AnonymBruker Skrevet 17 timer siden #1 Skrevet 17 timer siden Hvordan vil du definere hva er diskusjonsforum er? Kvinneguiden er som kjent et diskusjonsforum. Men meningene om hva som er et diskusjonsforum er like mange som det er brukere. Noen mener f.eks at det en Q&A side. Altså at trådstarter stiller et klart definert spørsmål som andre kan svare på. Helst et ja eller nei spørsmål. Alt som havner utenfor dette hører ikke hjemme her. Hva mener du? Anonymkode: 51731...ddd
AnonymBruker Skrevet 1 time siden #3 Skrevet 1 time siden Jeg tenker et diskusjonsforum er et sted man kan stille et spørsmål eller dele et tema og diskutere det med andre. Det trenger ikke være et ja eller nei spørsmål. Beklageligvis så er enkelte diskusjonsforum dominert av sånne som denne dørknotten som kommenterte før meg. Anonymkode: f2339...8a7 1
Ullvott Skrevet 52 minutter siden #4 Skrevet 52 minutter siden Man kan alltids stille enkle spørsmål, men selv mener jeg at enkle spørsmål som man heller burde brukt Google til har fint lite på et diskusjonsforum å gjøre, da det ikke er noe å diskutere. Det bør i det minste være rom for å utveksle ulike meninger, erfaringer eller standpunkt. Jeg har forresten aldri opplevd at det "helst" bør stilles ja/nei-spørsmål, i alle fall ikke her inne.
AnonymBruker Skrevet 51 minutter siden #5 Skrevet 51 minutter siden Hvis jeg ville høre mine egne tanker hadde jeg snakket med meg selv. Å skrive noe på et diskusjonsforum er nettopp for å høre andres tanker og innspill. Kanskje jeg forandrer mening, kanskje ikke. Givende uansett å se en sak fra flere sider, høre andres erfaringer osv. Anonymkode: 53a3e...d78
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå