Cronos Skrevet 15. mai 2006 #62 Skrevet 15. mai 2006 på en badeplass ved en innsjø en hel natt måtte gå da sola kom frem for ikke å bli sett av alle bilene som kjørte forbi... men er klar for flere steder og ← Kan alltids hjelpe til med å legge til steder på listen din..
Gjest Gjest Skrevet 17. mai 2006 #63 Skrevet 17. mai 2006 he he, det rareste stedet jeg har hatt sex med typen må være i et prøverom, da jeg skulle ut for å finne meg en brudekjolen til bryullpet som er om en måned.det car helt utrolig og deilig, vurderer og gjøre det igjen hvis sjansen bry på det. og på fly til london, utrolig liten plass men, det var utrolig.
lina-77 Skrevet 18. mai 2006 #64 Skrevet 18. mai 2006 Hatt sex på et stort plantebord i en blomsterbutikk. Må nevne at butikken var stengt og min partner var eieren. :blunke:
Gjest Gjest Skrevet 21. mai 2006 #65 Skrevet 21. mai 2006 eg får sikkart isje oppdagt sex på et spessielt sted med den typen eg he nå... han e jo så redd får at andre ska oppdaga oss... å eg får nesten isje "koza" me han på fest hellar (derriblant isje drikka mg heilt vekk) ... å eg e sexlysten heila tiå nesten udenom pms
Gjest Gjest Skrevet 21. mai 2006 #66 Skrevet 21. mai 2006 På UTSIKTEN i Trondheim midt på lyse dagen.
Gjest Gjest Skrevet 21. mai 2006 #67 Skrevet 21. mai 2006 Jeg har vel heller ikke hatt så mange partnenere, men det har blitt noen spennende steder.... - oppe på en høyde, på en ellers åpen plass. Midt på lyse dagen, med tursti like forbi - hvor jeg plutselig oppdaget en turgåer..... vi valgte å fortsette..... - i en park. Samme bil passerte sikkert 10 ganger...hmmmm - i førersetet på bil - gitt oralsex på sjåfør - på offentlig toalett - i en fremmeds seng etter fest ( med kjæresten min) - de litt mer tradisjonelle utradisjonelle stedene: dusj, kjøkkenbord, i telt, sofa (hos foreldrene mine), egen sofa og badekaret. Det heftigste jeg har gjort er å gi en bj på et utested, kunne blitt oppdaget når som helst!
Gjest Margrethe Skrevet 24. januar 2011 #69 Skrevet 24. januar 2011 Vet at dette er en GAMMEL traad, men ble inspirert.... Jeg har vaert reiseleder, og en gang hadde jeg et knulleforhold til sjefen i det andre store reiseselkapet. En natt var det veldig folksomt hjemme hos oss, saa jeg tok han med til servicekontoret.... Mulignes ganske spesielt for han og...men jeg jobbet der hver dag... Paa stranda i Albufeira, om natta, men det gikk sikkert forbi 100 pers.... paa panseret paa en bil, det kom visst noen forbi da og.. Jeg og manne har ofte sex om ettermiddagen da vi er hos mine foreldre, soverommet er ved siden av stua, og krystallglassene... I en tilfeldig hage natt til en sondag... I huset til den syriske ambassadoren paa Kypros kommer ikke paa mer.. bli inspirert dere og...
Gjest Sobril Skrevet 24. januar 2011 #70 Skrevet 24. januar 2011 (endret) Argh. Jeg blir dritflau når jeg tenker på det. Stedet i seg selv var ikke veldig spesielt; i dusjen hjemme hos en eks da han bodde hos foreldrene. Vi dusjet og holdt på verre helt til vannet ble jævlig kaldt (og lenger enn det). Han var en skikkelig brøler når vi hadde oss, så det gikk ganske heftig for seg. I stua RETT ved siden av badet satt mora og faren hans med et vennepar på besøk. Stille og rolig satt de, med hver sin kaffekopp Jeg erindrer at vi var totalt skamløse, men når jeg tenker tilbake på det nå så krymper jeg meg av skam Så på sett og vis vil den dusjepisoden stå igjen som det mest spesielle stedet jeg har hatt sex - på grunn av omgivelsene rundt. Endret 24. januar 2011 av Sobril
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå