bruker BIND daglig? Mener du truseinnlegg? Anonymkode: ae7f2...544 Truseinnlegg ja Anonymkode: 00fa7...2e6
GlitrendeSjokolade Skrevet 12. mars #32 Skrevet 12. mars (endret) Sover ikke i pysj. Sover i bare trusa. Endret 12. mars av GlitrendeSjokolade 1
AnonymBruker Skrevet 12. mars #33 Skrevet 12. mars Sover i pysj som er det aller mest behagelige men beholder da trusen. Pysj vasker jeg på 40 grader, undertøy på 60. Pysj kan jeg ha på meg flere kvelder og netter, trusen byttes hver dag. Blir ikke kåt verken av å gå med truse eller pysj. Anonymkode: b7c0f...c49 1
AnonymBruker Skrevet 12. mars #34 Skrevet 12. mars Sover naken hjemme. Om jeg sover "borte" har jeg pysjshorts og t-skjorte, aldri truse om natta. Anonymkode: c9e7e...6f7 1
AnonymBruker Skrevet 12. mars #35 Skrevet 12. mars Naken i sommerhalvåret. Hvis jeg sover borte hos andre en lang singlet som dekker rumpa hvis jeg må opp på do. Kort nattkjole som dekker skuldrene vinterstid. Naken nedentil alltid. Anonymkode: bae44...c2c 1
AnonymBruker Skrevet 12. mars #36 Skrevet 12. mars Mardina skrev (4 timer siden): Bruker truse og nattøy. Klarer ikke sove eller vise meg naken (selv kjæresten får sjelden se meg helt naken) da jeg har store komplekser for kroppen min 😥 Det er jo bare trist. Håper både for din del og kjærestens del at du klarer å bli kvitt de kompleksene. Kanskje denne blogposten, og resten av denne damas blogger kan være til inspirasjon? https://bitsandbums.wordpress.com/2021/04/26/how-to-look-good-naked/ Eller denne? https://www.nakedwanderings.com/why-psychiatrists-should-subscribe-more-nakations/ Anonymkode: 8da33...62a
AnonymBruker Skrevet 12. mars #37 Skrevet 12. mars Spør du meg så er Pysj for 1. små barn 2. gamle damer 3. koseklær i sofaen I nødsfall om man sover sammen med noen som ikke skal se deg naken eller det er ekstremt kaldt. Ellers så er det nakensoving som er best Anonymkode: 288de...4dd 1 1
Mardina Skrevet 12. mars #38 Skrevet 12. mars AnonymBruker skrev (2 timer siden): Det er jo bare trist. Håper både for din del og kjærestens del at du klarer å bli kvitt de kompleksene. Kanskje denne blogposten, og resten av denne damas blogger kan være til inspirasjon? https://bitsandbums.wordpress.com/2021/04/26/how-to-look-good-naked/ Eller denne? https://www.nakedwanderings.com/why-psychiatrists-should-subscribe-more-nakations/ Anonymkode: 8da33...62a Jeg jobber med saken. Men det er ikke lett å få til en endring i tankegangen over natten, når man har vært overvektig i årevis 😥 1
AnonymBruker Skrevet 12. mars #39 Skrevet 12. mars Jeg sover med t skjorte vanligvis, er det kaldt så bruker jeg langermet nattkjole. Sover som regel alltid med truse. Er det sommer og tropenetter sover jeg naken. Anonymkode: 378c0...214
AnonymBruker Skrevet 12. mars #40 Skrevet 12. mars AnonymBruker skrev (På 12.3.2026 den 0.14): Hvis du bruker pysj, har du truse under? Eller sover du naken ? Tenner det deg om kjønnet berøres av pysj- stoffet? Det gjør det for meg. M Anonymkode: d9756...6af Sover naken 👆🏻👏🏼 Anonymkode: 62b4c...31f
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå