Gå til innhold

Mannen skal planlegge bryllup

Fremhevede innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Jeg er så spent nå, jeg og mannen har avgjort at han skal planlegge bryllupet, med hensyn til mine ønsker selvfølgelig, og jeg skal fikse bryllups reisen 🙊 jeg er så spent på hva han finner på 🥰 

Noem andre som har gjort det på denne måten?😊

Anonymkode: ef1be...1e4

Videoannonse
Annonse
AnonymBruker
Skrevet

Lykke til.

Anonymkode: 7b2ec...ae3

• Liker 2
AnonymBruker
Skrevet

Tror de fleste liker å gjøre slikt sammen som par. Her var mannen hakket mer engasjert da jeg synes bryllup er kjedelig, men er jo litt gøyere å gjøre det sammen.

Anonymkode: b8ba4...5a1

AnonymBruker
Skrevet

Det fins jo tv-serier om det. Noen år siden sist jeg så, men såvidt jeg husker var det sjeldent at damene var fornøyde 😅 

Anonymkode: d24c3...c06

• Liker 2
Skrevet

Så fint da. Min mann og jeg gjorde det til et felles prosjekt, og vi koste oss skikkelig. Det var veldig gøy! :) 

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (15 timer siden):

han skal planlegge bryllupet, med hensyn til mine ønsker selvfølgelig

Ja, selvfølgelig… 🙄

Anonymkode: 208e7...bc6

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet

Ts

Vi snakker selvsagt sammen, skal ikke være en overraskelse,   men han har ansvaret🤩

Skal sies at jeg ikke har store ønsker asså 🤭 stille rolig, veldig få folk, fine klær, barna skal få være med, en fin middag, og en form for kake. Så er ikke så mye han kan ødelegge der tror jeg 🤣 jeg er bare så dritt lei av å være den planlegger alt. Siden vi ble sammen har jeg planlagt og bestillt alle bursdager, dåp, ferier, middags dater, etc. Så nå tilbød han seg å ta seg av bryllupet, da mitt største ønske er å ikke planlegge, eller ha ansvar for noe og kan da heller bare kose meg ❤️ 

Så får vi se hva jeg finner på til reise🥰 har dere noen forslag kanskje? Han vil gjerne være et avlappet sted der vi har alt rett i nærheten. Gjerne eget basseng på rommet 🤭 vi snakker litt om middelhavscruise, men er litt usikker på.om jeg vil det 🥰

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (4 timer siden):

Ts

Så får vi se hva jeg finner på til reise🥰 har dere noen forslag kanskje? Han vil gjerne være et avlappet sted der vi har alt rett i nærheten. Gjerne eget basseng på rommet 🤭 vi snakker litt om middelhavscruise, men er litt usikker på.om jeg vil det 🥰

Maldivene 

Ingen over , ingen ved siden når det gjelder de 3 S’er 

Sol, sjø, sex 

Anonymkode: 59db9...f0e

Skrevet

Tenker det er hyggelig å gjøre sammen?

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...