Lemming Skrevet 8. april 2006 #1 Skrevet 8. april 2006 (endret) Hva er det rareste eller mest spesielle stedet du har hatt sex? Min rareste tror jeg er på taket på en bil i en am-car klubb.. Bilen stod i en slags "hall" med mange flere biler, og lokalet hadde stooore vinduer som gikk fra gulv til tak. Det hele tok sted like etter en fest som var der, og vi ble faktisk busta også! Endret 8. april 2006 av Lemming
Gjest Gjest Skrevet 8. april 2006 #2 Skrevet 8. april 2006 i en fjellside med utsikt over hele dalen...der mennesker gikk opp og ned..ble ikke oppdaga, men kunne lett blitt det..deilig opplevelse.
Gjest LoisLane Skrevet 8. april 2006 #3 Skrevet 8. april 2006 Har aldri gjort det. Og kommer ikke til å få lyst etter denne tråden heller.
Gjest Gjest Skrevet 9. april 2006 #4 Skrevet 9. april 2006 Har aldri gjort det. Og kommer ikke til å få lyst etter denne tråden heller. jøssenam..bare i senga med lyset avslått????
Gjest Gjest Skrevet 9. april 2006 #6 Skrevet 9. april 2006 Har aldri gjort det. Og kommer ikke til å få lyst etter denne tråden heller. jøssenam..bare i senga med lyset avslått???? ← Hallo??? Det er da en mellomting mellom ute så alle kan se og bare senga med lyset av?
Gjest Bøllefrøet Skrevet 9. april 2006 #8 Skrevet 9. april 2006 Utendoerssex er nice ← Av en eller annen grunn leste jeg: Utedosex Kunne ikke skjønne at DET var så nice
Gjest -eline- Skrevet 9. april 2006 #9 Skrevet 9. april 2006 Av en eller annen grunn leste jeg: Utedosex Kunne ikke skjønne at DET var så nice ← ...det derimot, tror jeg at jeg staar over
Gjest Shadowlyn Skrevet 9. april 2006 #10 Skrevet 9. april 2006 Drivethrough-køen på en Jack in the Box restaurant i Texas.
Lemming Skrevet 9. april 2006 Forfatter #11 Skrevet 9. april 2006 Av en eller annen grunn leste jeg: Utedosex Kunne ikke skjønne at DET var så nice ← haha, jeg også!
Gjest Gjest Skrevet 9. april 2006 #12 Skrevet 9. april 2006 Hva er det rareste eller mest spesielle stedet du har hatt sex? ...................................................................................... På en avkjørsel dypt inni en tunell, bak i en van på stikkende reinskinn med heiagjeng rundt.... Uff, det er mye galskap man finner på når man er ung... he,he....
Gjest Gjest_Anki_* Skrevet 10. april 2006 #13 Skrevet 10. april 2006 Rareste stedet...... På toalettet iflyet på tur til Spania.....trangt, men rått
Brusboks Skrevet 10. april 2006 #15 Skrevet 10. april 2006 Hmmm... Det mest spessielle stedet må ha hvert på kjellergulvet til besteforeldrene mine... Er mange som har hatt mer spendende steder enn meg, men liker meg best hjemme i senga eller i sofaen jeg...
Gjest gjest1 Skrevet 10. april 2006 #16 Skrevet 10. april 2006 oppi skauen utenfor kristiansand, det var pepping toms og turgåere overalt
Gjest Jalileh Skrevet 10. april 2006 #17 Skrevet 10. april 2006 Utenfor en barnehage bak en busk...av alle steder (jada, barnehagen var stengt).
tåkedott Skrevet 11. april 2006 #18 Skrevet 11. april 2006 i en bil i skolegården til en barneskole... (jadda... skolen var stengt)
Gjest Gjest Skrevet 11. april 2006 #19 Skrevet 11. april 2006 på dansegulvet på et utested, på panseret på en bil i sentrum, utenfor teateret med folk gående fordi....ja, mye idiotisk en finner på i fylla. Synes egentlig at sengen er best
Gjest Gjest Skrevet 11. april 2006 #20 Skrevet 11. april 2006 På en planke på gulvet blant murpuss midt i det verste oppussingsarbeidet jeg har vært med på!
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå