AnonymBruker Skrevet onsdag kl. 15:07 #1 Skrevet onsdag kl. 15:07 Jeg jobber i en større bedrift, med forskjellige avdelinger. På en av avdelingene jobber en mann, han er et par år yngre enn meg, begge rundt 35 år. Opplever at vi alltid har blikk kontakt som varer unødvendig lenge, og jeg føler på en kjemi med denne pågående «blikk» flørtingen. Problemet er at jeg tør ikke gjøre noe mer med det, og jeg blir så usikker rundt han at jeg ender opp uten å si noe til han når vi har felles prosjekter. Jeg snakker med andre, så det kan jo nesten fremstå som om at jeg forsøker å overse han i slike sammenhenger. Jeg er redd jeg virker avvisende mot han, noe som er totalt motstridende med blikkene han får fra meg. Hvordan kan jeg åpne for at han tør å ta første steget? Er det bare jeg som oppfører meg som en tosk når jeg er keen?*ler*. Jeg tror helt ærlig at jeg blokkerer alle muligheter for at han skulle tenke at det var safe å ta kontakt. Jeg fremstår utad veldig selvsikker og rolig, noe som gjør at det ikke er tydelig at jeg faktisk blir nervøs! Anonymkode: c79e8...d2d 1
Lorian Skrevet torsdag kl. 06:17 #2 Skrevet torsdag kl. 06:17 AnonymBruker skrev (15 timer siden): Hvordan kan jeg åpne for at han tør å ta første steget? Anonymkode: c79e8...d2d Hva med å selv ta det første steget? 3 1
Gratis Skrevet torsdag kl. 10:20 #3 Skrevet torsdag kl. 10:20 (endret) Som Lorian sier over, du må ta det første steget. Menn i den alderen er livredd for "feil" konsekvenser ved å ta kontakt. Du skjønner Me too kampanjen skadet aldri de som virkelig var de potensielt skadelige mennene. De vil ikke bry seg om hva kvinner mener uansett, de som derimot har empati og bryr seg om dine følelser, de har trukket seg unna. Risikoen har blitt for stor, de prioriterer egen helse, jobb/økonomi, venner/familie foran en potensiell fremtidig kjæreste. Endret torsdag kl. 10:22 av Gratis 2
AnonymBruker Skrevet torsdag kl. 12:31 #4 Skrevet torsdag kl. 12:31 Gratis skrev (2 timer siden): Me too kampanjen skadet aldri de som virkelig var de potensielt skadelige mennene. Dette var kanskje det eneste vettuge du sa. Når det gjelder resten, så vil jeg bare minne om at sjenerte, forsiktige, usikre menn, har funnes til alle tider. Frykten for å gjøre oss sårbare, er ikke noe som kampanjer har skapt. Anonymkode: 26c33...71b 1 1 1
AnonymBruker Skrevet torsdag kl. 23:00 #5 Skrevet torsdag kl. 23:00 Lorian skrev (16 timer siden): Hva med å selv ta det første steget? Det har jeg aldri klart, har alltid vært mannen som har tatt initiativ. Ikke at jeg prøver å være kostbar, men jeg er alt for sjenert og redd for å bli avvist til å gjøre det… dessverre Anonymkode: c79e8...d2d
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå