Gå til innhold

Fremhevede innlegg

Skrevet

Er i pp 8 nå, har regelmessig syklus på 31-34 dager og positiv EL test som faller på dag 18-22. Menstruasjon på 4-5 dager, middels blødning, mensenmurringer de 2 første dagene.

Plutselig nå denne syklusen så skjønner jeg ingenting, vanligvis bruker jeg strips fra makesure og babyplan, får en tydelig peak også går den ned igjen sammen med slim og høy sexlyst. Nå denne syklusen måtte jeg avbryte en lavdose kur med Letrozol dag 2, så muligens det har tullet litt også?

Men jeg hadde kun litt el slim her i én dag, men lh stripsene ble aldri ordentlig sterke. Men så tok jeg en digital clearblue eggløsningstest som viste Smiley, da ble jeg veldig forrvirret. For tidligere har den brukt lengst tid på å bli positiv, men nå ble den positiv mens stripsene var negative?

Har dere opplevd noe lignende før? Jeg måler ikke BBT så får ikke brukt det som eksempel, kan jeg regne med at EL er over, eller kom den kanskje ikke i det hele tatt?

Legger ved bilde av stripsen som aldri ble sterk nok til tross for smiley digital

IMG_6329.png

Anonymkode: cbb6b...c1e

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Denne er negativt... hvorfor avbrøt du kuren? Og ja du skulle jo egentlig ha 3 tabletter til og da kan eggløsning komme dag10-25 etter siste pille 

Skrevet

Umulig å vite... Men BBT er så pålitelig at jeg ikke skjønner at kvinner ikke gjør det for å bli kjent med kroppen og syklusen sin. Den forteller deg om eggløsningen har skjedd eller ikke. Veldig nyttig. Så det vil jeg fremsnakke :)

Tipper at du kanskje ikke har hatt eggløsning. Den du limte inn her er i alle fall negativ. 

Anonymkode: 45a30...34f

Skrevet
AnonymBruker skrev (1 time siden):

Umulig å vite... Men BBT er så pålitelig at jeg ikke skjønner at kvinner ikke gjør det for å bli kjent med kroppen og syklusen sin. Den forteller deg om eggløsningen har skjedd eller ikke. Veldig nyttig. Så det vil jeg fremsnakke :)

Tipper at du kanskje ikke har hatt eggløsning. Den du limte inn her er i alle fall negativ. 

Anonymkode: 45a30...34f

Ja! Har lest litt om BBT, bare ikke gjort det til en rutine, men da bør jeg vel det. Det som var så rart var at når testen så sånn ut åpenbart negativ så viste clearblue smiley😅

Skrevet
mommyaka skrev (2 timer siden):

Denne er negativt... hvorfor avbrøt du kuren? Og ja du skulle jo egentlig ha 3 tabletter til og da kan eggløsning komme dag10-25 etter siste pille 

Ja, veldig klar over at stripsen er negativ. Men når den så sånn ut så viste clearblue en smiley😊Derfor jeg syns det var forvirrende..😅

Jeg avbrøt kuren fordi jeg fikk så intens hodepine og så fikk jeg på en viktig jobbavtale som jeg måtte være 100% til. I samråd med gyn som sa det ikke skulle ha noe å si med kun 2 piller..

• Liker 1
Skrevet
AnonymBruker skrev (19 minutter siden):

Ja, veldig klar over at stripsen er negativ. Men når den så sånn ut så viste clearblue en smiley😊Derfor jeg syns det var forvirrende..😅

Jeg avbrøt kuren fordi jeg fikk så intens hodepine og så fikk jeg på en viktig jobbavtale som jeg måtte være 100% til. I samråd med gyn som sa det ikke skulle ha noe å si med kun 2 piller..

Fast smil?

Men hvor mange dager er det siden siste pille?

Skrevet
mommyaka skrev (1 time siden):

Fast smil?

Men hvor mange dager er det siden siste pille?

Fast smil ja, har den digitale som enten viser sirkel eller fast smil. 17 dager siden siste pille nå

• Liker 1
Skrevet

Prøvde eggløsningstester i flere måneder, men blei aldri gravid.. så ga til slutt opp. Blei da gravid på «første forsøk» uten tester. Hos meg må de ha vist feil, og mest sannsynlig ha hatt et «etterslep» som har gjort at det fertile vinduet allerede var over når de slo ut.. for basert på når jeg faktisk blei gravid så var det rundt 4-5 dager tidligere i syklus enn hva testene hadde vist tidligere måneder.. forstå det den som kan 😅

Anonymkode: 03af4...74b

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...